Ikäero hirvittää....

Vierailija

Niin.. tutustuin tuossa reilu viikko sitten erääseen mieheen. tai no tiennyt olen hänet jo kauan ja aina välillä häneen törmännyt jossain, mutta sanaakaan ei olla koskaan vaihdettu. No nyt sitte asia johti toiseen ja päädyin hänen sänkyynsä.. ;) Tuota hetkeä en kadu.. mies osasi ottaa minut niin valtavan hyvin! ikinä en ole saanut niin hyvää seksiä kuin tuolloin.. olin aivan hekuman huipulla! Aamulla kuitenkin tuli sitten juttua iästä... ja selvisi että hän onkin jo 41v! :O olin hieman järkyttynyt... todellakaan tuossa tyypissä ei ikä ja pää kohtaa.. mutta kuitenkin.. 16v minuu vanhempi. Kääk!!
No.. siit huolimatta ollaan tässä kyllä tapailtu, ja mie myönnän että alan oleen ihastunut.. ja se pelottaa. Onko täälä kellään muullaan sattunut samoin? ja miten ystävät ja kaverit ja perhe ovat suhtaututeen? mie tiiän, että ei pidä välittää muiden mielipiteistä ja teen ite omat valintani, mutta silti on pää vähän sekaisin....

Kommentit (5)

Vierailija

Muista että ikä on vain numero :) Omalla miehellä ja minulla on "vaan" 8 vuotta, eli puolet vähemmän kun mitä sulla mutta mutta.. Olen mooooonta kertaa lukenu tuollaisista ikäeroista!

Eihän sun tarvitse sun miehen kanssa viettää loppuelämääs jos sitten vuosien päästä tuntuu että haluat nuoremman :)

Mun kaverit olivat alussa että mitä :O miten mä tuollaisen vanhan kääkän olen iskenyt :P toisaalta minä olen 19 ja mies 27, olen siis hyvin nuori eikä minulla ole juuri mitään ns. elämänkokemusta, miehellä on paljon enemmän kun mitä mulla. Vaikka miellä olisi 16 vuotta ikäeroa tykkäisin varmaan silti hänestä! Alussa ajattelin paljonkin että mies on melkein 30 vuotta, mutta nykyään en ajattele sitä koskaan :)

Vierailija

Lähipiirissä on yli 15 vuotta yhdessä ollut pariskunta, jossa mies 7 vuotta vanhempi - tapasivat kun olivat 15 ja 22.
Sekä nyt muutaman kuukauden seurustellut pari, jossa mies 10 vuotta vanhempi. Ja löytyypä perheestä yli 20 vuotinen avioliitto, jossa nainen on 11 vuotta vanhempi.

Eli minunkin mielestäni ikä on vaan numeroita. Olen itse vähän päälle parikymppinen ja useammin olen ihastunut itseäni vuoden tai kaksi nuorempiin, kuin itseäni vanhempiin. Alkukesästä tutustuin yhteen mieheen, jonka kanssa en sillä erää edennyt pidemmälle, koska säädin jo yhden miehen kanssa siinä vaiheessa. Ajattelin silloin, että mies oli varmaan 28-32 - myöhemmin selvisi, että hän oli 37. Eli n. 15 vuoden ikäero olisi ollut, enkä usko, että se olisi mua haitannut, jos muuten olisi synkannut vielä seuraavanakin päivänä selvinpäin. Eikä edelleenkään ole poissuljettua tuokaan - sikäli kun tämä nykyinen säätö päättyy ennen aikojaan, tuo mies on kuitenkin tutuntuttu ja varmaan tulemme jatkossakin toisiamme näkemään.

Vierailija

Myös minulla poikaystävällä ikäeroa 16vuotta, hän 39 ja minä 23. Aluksi tuntui hirveeltä, mutta toisaalta ikä on yksi syy miksi tykkään hänestä. Kaikki ovat suhtautuneet hyvin, jotkut hieman epäilevästi ja huvittuneesti..

Vierailija

Varmasti voi vähän järkyttää varsinkaan jos ikä ja pää ei kohtaa, eli ei osannut aavistaa ollenkaan.. Itselläni kävi myös niin, suurin ikäero on ollut 14 vuotta ja aluksi myös vähän järkytyin ku luulin miestä ainakin 8 vuotta nuoremmaksi! Juttua kesti pari vuotta ja aluksi lähipiiri suhtautui hyvinkin epäilevästi kunnes tutustuivat mieheen ja tykkäsivät hänestä. Eihän siinä iällä ole väliä jos molemmat ovat aikuisia ja on hyvä olla yhdessä (:

kj

meillä ikäeroa 28 vuotta. olen naisena se  nuorempi. ikäero muuttuu tietysti enemmän merkitseväksi ajan myötä. toistaiseksi kuitenkin kaikki - siis ihan kaikki on sujunut hyvin. miehelläni toki on kokemusta asioista paljon enemmän. osaa kuitenkin naisen kanssa olla ja hyvin. ei siis valittamista ainakaan toistaiseksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat