Kauan seurustelitte ennen yhteenmuuttoa?

Vierailija

Suunnitelmissa olisi mutta ollaan oltu yhdessä vasta muutama kuukaus, joten vähän epäilyttää että onkohan liian aikaista. Haluisin kuulla vähän teiän tarinoita asiasta (:

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Muutetaan yhteen piakkoin. Siihen mennessä ollaan seurusteltu vuosi ja muutama kuukausi. Kihloihin ollaan kyllä jo menty, että ehkä se yhteenmuutto on ihan ajankohtaista. :)

Vierailija

Oltiin seurusteltu vähän yli kaks vuotta ku yhteen muutettiin. Muutaman kuukauden päästä on omasta mielestä ehkä liian aikasin, koska oon huomannu et ekan vuodenkaan aikana ei opi tuntee toista kokonaan. Muutaman kuukauden jälkeenkin on vielä sitä alkuhuumaa eikä sillon huomaa niitä toisen huonoja puolia. Kannattaa odottaa alkuhuuman loppumista, koska kaikki ei kestä sitä suhteen arkiutumista. Sit ku on varmaa, että haluaa jakaa kaiken niistä huonoista puolista ja ei niin roihuavasta ihastuksesta huolimatta, niin sit kannattaa vasta ruveta yhteenmuuttoa miettii. Ja sittenkin saattaa yllättää, kuinka erilaista seurustelu on ku asuu yhdessä. Mä opin edelleen uusia asioita miehestäni ja suhteestamme, kasvetaan ja muututaan yhdessä. On se sitten ihanaakin. :)<3

Vierailija

Oltiin seurusteltu n.1,5 vuotta ja oltiin jo kihloissa kun muutettiin yhteen. Aiemminkin oltaisiin varmaan muutettu, mutta asuttiin eri paikkakunnilla. Hetken siinä kesti ennenkuin mun työkuvioni järjestyivät niin että pystyin muuttamaan edelliseltä asuinpaikkakunnaltani pois.

Vierailija

(melkein) kolme kuukautta :P

Myönnän että oltii aikases. Mut toisaalta päivääkään en oo katunu. Nyt ollaan oltu yhessä melkein 11 kuukautta josta yhessä asuttu 8 kuukautta. Myönnän myös sen ettei vielä(kään) ole alkuhuuma laantunu, koska kaikki on ihanaa ja kunnon riitoja ei ole ollut. Mut niihän ne sanoo et alkuhuuma voi kestää pariki vuotta. Ja on niitä pareja, joilla ei ole mitään kiirettä yhteenmuuton kanssa. Esimerkiksi kaverini on seurustellut kesästä -07 ja he miettivät muuttavansa yhteen mahdollisesti syksyllä -12 kun molemmat aloittavat opiskelun samassa kaupungissa.

Vierailija

Vähän yli vuosi.
Sinänsä moni asia oli paremmin, kun asuimme vielä omillamme. Mutta onhan tässä yhdessä asumisessakin puolensa.
Mutta olin minäkin vielä hyvin epävarma tuon yli vuoden jälkeen, mutta tuntui siltä, että en koskaan ole varmempi ja päätin muuttaa ja kokeilla.

Vierailija

8 kk seurusteltiin ennen yhteen muuttoa, mutta ei kyllä tuntunu yhtään liian aikaiselta kun kuitenkin vietettiin lähes kaikki vapaa-aika yhdessä jomman kumman luona ja kämppistäni häiritsi poikakaverini ainainen läsnäolo.

Vierailija

Seurusteltiin 3 vuotta ennen yhteenmuuttoa. Nyt ollaan asuttu yhdessä vähän yli vuosi. :) Hitaita kenties? Ja emme ole kihloissa. Itse olen 20-vuotias, mieheni minua muutaman vuoden vanhempi. Jokainen taplaa tyylillään. :) Minusta vuosikin kuulostaa niin lyhyeltä ajalta seurustelua, varsinkin jos on kovin nuoria. Muutama kuukausi yhdessä ennen yhteenmuuttoa kuulostaa minusta aivan liian aikaiselta.

Vierailija

2 ja puoli vuotta seukattiin ennen kuin virallisesti muutettiin yhteen, mutta ihan seurustelun alusta asti asuin poikaystävän yksiössä..

Vierailija

Aikaisemmassa suhteessa ehdittiin seurustelemaan n. 5kk. Ja miten kävi? Ero tuli puolen vuoden yhdessä asumisen jälkeen. No kaikesta oppii ja enää en menisi muuttamaan noin aikasin.

Vierailija

Seurustelin hieman yli vuoden poikaystäväni kanssa ja asuimme periaatteessa koko ajan yhdessä - molemmilla oli kuitenkin oma kämppä. Jaoimme kaiken puoliksi, mikä tuli kustannuksiltaan halvemmaksi kuin ostaa molempien asuntoon ruokaa. Mutta emme tosiaan samaan yhteiseen asuntoon koskaan päätyneet, sillä muutin Britanniaan ja hän jäi Suomeen. Mutta kannantan yli puolen vuoden seurustelua, ellei ole mitään kiirettä tai pakottavaa tarvetta muuttaa heti :)

Ja jos alan seurustelemaan tääl Briteissä, taatusti odotan vähintään vuoden ennen muuttoa :)

Vierailija

Me ollaan seurusteltu piakkoin 5 vuotta ja muutetaan virallisesti yhteen vasta nyt. Ollaan asuttu tässä anoppilassa jonki aikaa, mutta ei kauaa. Onhan se ihan eri asia päästä yhteiseen kotiin. Ei pidetty asian kaa mitää kiirettä, ku ollaan asutaan kuitenkin samalla paikkakunnalla muutenkin ja nyt poikaystävä pääsi opiskelemaan ja muutto on sen myötä edessä. Aika aikasin te ootte yhteen muuttamassa, mutta on kai se jokaisen oma valinta :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat