Pömppis pois?

Vierailija

Haluaisin kysyä tälläistä, löytyisikö Cosmon lukijoilta vinkkejä siihen, miten pienen pömppiksen saisi pois, asia on vaivannut minua viime talvesta asti, olen yrittänyt liikunalla ja sali treenillä, mutta pitäisikö tehdä ruoan kanssa jotakin? En siis halua laihduttaa itseäni anorektikoksi vaan kevyt muutaman kilon pois otto. Olen 18-vuotias, reilut 160cm ja painan jotain 60kg paikkeilla..

Kommentit (8)

Vierailija

Itsekkin olen aika samoissa mitoissa ystäväni kanssa. Iselläni tehosi se,että pienensin ruokamääriä ja kärsin välillä nälkää. Vain terveellistä ruokaa ja hitosti liikuntaa joka kohdistuu keskivartaloon,sain painoni putoamaan viikossa 5 kiloa :D Ystäväni laihdutti koko kuukauden syömällä kuivattuja luumuja ja ruisleipää.Tietysti jos palaa laihduttamisen jälkeen takaisin samaan kaavaan jossa ei liiku ja syö miten sattuu niin kilot tulevat takaisin.

Vierailija

Riittävä unikin on tärkeä, (älkää unohtako sitä) n. 8 tuntia olisi hyvä. Terveellinen ruokavalio monta pientä (4-6) ateriaa päivässä ja jos lihaksia haluaa lisää niin paljon proteiinia sisältäviä ruokia kannattaa lisätä. Riittävä monipuolinen liikunta vähintään tunti päivässä. Ja jos lihakset haluaa näkyviin pitää lisäätä lihaskuntoa harjoittavaa liikuntaa. :) Ps. Muistakaa myös, että painoa ei kannata pudottaa nopeasti!Kerron vain sen teille, koska itse tietämättäni niin tein -9kg n.9 kuukaudessa ja sen seurauksena kuukautiseni loppuivat..yli kolme kk. sitten eivätkä ole alkaneet, vaikka pari kiloa olen jo lihottanutkin.:/

Vierailija

Pah. Oot hyvissä mitoissa, itse olen jotakuinkin samoissa. Mikäli et ihan miten sattuu syö (herkkupäiväjokapäivä) niin syömisen suhteen ei tarvitse tehdä mielestäni mitään! Tuo aterioiden koon pienentäminen on ihan hyvä idea, mutta unohda tommoset "vaan luumua ja ruisleipää!" Pömppöä saa pois vatsalihaksia reenaamalla. Tee vatsalihaksia mahdollisimman monipuolisesti, ei siis pelkästeen istumaannousuja, vaan eri variaatioita. Myös vinotvatsalihakset ja selkälihakset on hyvä pitää kunnossa. -> Hyvä ryhti tekee aina näyttävämmäksi. : )
Tsemppii pömppiksen karkottamiseen. Itselläni sama edessä, sidukka ja roskaruoka kun turvottaa... :p

Vierailija

Itsekin mietin kyseistä pömppö mahan pois saantia. Uudet ruoka tottumukset on vaiekita, kun en aina syö mitää muiden mielestä 'hyvää', koska itse olen ollut pienestä lähtien aika nirso :/

Ikää 21v. painoa 61kg & pituutta reilu 173cm, eli pömppö maha häiritsee :/

virtahepo91
Seuraa 
Liittynyt22.12.2009

Jeps! Ei se pomppis oikee lähde pois. :D ite kans laihdutin viime syksynä aika rajusti, mut silti se pömppis jäi...jos on sellane ruumiinrakenne tai jtn. Enempi ois pitäny liikkua kenties...

Vierailija

Itse olin kaalisoppadieetillä n. 2 viikkoa ja laihduin 5 kiloa, pidin sen jälkeen taukoa pari kuukautta ja sitten uudestaan viikon ajan ja silloinkin lähti 5 kg.
Yhdessä vaiheessa jätin leivän ja juuston pois aika pitkäksi aikaa ja söin 2 kertaa päivässä. Liikuntaa harrastin vain silloin tällöin. Kiloja ei ole tullut takaisin.

Painoin 78 kg noin puolivuotta sitten ja nyt 62 kg. Pituus on 166 cm.

Pelkällä liikunnalla ei mun mielestä laihdu, mutta urheilu on silti hyväksi. : ) Itse olen aloittanut kuntosalilla käymisen.

Netistä löytyy kaalisoppadieettien ohjeita jos joku haluaa kokeilla.

Vierailija

ei se lähe pelkällä vatsalihasreenillä. ei millään. kuten tuolla aikasemmin mainittiin, että aika useesti pömppis kuuluu ruumiinrakenteeseen. pienenemään sitä saa tasasesti kaiken muun kanssa monipuolisella liikunnalla, jota taas ei voi harrastaa, jos ei syö. jos liikut paljon, joudut myös syömään paljon, mutta eri asia sitten mitä.

painoo sun ei kannata varmaan paljoo tiputtaa, joten suosittelisin ennemmin voimatreeniä, kuntosalia kovemmalla sykkeellä ja silleen. :) vastapainoks sitten spinningiä tai lenkkeilyä tms. ja proteiinipainotteinen ruoka (kananmuna, maitotuotteet, liha) + parempia hiilareita (esim. ei vehnäleipiä vaan täysjyvää ja ruista).

ja yks lepopäivä viikossa! siitä ei saa luistaa. sillon voit myös syödä jotain vähän epäterveellisempää (kohtuullisesti), jos se motivoi.

sori jos tästä tuli nyt tämmönen ikävä personal trainer fiilis, :) tsemppaan sua liikkumaan ja voimaan hyvin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat