suuseksi

Vierailija

Olen 17-vuotias ja poikaystäväni 18. Olemme seurustelleet yli 9 kuukautta ja harrastaneet jo seksiä, jonka lisäksi olen ottanut häneltä suihin jo useaan otteeseen. Hän on kerran antanut minulle suuseksiä pikkareiden läpi, muttei ihan paljaaltaan, jota minä olen hänelle tehnyt.
Olen sanonut etten ole varma haluaisinko vielä, mutta nyt tiedän että haluaisin. Hän kuitenkin sanoi ettei välttämättä vielä itse halua antaa. Nyt en tiedä haluaako hän antaa minulle, enkä halua painostaa häntä ottamalla asiaa esille. Onko teistä oikeudenmukaista että jos minä annan, hänkin antaa suuseksiä minulle?

Kommentit (6)

Vierailija

Olen samaa mieltä muiden kanssa. Ja on kyllä kumma mies jos ei siitä tykkää, kaikki miehet joiden kanssa olen jutellut näistä asioista tykkäävät kyllä antaakin suuseksiä. Sano ihan rohkeasti sille miehellesi että voisi edes kokeilla. Käy vaikka suihkussa juuri ennen sitä ja sheivaa itsesi ihan sileäksi! ;)

Vierailija

No jos sua häiritsee se että ite annat ja poikaystäväs ei, niin voithan sä sitte olla antamatta sille kans :-D Mutta siis jos kuvittelisin omalle kohalleni ton tilanteen niin jos mulle ei ois mikään ongelma ottaa suihi miehelt vaikkei se ottaskaa mult nii ei siin sit mitään. Voithan sä joskus jonku sekstailun aikana olla sillee et voisko sekin nuolla sua ja kattoo mitä se on siit sit mielt.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat