Ehkäisyrengas

Seuraa 
Liittynyt10.7.2011

Noniin siis, miula oli ennen e-pillerit mutta jouduin lopettamaan niiden käytön sillä masentuneeksi ja lääkärin mukaan minulle eivät ne sovi. No nyt siis pitäisi käyttää poikaystävän kanssa kortsua tai sitten keksiä uusi ehkäisy keino. Luin juuri äsken juttua ehkäisyrenkaasta ja ajattelin kokeilla sitä. Onko kellään kokemuksia siitä, että aiheuttiko se teille mitään erikoisia sivuvaikutuksia ja että onko se ollu hyvä vai huono menetelmä teille ja miksi? (: kiitos jos jaksatte vastata.

Kommentit (2)

Vierailija

Mulle oli ainakin just hyvä menetelmä, ei tarvinnut muistaa turhan usein eikä tuntunut missään yhdynnässä tai muutenkaan. Alkuun oli sivuvaikutuksena haluttomuutta mutta kyllä se siitä sitten tasaantui. Hinta vähän kirpasee mutta toisaalta oli se sen arvosta!

Vierailija

Minullakin oli aiemmin käytössä e-pillerit, ja epäilen niiden aiheuttaneen minulle itkuherkkyyttä ja ailahtelevaisuutta. Vaihdoin ehkäisyrenkaaseen, ja nyt ongelmia ei ole ollut. Ehkäisyrengas ei ole aiheuttanut mitään sivuvaikutuksia, tiputteluvuotoa tulee joskus renkaan käytön loppupuolella (siis ennen kuin vaihtaa uuden renkaan). Olen tykännyt paljon. Maksamme renkaan poikaystävän kanssa puoliksi, niin hintakaan ei pahemmin kirpaise. Aluksi otin renkaan ennen seksiä pois, koska se tuntui olevan liian alhaalla, mutta lopetin sen aika pian, koska ei se oikeasti mitenkään häiritse seksiä. Suosittelen!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat