mitä mun pitäs tehdä?

Vierailija

Kaipaan neuvoa. Olen ihastunut yhteen mieheen ja mies ei halua vakavaan suhteeseen tällä hetkellä. Mutta miehelle on muitakin naisia kun minä. Kyllä sille seksi mun kanssa maistuu. Mitä mun pitäs tehdä jotta saisin miehen itselleni?

Kommentit (4)

Vierailija

Olen täysin samassa tilanteessa kanssasi, aivan tismalleen!! Tiedän hänellä olevan muita naisia (roppakaupalla), mutta välillä näen häntä ja harrastamme oikein hyvää seksiä. Olen myöskin itse korviani myöten ihastunut kyseiseen mieheen, mutta emme todellakaan näe usein välimatkojen takia... Mitä pitäisi tehdä? Kovasti haluaisin ja toivoisin sormet ja varpaat ristissä että miehelläkin olisi tunteita myös minua kohtaan.

Vierailija

Itse unohtaisin koko tyypin..olin juuri samassa tilanteessa, jossa mies halusi vain seksiä ja sanoi moneen kertaa, että ei halua seurustella kenenkään kanssa...olin ihan hajalla kaikesta epävarmuudesta, sillä puheista huolimatta oli sellainen olo että ehkä vielä joskus ku mies hellyyttäkin osoitti...lopulta pistin välit poikki ja seuraavana päivänä kun menin poistamaan miestä facebook-kavereistani niin mies oli estänyt etten näe tämän facebook-sivulle (mutta oli pitänyt kavereissaan silti) ja syy selvisi yhteisen tutun kautta: Sielä miekkonen hehkutti suurta rakkautta ja kuinka oli poistunut markkinoilta ja oli tosiaan alkanut parisuhteeseen heti pistettyäni välit poikki vaikka olimme juuri edellisenä päivänä harrastaneet seksiäkin, niin pianpa tuo rakastui sen jälkeen...joskus cosmossa luki: jos mies sanoo ettei ole valmis parisuhteeseen=hän ei ole valmis parisuhteeseen sinun kanssasi.

P.s. viikko välienkatkaisun jälkeen tapasin ihanan miehen, joka palvoo maata jalkojeni alla. Eli oma neuvoni: get over it, älä tuhlaa aikaasi vääriin miehiin

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat