Tää on uutta mulle, mutta?

Vierailija

Tyyliin kaikki keskustelut alkaa näin "Olen seurustellut vuoden poikaystäväni kanssa......", joo niin alkaa munkin juttu, mutta wwwwoah tarvin vähän juttuseuraa. Mulla on enään vähän kavereita ja niidenkään kanssa en pyöriskele lähes koskaan. Mun parhaimmat kaverit on poikia ja mun poikaystävä ei kamalasti pidä siitä, että liikun niiden kanssa. Se vetoo siihen, että miltä musta tuntuis kun se liikkuis muitten tyttöjen kanssa. Se on aivan totta....musta tuntuis pahalta. Seurustelun alussa mulla oli hankaluuksia mun ujouden kanssa ja liikuin vielä paljon kavereiden kanssa. Nyt musta tuntuu ihan liian pahalta olla erossa ja siks en voi liikkua mun kavereidenkaan kanssa. En voi ees ajatella lähteväni minnekkään kauemmas jos joutuisin olemaan pitkän ajan ilman poikaystävääni. MUTTA, miksi sillä ei ole tälläistä ongelmaa? Se tuntuu lähtevän niin mielellään jokapuolelle ilman mua. Se hengailee paljon kavereittensa kanssa baareissa. Miks pitää mennä aina baariin? Jotkut mun tyttökaverit on aina ollu sitä mieltä että baarista mennään ettiin vaan seuraa. Itse en tiedä mitä ajatella. En pahemmin baareissa jaksa aikaani viettää. Mä kuitenkin tiedän, että se rakastaa mua ja mä luotan siihen. Mä en vaan kamalasti luota sen ystäviin ja muihin tyttöihin. Ja tiedän, että siitä tuntuu välillä pahalta lähtee ulos ilman mua kun se tietää miltä musta tuntuu. Mun on niin vaikee selittää tätä, mutta toivon että joku ymmärtäis edes osan ja sanois jotakin! Ja tosiaan tää on mun ensimmäinen suhde ikinä!

Kommentit (7)

Vierailija

terve. Mulle kävi sama ku sulle kun aloin seurustelemaan mun nykyisen jätkäfrendin kanssa. melkein kaikki kaveriushteet hävisivät, ja mulla on aina ollu enemmän poika kavereita kun tyttökavereita.
Mun poikaystävä on melko mustasukkanen ihminen, se ei ole kieltänyt mua moikkaamasta niitä, mutta kyllä siitä huomaa etä se ei tykkää ollenkaan. Ite teen niiin paljon töitä nykyään etten periaatteessa ehdi näkemään ketään. ja viikonloppuisin haluisin olla mun poikaystävän kanssa, mutta myös toisten kavereitten kanssa. baarissa en jaksa juosta enään, jotenkin se koko baari-vaihe on vaan jäänyt pois. oon muutenkin viikonloppusin niin väsyny et olis kiva ottaa vähän rauhallisemmin.
mun poikaystävä voi ihan hyvin mennä mökille kavereittensa kanssa tai baariin kavereittensa kanssa, mutta mä en sais periatteessa mennä edes kahville mun kavereitten kaa, koska ne on kaikki miespuolisia.

huoh, rasittavaa. ja kyllä, tää on periaatteessa mun ensimmäinen vakava suhde myös, niin tiedän kyllä, tai ainakin luulen tietäväni että mitä käyt läpi. ymmärrän ainakin vähän siitä mitä yritit selittää:)

Vierailija

Aaa ihanaa että joku ymmärtää edes vähän! No mä taas oon vasta siinä iässä kun pääsee baariin, mutta en oo innostunut siitä laisinkaan. Saatan just välillä mennä poikaystäväni ja sen kavereiden kanssa, mutta sillonkin oon vaan hiljaa, koska en tunne sen kavereita hyvin. Tää on niin rasittavaa ja stressaavaa. Mutta se onneks unohtuu aina välillä koska suurimmaks osaks oon niin onnellinen! Saattaa olla että oon vaan kateellinen kun sillä vielä riittää kavereita :o

Vierailija

Niinno, oon ite kiretäny baareja 16 vuotiaasta asti, ni siks alkaa kyllästyttää :D
Sun kannattaa tutustuu sen kavereihin paremmin, nii mäki tein! Varsinki sen naispuolisiin kavereihin. se helpottaa just baarissa oloa,tai jossain muualla oloa kanssa koska sillon sun ei tarvii olla koko ajan sun poikaystäväs kanssa, vaan voit hengailla muttenki kanssa. Unohda se ujous ja juttele niille:) ei ne voi mitään pahaaa tehä sulle, oot kummiski niitten kaverin tyttöystävä:P

ja onhan se muutenkin kiva ku tutustuu uusiin ihmisiin, sitte on kiva ku saatte yhteisiä tuttuja.

mutta tosiaan, toi on mullekki tuttu tilanne välillä. tuntuu siltä et kaikki mun omat vanhat kaverit on vaihtunu uusiin puoltuttuihin, jotka siis on poikaystävän kavereita. ja olishan se kiva jos olis vielä niitä vanhoja kavereita joita näkee useemmin.. pitäis varmaan ottaa vähän vapaata ja mennä moikkaamaan niitä kanssa. :)

Vierailija

Munkin mies juoksentelee baariessa ilman mua - jokaikinen viikonloppu. Minä haluaisin viettää aikaa hänen kanssaan ja on aina hirvee ikävä, mutta hän menee enemmän kuin mielellään ulos, eikä hänellä ole mitään ongelmaa vaikkei nähtäis pitkään aikaan....

Ihmiset vain ovat erinlaisia, jotkut kaipaavat enemmän huomioo kun toiset. Mun mies on 27 vuotias, ja viihtyy baareissa kun kala meressä. Minä taas olen 19 vuotta eikä mua hirveemmin kiinnosta juoksennella baareissa :O

Oma mies sanoo että menee sinne kuuntelemaan musiikkia ja olemaan kavereitten kanssa :) uskon ja luotan siihen!

Vierailija

Kamala tilanne - nimittäin se ettei sinulla ole omaa elämää.

Entä jos eroatte? Siinä sitten toljotat yksinäs että oho eipä ole ketään kelle puhua tai minne mennä. Älä herraisä jätä ystäviäs ja omaa elämääs yhenkään jätkän takia!

Vierailija

Seurustelu noinkin alkuaikoina kun sulla on tosi ihanaa ja sulla ainakin on selkeesti vielä alkuhuuma ihan täysillä päällä.. mut muista ne sun kaverit äläkä menetä niitä vain seurustelun takia!

Noista kaveripojista sen verran, että kyllä sun poikkiksen pitäis niitä kestää. Miksi se on niin mustasukkainen? Onko sulla jotain historiaa niiden kanssa, onko ne yrittäneet iskeä sua? Jos ei, sun kannattais tehdä miehelle selväks että kaverit on kavereita eikä niistä tingitä sukupuolen vuoks, piste.

Mulla oli ennen yks kaveripoika, josta mun nykyinen poikaystävä oli aluksi hirveän mustasukkainen ja lopulta se vaan kehitti hirveän vihan sitä kohtaan. Nykyään en kyseistä entistä kaveria enää näe, ja kyllä harmittaa. Oltiin joskus aika läheisiä kamuja.

En mäkään luota yhtään muihin tyttöihin, paitsi tietysti omiin kavereihin. Mun poikaystävä on tosi hyvännäköinen, ja sitä isketään baarissa joka ikinen kerta. Muutaman kerran on puolitutut muijat selvittäneet sen numeron numerotiedustelusta ja pommittaneet tekstareilla ja kyllä suututtaa.
Tärkeintä on kuitenkin luottaa omaan jätkään. Me ollaan tän suhteen aikana käyty monta monta keskustelua luottamuksesta ja siitä mitä baarissa saa ja ei saa tehdä, ja nyt asiat on sen verran selvät että voin luottaa, ettei jätkä loukkaa tai toimi epäreilusti ainakaan tietämättömyyttään mun fiiliksistä.

Ja btw, baareista EI lähdetä etsimään vain seuraa! :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat