Poikaystävän ''syrjäytyminen'' seurustelumme vuoksi

Vierailija

Heips!
Olemme seurustelleet poikaystäväni kanssa n. vuoden, ja meillä menee oikein hyvin. Viime aikoina olen kuitenkin huomannut, miten hän on alkanut jättäytyä pois jätkien illoista vedoten siihen ettei halua juoda ja örveltää, ja että kun ei vaan huvita. Olen sanonut hänelle että mulle on enemmän kun ok, jos hän lähtee baariin tai kavereillensa viettämään iltaa, ja että hänen täytyy seurustelustamme huolimatta viettää aikaa myös kavereidensa kanssa.
Itse vietän silloin tällöin tyttöjen iltoja baarissa, ja poikaystäväni jää sitten vain kotiin kyhjöttämään ja odottelemaan mua yöksi sinne. Tämä taas tuo itselleni tunteen, että teen jotenkin ''väärin'' kun jätän hänet yksin. Emme siis asu yhdessä, mutta vietän paljon aikaa hänen luonaan. Myöskin hänen kavereiltaan saan silloin tällöin valituksia, kun poikaystäväni ei tee enää mitään heidän kanssaan, enkä voi kuin kohauttaa harteita ja sanoa että olen kyllä yrittänyt.
Eli niin hyvin kuin meillä muuten meneekin, tämä asia vaivaa minua suunnattomasti. Olen aina ollut sitä mieltä, että seurustelussa pitää olla tilaa ja halua ystäville. Tuntuu vain että puhuessani asiasta poikaystäväni vain vetoaa siihen kun ei huvita. Ja eihän toista väkisin mihinkään saa lähtemään. Onko kellään samoja kokemuksia tai vinkkejä miten saisin hänet taas ''ihmisten ilmoille''?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat