E-pillerit syynä haluttomuuteen?

Vierailija

Epäilen, että e-pillerit ovat syynä haluttomuuteeni. Suhteen alussa kondomin kanssa olin hyvinkin seksuaalinen ja nautin seksistä. Melko pian e-pillereiden aloittamisen jälkeen haluni katosivat. Poikaystäväni voisi peuhata lakanoissa vaikka kellon ympäri ja minä itse voisin harrastaa seksiä vain kerran viikossa. Minua ei haluta, mutta kykenen kuitenkin saamaan orgasmin jne. Harrastamme seksiä kuitenkin lähes päivittäin, enkä halua sanoa ei, koska haluan tyydyttää poikaystävääni. Jos kieltäydyn, tunnen syyllisyyttä.

Mahtaisiko e-pillerin merkin vaihtaminen auttaa? En millään jaksaisi siirtyä kondomin käyttöön

Kommentit (7)

Vierailija

Mulla oli myös pillereiden alottamisen jälkeen vähän sama juttu mut halut kyllä palasivat. Kai siinä menee hetki ennen ku keho tottuu hormonaalisiin muutoksiin, joita pillerit aiheuttaa. Oon ollu erittäin tyytyväinen pillereihin! :)

Vierailija

Siinä tapauksessa en usko että johtuu pillereistä. Kaikenlainen stressi voi aiheuttaa haluttomuutta tai ihan mikä vaan. Kuinka kauan olitte seurustellu, ku alotit pillerit? Voithan sä tietysti kokeilla jotain muuta ehkäisykeinoa niin ku rengas tai kierukka ja katsoa palaako halut...

Vierailija

Mulla sama vika, oon seurustellu vuoden ja käyttäny melkein koko ajan e-pilleriä, ja vaihtanu pariin kertaan merkkiäkin, mutta ei vain tunnu olevan haluja. Tosin omalla kohdallani se saattaa johtua jostain muusta kuin pillereistäkin, kuten stressistä jota tällä hetkellä on ihan kiitettävästi, mutta ainakin alkuaikoina taisi johtua pillereistä. Tuntuu kyllä vieläkin että pillereillä on jotakin vaikutusta asiaan..

Vierailija

Kannattaa ottaa selvää muista ehkäisykeinoista, oon kuullut paljon hyvää just esim. renkaasta tai kierukasta. Itellä ei oo kokemusta kun pillerit toimii hyvin. Mut toisaalta on mullakin pienemmät halut kuin ennen, en tiedä johtuuko kans stressistä vai siitä et ollaan oltu jo melkein neljä vuotta yhdessä...

Vierailija

Sama täällä! Olen seurustellut 2 vuotta. Ensimmäisenä vuonna oli hyvinkin vauhdikasta ja toisena alkoi halut mennä... olen myös sitä mieltä että se johtuu pillereistä. Olen vain arka kokeilemaan jotain muuta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat