poikaystävän ex

Vierailija

oli pakko tulla jonnekkin purkamaan, kun jäi taas asian takia unet väliin.. Ollaan oltu poikaystävän kanssa 3 vuotta yhdessä, joista yhdessä asuttu reilut kaksi vuotta. Välillä on mennyt paremmin ja välillä huonommin, tällä hetkellä menee todella hyvin. Paitsi, että avokillani on uskomattoman veemäinen ex, jonka kanssa avokkini on kuitenkin säännöllisesti tekemisissä (lähinnä netin välityksellä, kun asuvat eripuolilla suomea). Ei siinä mitään, ymmärrän kyllä kuulumisten vaihdon, varsinkin jos ollaan erottu ystävinä, mutta kun tää muija flirttailee minkä kerkeää. Tänään saatiin taas riita aikaiseksi, kun sanoin, että sitä flirttailua en hyväksy. olen lukenut luvalla heidän keskustelujaan, ja vaikka avokkini ei lähde siihen flirttailuun mukaan, ei hän myöskään kovin selvästi ilmaise, että ex olisi nyt mennyt jonkun rajan yli, lähinnä laittelee hymiötä perään. hän ei myöskään puolusta minua, kun ex käyttää musta loukkaavia nimityksiä. käskin tänään avokkini sanoa ämmälle siitä flirttailusta, ex lähinnä totesi vaan että olempa minä vaikea ja että se on vitsiä. mies nielee kaiken ja meno jatkuu.

Olenko mä vaan liian nipo, vai olenko oikeessa, kun mietin, että miehen pitäis kasvattaa pari palleja ja oikeasti laittaa tolle hommalle stoppi?

Kommentit (10)

Vierailija

Hmm.. ei kuulosta kivalta:/ ite käyttäytyisin luultavasti samalla tavalla ja valittaisin asiasta niin kauan kuin vain on tarve.. jos menee muuten hyvin niin miksi antaa exän häiritä rauhaa?

Emmic
Seuraa 
Liittynyt15.1.2011

Kiehun jo raivosta puolestasi, kun edes ajattelisinitselleni saman tilanteen.
Tollaset naiset osaavat olla kyllä niin vee mäisiä. Luulisi että miehesi puolustais sua tollaselta vaikka kuinka kaveria olisikin kyseisen naisen kanssa. Raivostuttaa sun puolesta aivan silmittömän paljon. :/ Ikävää etten osaa auttaa mitenkään :s

Vierailija

Aika epäreilua toimintaa mieheltäsi. Jos kerran teillä on onnellinen parisuhde, miksi hänen tarvitsee olla edes yhteyksissä exäänsä... En siis epäile parisuhdettanne, vaan kehottaisin miestäsi miettimään. Entäpä jos sinä tekisit samoin, miltä hänestä tuntuisi ? ''mmh, ihan sama, ei miltään''??? tuskimpa. Koita jotenki konkreettisesti osoittaa miltä se tuntuu, kuitenkaa lähtemättä koston kierteeseen...

Vierailija

Joo kuulostaa tutulta.. Aikani miettittyä sanoin miehelleni että se on minä tai eksänsä. Poisti sen sitten facebookista ja puhelimestaan eivätkä ole olleet yhteyksissä (paitsi muija silloin tällöin laittelee jotain viestejä ja yrittää soitella.. en tajua miten joku voi vajota edes niin alas kuin hän)

Vierailija

Nyt voin ihan suoraan sanoo et itelläni oli tän suhteen alkuaikana sama asia. mutta tein hyvin selväks molemmille osapuolille et tää peli ei vetele.

Miehelleni sanoin että "joko minä tai tuo hor*per**!!!!"
ja miehen exä sai kuulla sellasen löylytyksen, että tänä päivänäkään
se ei uskalla tulla lähelle tai ottaa enää yhteyttä mieheeni.

Kylällä jos näkee sen, nii 5sek. ja henkilö ottaa jalat alleen :)

Että itse en salli tuollasta käytöstä todellakaan. Ja sinunakin tekisin miehelles selväks teijän parisuhteessa "kaapin paikan"!

Vierailija

Joo herranjumala! Mulla oli tollanen tilanne aikoinaan oman exäni kanssa, täsmälleen! Aluks mulle oli täysin ok että ovat kavereita keskenään kun niiden erosta oli monta vuotta ja kuulemma ystävyys oli säilynyt blaa blaa. Ja poikaystäväni oli maailman ihanin, luotettavin ja rehellisin, joten mulle oli täysin ok että kundi jopa menisi sinne toiseen kaupunkiin käymään kylässä kun muikki oli kutsunut. Ei mennyt kuitenkaan, ja SEKIN oli mulle täysin ok!! Sitten mulla alko hälytyskellot soimaan kun kundin ja exänsä välille tuli joku riita mitä puitiin tekstiviestein.. No sekään ei hetkauttanut ennenkuin vahingossa (!) luin viestin minkä piti mennä sille muikille, ja siinä luki jotain musta. Mullahan meni ihan pala kurkkuun ja tavoistani täysin poiketen luin KAIKKI viestit, lähetetyt ja saapuneet ja minustahan siellä jauhettiin! Tän kundin ex haukku mua ja väitti että minä olen estänyt heitä tapaamasta (vaikka se oli poikaystäväni oma päätös) ja blaablaablaa.. Ja missään viestissä ei poikaystäväni puolustanut minua, otti vain vitsinä kaikki mikä mun silmiin vaikutti hyvin mustasukkaiselta ja neuroottiselta tekstiltä ja laittoi hymy-hymiöitä vain vastauksiin! Jopa mun synttäreillä kundikaverini tekstaili sormet sauhuten exälleen! Enhän mä voinut kertoa sille että oon lukenu sen viestejä, joten itekseni itkin yöllä kun se ei nähny.
Ehdottomasti teet kundilles selväks ettei tommonen vetele! Et todellakaan nipota turhasta! Minä ensin kirjoitin kundilleni pitkän kirjeen jossa avauduin ihan huolella ja se avasi hänen silmät ja tajusi miten on käyttäytynyt! En ikinä kertonut että luin kaikki viestit mutta meidän tilanne kärjistyi tuosta vielä pahemmaksi ja otimme kunnolla yhteen. Poikaystäväni sitten itse näytti niitä viestejä mulle. Laitoinpa vielä pari valittua sanaa hänen exällee että mikä akka on olevinaan kun tuomitsee ja arvostelee mua vaikka ikinä ei oltu nähtykkään!! Joten kova kovaa vasten vaan!!

Vierailija

Mies tekee sua kohtaan väärin, kun ei puolusta sua, kun sen ex nimittelee sua. Se on jo SIKAMAISTA. Ja olen sun kanssa samaa mieltä siitä et vaikka ois kuinka ystävinä erottu niin flirttailu ei sit kuulu enää homman nimeen millään tasolla ja sun miehelläs pitäis tosiaan olla munaa kertoa tää sille ex-ämmälleen.

Vierailija

Munkin poikakaveri ja sen ex on kavereita keskenään. Tuntuu jotenki oudolta, kun itse en suuremmin ole omien exien kanssa kaveria, mitä nyt moikkaan jos tulee vastaan. Meilläkin pari kertaa juteltu tästä niiden kaveruudesta. Välillä se on mulle ok, mutta tässä vähän aikaa sitten sain kuulla exän haukkuneen poikakaveria poikkiksen siskolle, kun veli ei ole ollut tekemisissä tämän kanssa exän ollessa samassa kaupungissa. Outoa..? Mulle tuli vähän sellainen olo, että exä haluaisi edelleen "määräillä" ja testata viehätysvoimaansa noilla näkemisillä.
Mulle poikakaveri sanoo, ettei halua nähdä eksäänsä, koska ei haluaisi munkaan käyvän kahvilla omien eksieni kanssa. Ihan hyvä tilanne sinänsä, toivon kans että mies on sanansa mittainen. :)

ja loppupeleissä, vaikka oltais oltu kavereita ENNEN seurustelua, ei se kaveruus seurustelun JÄLKEEN ole enää sama asia! Sen olen kyllä huomannut, kun/jos olen jonkun kaverini kanssa alkanut seurustelemaan. :/ Homma ei vaan jatku samalla tavalla enää, kaikissa tapauksissa ainakaan.

toivottavasti tuohon inhottavaan exä ongelmaan on tullut jo jokin ratkaisu!

enelyn

Itse sanoisin miehelle että voit pitää yhteyttä eksäänsä, mutta pitää osata sanoa vastaan jos muija haukkuu nykyistä eli sua. Voit koittaa käyttää perusteluna vaikka sitä että "tekisitkö sä noin myös jos joku tulisi mua haukkumaan päin naamaa ku ollaan kahdestaan jossain?" Koska käytännössä se on sama asia. Ja jos vastaa tuohon joo niin saa olla kyllä jo aika kusipää. 

JA just toi, että miltä susta tuntuis jos sä pitäisit yhteyttä sun eksään ja se haukkuis sun nykyistä sulle, etkä sä puolustais.

Mut hoida asia rauhallisesti, yritä saada se asettumaan sun saappaisiin ilman että siitä tulee hirveetä riitaa. Ei kannata alata skitsoomaan, edes sille muijalle. Tai itse en ainakaan alkais, tulis vaan lisää paskaa niskaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat