mikä mua vaivaa? (liittyen seksiin)

Vierailija

eli oon seurustellu kohta 11kk, ja seksiä ollaan poikaystävän kaa harrastettu jonki aikaa. Nyt on vaan ruvennu tuleen semmonen ongelma, että en nauti seksistä enään niin paljon ku aikasemmin. yhessä vaiheessa rupes välillä tuntuun tosi hyvältä, mutta nyt ei enään. tällä hetkellä ei tunnu ees kauhee hyvältä, ehkä ihan vähän. voitteko ihmiset kertoa mikä mua vois vaivata.. ja toivon että joku oikeesti vastais! :(

Kommentit (6)

Vierailija

Itellä sama juttu, oon seurustellu vähä yli vuoden, mutta omalla kohdallani se johtuu luultavasti siitä, että en luota enää poikaystävääni koska hän teki jotain väärää tuossa pari kuukausi sitten. Sen jälkeen ei ole seksi oikein erityiseltä tuntunut, ja tämä johtuu myös siitä, että mieheni ei juurikaan enää huomioi minua sängyssä, joten tilanne on nykyään eri kuin oli aiemmin. Mutta veikkaan että tähän ei ole yhtä vastausta, voit vain itse sen selvittää, koska kaikkien suhteet ovat erilaiset ja suhteissa on tapahtunut eri asiat.

Vierailija

Tuo on täysin normaalia, että kun alkuhuuma on ohi niin seksi ei enää tunnu yhtä hyvältä kuin ennen. Johtuu siitä että se luultavasti on sitä samaa joka kerta ja oot jo tottunut kumppaniisi. Kokeilkaa jotain uutta! :) ei sua mikään vaivaa, melkein kaikille käy jossain vaiheessa noin.

Vierailija

Meillä ei sitä alkuhuumaa oikeestaan koskaan ollu, meidän suhde on ollu tällästä samantyylistä aina, aika arkista, eli ei ole ollut oikeestaan alkuhuumaa muutakuin tyyliin ensimmäinen viikko seurustelussamme.. Että tiedän että meillä tämä ei liity alkuhuumaan, koska suhteessamme on nykyään muutenkin ongelmia..

Vierailija

Joo tietysti jokaisessa suhteessa asiat menee omalla tavallaan. Usein sitä alkuhuumaa kuitenki on. Toivottavasti saatte selvitettyä ongelmanne!

Vierailija

oletteko vaihtanut esimerkiksi e-pillereitä?
itse huolestuin kun ensin seksi maistui, mutta en kostunut millään, sitten liukkari avuksi, jonka jälkeen meni hetken aikaa kun seksikään maistunut.
Jos samat e-pillerit niin kannattaa vaihtaa tai jos ei pillereitä ollenkaan eikä niihin estettä niin niitä kannattaa kokeilla

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat