Voiko joku nainen olla niin sokea?

Seuraa 
Liittynyt30.11.2010

Yritän kertoa lyhyesti tilanteen;
olen tapaillut erästä miestä semmoiset pari vuotta. Tosin nyt ei olla lähes puoleen vuoteen edes tavattu.
Meillä ei missään vaiheessa ollut mitään vakavaa, koska mies sen teki alunperinkin selväksi ettei hän halua sitoutua, eli kutsuisin meidän hauskanpitoa seksisuhteeksi.
Mutta kyllä hän jaksoi minulle soitella ja viestitellä ja kysellä ihan vaan kuulumisia ilman taka-ajatuksia.

Sain tietää juurikin noin puolivuotta sitten että hän seurustelee, hänellä on kokoajan ollut tyttöystävä jonka kanssa hän asuu yhdessä, minulle hän valehteli asuvansa vielä vanhempiensa nurkissa, ihmettelinkin sillä onhan mies jo 24-25w...

Mies ei tästä vielä kai edes tiedä että minä tiedän... ;)

Edelleenkin hän on soitellut minulle, varsinkin öisin, ja tekstaillut, kysellyt millon nähää ja kertonut välittävänsä minusta.
Mua ei vaan jaksa enään kiinnostaa, en halua vapaaehtoisesti olla kenellekkään se toinen nainen tai salarakas.
En ikinä tapailisi miestä jos tietäisin hänen olevansa varattu.

Olen pienten kontaktien avulla vihjannut tämän tyttöystävälle (selvitin kuka hän on, facebook,mikä ihana keksintö!:D)että hänen poikaystänsä tapailee/on tapaillut toista tyttöä, mutta en siis itsenäni.
Hän ei tiettävästi tätä uskonut, vaikka oli aluksi hyvin kiinnostunut ja kyseli että olenko nyt varma asiasta että puhun varmasti hänen poikaystävästään.. Mutta eipä tainnut uskoa,sillä edelleen he ovat onnellisesti yhdessä (tai en siitä onnellisuudesta tiedä,mutta yhdessä ainakin)kai se kusipää on saanut puhuttua taas hänet ympäri.

Mä saalin valtavasti tota naista. Miten joku voi olla noin sokea?

Itselläni nykyisin poikaystävä, hän ei ikinä voisi puuhailla noin hyvää peliä minun selkäni takana, viestitellä ja soitella ja tavata usein. Ei todellakaan. Viettää öitä usein eri osoitteissa.....

Palan himosta kertoa kaiken sille tyttöystävälle, sillä olisi niin ihanaa kun tämä kyseinen mies jäis kiinni ja sais kerrankin ansionsa mukaan.... :)
Mutta järjellä ajatellen eihän siinä ole mitään järkeä... Eihän tuo asia periaatteessa minulle kuulu...

Mitä te tekisitte? Antaisitteko olla vai?
Sillä onhan tuo mies käyttäynyt tosi törkeästi minua kohtaan, valehdellut korvat ja suut täyteen...

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Mä varmaan kertoisin sille muijalle kaiken, vaikka asia ei enää periaatteessa kuuluisikaan mulle..kyllähän sillä on oikeus tietää millainen porsas sillä on poikakaverina :)

Yohanna1
Seuraa 
Liittynyt30.11.2010

Jep, välillä tekis niin mieli kertoa kaikki, mutta en oikeen tiedä että miten kertoisin sen hänelle, sillä en todellakaan tunne häntä, eikä hän minua..
Toisinaan taas ajattelen että en halua sotkeutua niiden suhteeseen, että eiköhän se joskus paljastu sille tyttöystävälle, enhän minä tiedä onko tällä sialla muitakin naisia olla pyörityksessä...

Vierailija

Niin no, en tiedä millainen sää oot luonteeltas, mutta ite varmaan kertoisin jo aivan silkkaa vittuuttani ihan kaiken, kaikki yksityiskohdat yms. musta on niin perseestä, että tiedetään, että toista petetään ja sille ei kerrota..ja se miten se mies on sulle valehdellu kaikkea niin kyllä tuollainen jätkä pitäis jo vähintään kuohia :D

Vierailija

mutta kuinkahan paljon se sitä jätkää hetkauttaus, vaikka se muija sitten ottas, jättäs ja heivais sen kartanolle..varmaan vaan uutta matoa koukkuun :(

Yohanna1
Seuraa 
Liittynyt30.11.2010

Mä luulen että se todellakin hetkauttais..
Koska kuitenkin tämä mies on halunnut minun kanssani vain pelkän seksisuhteen..

Näinhän ne monet pettäjä miehet tekevät, ovat onnellisesti parisuhteessa, rakastavat naisiaan, mutta haluavat jotain piristystä elämään, käyvät vieraissa, niin kotona jaksaa taas olla rakastava ihana mies.

Se mies ei kuitenkaan ole ihan tavanomainen pelimies, aika vässykkähän tuo on. Ja luulee itsestään vähän liikoja. Haluaa varmaan parantaa omaa itsetuntoa sillä että jotkut naiset "haluavat" häntä... oman naisensa lisäksi.

Vierailija

Kerro ihmeessä kaikki. Et menetä siinä mitään, kun et kerran ole miehestäkään kiinnostunut.

Yleensä näissä tapauksissa nainen on sokea siksi, että valitsee sulkea silmänsä. Eli tuskin hän sua uskoo, mutta ehkä vuosien päästä tajuaa tilanteen ja silloin muistaa sinuakin lämmöllä. Ole ystävällinen ja hienotunteinen kun kerrot hänelle asiasta, ilmaise että olet hänen puolellaan.

Yohanna1
Seuraa 
Liittynyt30.11.2010

Totta, en olekkaan miehestä enään kiinnostunut, sillä tällä hetkellä olen onnellinen nykyisen mieheni kanssa. Mutta minulla on ollut jonkin verran tunteita miestä kohtaan, mikä varmaan itsentään selvyys, olihan tuota meijän juttua kestänyt aika kauan. Ja tavallaan olen vielä hänelle katkera, että miksi hän ei ollut minulle rehellinen ja se että mukavan, rennon ja kohteliaan miehen alta paljastuu sata kiloa paskaa..

Vierailija

Sinuna kertoisin kyllä sille naiselle - te molemmat ansaitsette totuuden ja paljon parempaa kohtelua... Onneks sulla on uus, ihana parisuhde :)

Vierailija

Löysin itseni juuri samankaltaisesta tilanteesta. Seurustelin miehen kanssa reilut kaksi vuotta, joista viimeset puoltoista asuttu eri paikkakunnilla töiden takia. Suunniteltiin yhteistä tulevaisuutta, mun piti hakea töitä samasta kaupungista ja mä kuvittelin kaiken olevan ihan hyvin. Kunnes mulle selvis että tää kyseinen mies asuukin yhdessä jonkun naisen kanssa. En tiedä kauan sitä on jatkunut tai mitään. En vaan tajua miten oon voinu olla näin tyhmä ja sokea... Ollaan aina oltu mun luona, kun miehellä on auto ja kavereita täälläpäin ja on sitten nähny niitä samalla. Jotenkin ei voi vielä edes ymmärtää koko tilannetta, kun mies on kuitenkin viimeseen asti ollu innoissaan, että muuttaisin sinne ja kertonu rakastavansa ja ikävöivänsä. Mutta sitä on helppo olla sokee kun rakastaa.. Mäkin haluisin kertoa sille naiselle miehen puuhista. En vaan halua, että tää mies voi jatkaa onnellisesti elämäänsä, kun mä joudun kärsimään.
Oon kyllä myös sitä mieltä, että onhan silläkin naisella oikeus tietää millasen petollisen sian kanssa elää..

Yohanna1
Seuraa 
Liittynyt30.11.2010

Samaa olen itsekkin ajatellut; "epäreilua että mies voi jatkaa onnelista elämää.."
Mutta sinulla on kyllä paljon ikävämpi tilanne, jos olette ihan seurustellut ja suunnitellut yhteistä tulevaisuutta..
Meillä kuitenkin oli "vain" seksisuhde, mutta kyllähän siinä tunteetkin nousi esille, sillä mies minulle monet kerrat soitteli ja viestitteli ja kertoi kaipaavansa minua, ja monet kerrat toitotti myös sitä että hän välittää minusta vaikka olemmekin seksisuhteessa.
Itse oli kuitenkin aika pidättäytyvä tunteiteni kanssa, en ikinä paljastanut miehelle todellisia tunteita, välillä myös unelmoin että jospa kuitenkin meillä tulisi olemaan joskus jotain muutakin kuin seksisuhde, mutta ajattelin kuitenkin järkevästi ja pidin suuni kiinni.

En vaan oikeen tiedä miten saisin aikaiseksi kertoa tälle naiselle siitä, niin että se uskoisi.
Jos tämä nainen todella kuuntelisi minua, niin varmasti uskoisi, onhan mulla kuitenkin sen verran "todistusaineistoa". Viestit yms.
Mutta jotenkin tuntisin itseni hölmöksi "hei miehesi on pettänyt sinua minun kanssani monet kerrat, muutaman vuoden ajan."
Enkä välttämättä haluaisi heti omalla nimelläni sitä hänelle kertoa... Pelkään että tässä tapahtuu niin että nainen ei usko, ja teen itsestäni naurettavan..

Vierailija

Harva kai loppujen lopuksi tollasessa tilanteessa voi olla täysin ilman tunteita. Mut hyvä jos oot kuitenkin pystynyt hillitsemään.
Mä en oikeestaan ole ehtinyt miettiä tota kertomista vielä niin pitkälle. Haluisin eka kuitenkin puhua tän mun eksän kanssa kunnolla ja saada jonkun selityksen. Mutta mä ajattelin, että vois soittaa, osotteella ja nimellä pitäis saada helposti numero, ja kertoa kaiken jos tää toinen nainen suostuu kuuntelee. Ja jos ei kuuntele tai usko ni sille en voi mitään, ainakin kokis tehneensä velvollisuutensa.. Ja ehkä sitä alkais enemmän tarkkailee miehen tekemisiä, jos tollaseen pystyy kerran, ni miks ei uudestaankin

Yohanna1
Seuraa 
Liittynyt30.11.2010

En vaan tiedä miten kertoisin tälle tyttöystävälle koko stoorin. Sillä ei ole mikään kovin lyhyt stoori kerrottavaksi.
En usko että musta ois soittamaan hänelle... Pelkään muutenkin että tässä käy niin että teen itsestäni täysin naurettavan ja säälittävän.

Jos sitä ei itse osaa avata suutansa, niin kai se pitää vaan toivoa että joku päivä se nainen tajuaa minkälaisen miehen kanssa se elää.

Ja tällä hetkellä siis se mies opiskelee toisessa maassa, joten tämä nainen asuu ilmeisesti yksikseen heidän asunnossaan.
Kovin on luottavaisen oloinen nainen kun ei ole epäillyt mitään...
Vaikka enhän minä voi tietää minkälaisia keskusteluja he ovat käyneet keskenään, mutta kuitenkin vielä ovat yhdessä.

Vierailija

Kertoisin kaiken, jos oisin ite toi nainen niin haluisin kyllä tietää mitä kaikkea mies on puuhastellu..ellei asia nyt tule esille niin luultavasti myöhemmin,ehkä kun ne on kihloissa tjtn,sillon ainakain käy naista sääliksi..

Vierailija

Itse haluaisin tyttöystävänä tietää millaisen sian kanssa tuhlaan aikaani.
Mahdollisimman hienotunteisesti, mutta kuitenkin rehellisesti kerrottuna.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat