siis auttakaa nyt joku

Vierailija

eli. olen seurustellut poiikaystäväni kanssa nyt melkein jo vuoden,ja kaikki on mennyt hyvin. pari kuukautta sitten kummiskin kävi ilmi että olin raskaana. noh, teimme yhteisen päätöksen ettemme pidä lasta. sen jälkeen,niin mieheni on ollut erittäion etäinen. kun menemme nukkumaan, hän vain kääntää selkänsä minulle,vaikka vähän ennen sitä hän on ainakin näyttänyt siltä että kiinnostaisi peuhata vähän. luulin ensin että se johtuu hänen uudesta työstä, mutta hän on viikonloppuisinkin etäinen, vaikka hänellä on viikonloput vapaat. jos edes yritän jotain vähän lämmitellä häntä,niin yhtäkkiä hän vaan lähtee "hakemaan vettä", "tupakalle" tai jotain vastaavaa,jotta hän pääsisi tilanteesta pois. sitten hän ihmettelee että miksi olen ollut vähän kiukkuinen välillä. ei hän kuuntele jos yrittää puhua.
NEUVOJA? onko kukaan ollut samassa tilanteessa? pitäisikö tehdä mitä?
olen ihan avuton nyt. tätä on jatkunut KAUAN. en kohta enää jaksa.aina välillä herää epäilys kanssa siitä että hänellä olisi toinen. onkohan se mahdollista?
muttakun hänen kanssaan ei voi puhua. vinkkejä naisetttt ja mniksei miehet myös.

Kommentit (6)

Vierailija

Olen seurustellut mieheni kanssa nyt kohta puolitoista vuotta.
Muutama kuukausi kun oltiin seurusteltu huomattiin että olen raskaana, ja yhdessä päätettiin ettei lasta hankita.
Tein abortin viime vuoden heinäkuussa, sen jälkeen mieheni on ollut huomattavasti etäisempi ja on sitä tosiaan edelleen.
Hän pysyttelee päivät lähinnä omalla koneellaan, illalla tulee viereen nukkumaan niin kuin ennenkin (ei olla ikinä nukuttu ihan kiinni toisissamme ellei ole ollut niin pientä sänkyä että on ollut pakko) ja seksi on vähentynyt lähes olemattomiin, eli noin kerran 1,5kk saa.
Itse olin myös aluksi vähän väliä pahalla päällä asiasta mutta olen nyt tässä pikku hiljaa ymmärtänyt että asia oli pieni shokki molemmille ja mieheni luultavasti ei ole siitä asiasta vielä päässyt yli.

Voit keskustella miehesi kanssa siitä että sinua ahdistaa hänen yhtäkkinen kaikkoamisensa. Jos hän ei suostu kuuntelemaan kirjoita hänelle sähköposti/kirje jonka hän ihan varmasti lukee.

Vierailija

ihanaa etten oo ainut jolle tää on tapahtunu.
Eli arvasin oikein, se johtuu siis varmaan siitä abortista koko homma.
Tottakai se on shokki, en oo itekkään vielä päässyt siitä yli, siitä on kummiski nii vähän aikaa vielä.

Just samalla tavalla mun mies reagoi, istuu vaan omalla koneellaan tekemässä jotain omia asioita. Haleja saan pyytää jopa välillä, tai siis läheisyyttä.

Kun tein sen abortin niin hän sanoi että on tukena ja turvana ja vieressä, mutta ehkä se nyt vaan oli hänellekki tosiaan niin paha shokki ettei hän pysty olemaan siinä vieressä.
Harmittaa kyllä ettei hän kuuntele, ehkä pitäisi kokeilla tota kirje juttua jos se vaikka auttais.
En osaa itsekkään aina jutella asioista, vaikka kaikesta pitäisi pystyä puhumaan.
Onko hän siis koko tämän ajan ollut etäisempi?
juttelitko hänen kanssaan sitten vai annoitko vaan asian olla?

Harmittaa myös se ettei hän itse suostu kertomaan jos on jotain murheita, ollaan tunnettu kummiskin kauan ennen kuin alettiin seurustelemaan niin...
Mutta mutta.. kiitos tästä nibzu1 :)

Vierailija

Mieheni on ollut etäinen koko ajan mutta nyt pikku hiljaa alkanut taas lähentyä.
Itse annoin asian olla koska en pysty itse asiasta puhumaan. Jouduin yksin kuitenkin asian tekemään sairaalassa koska mieheni täytyi olla töissä.

Toivottavasti te pystytte asiasta puhumaan ja asiat alkavat menemään paremmin

Vierailija

Hmm, kuulostaa ikävältä. Itselläni ei ole asiasta kokemusta mutta kuulostaa siltä että poikaystäväsi vain pelästyi tapahtunutta ja on siksi vähän varovainen koska ei halua uudestaan niin käyvän näin aikaisessa vaiheessa ja siksi seksi ei tunnu vielä hyvältä vaihtoehdolta.. Tuo kirje kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta, olisi hyvä jos jotenki pystyisitte asiasta kommunikoimaan. Luulen että poikaystäväsi tarvitsee vain aikaa , tosin ulkopuolisena on vaikea neuvoa:P

Vierailija

mm. onhan se ikävää. en oo vieläkään saanu puhuttuu asiasta, oon miettiny sitä kirjettä paljon mut sitte taas.. parisuhteesssa pitäis pystyy juttelemaan asioista, joten pitää varmaan jättää se kirje homma pois ja kysyy suoraan. pitää pakottaa kuuntelemaan jos ei muuten kuuntele.
aikaa tarvii, sen tiiän, mutta onhan tässä jo menny melkosesti aikaa.
jossain vaiheessa luulin jopa että se pettää mua, mut ota nyt sitte siitä selvää.
turhauttavaa. erittäin turhauttavaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat