mitä vuosipäivä ja synttärilahjaksi poikaystävälle

Vierailija

meillä tulee kaksivuotta täyteen 15.8. ja poikaystävälläni on 16.8. synttäritkin, täyttää 20v. olen miettinyt että lahja olisi kaksi osainen, toisen tekisin itse, kun tykkään tehdä paljon kaikkea käsityötä itse ja toisen lahjan ostaisin. opiskelijabudjettiin lahja ei kokonaisuudessaan voi olla kovin hintava. olisiko teillä antaa jotain ideoita mulle?

Kommentit (10)

Vierailija

No itse ostin ex-poikaystävälle yhdistettynä joulu- ja puolivuotislahjana mukin, jossa oli kuvani sekä teksti.. Ainakin jos poikaystäväsi juo kahvia, niin lahja tulee varmasti käyttöön =) eikä sen tietysti tarvitse olla sinun kuva välttämättä joka siinä mukissa on, vaan mikä tahansa käy.. Eikä maksanut kuin alle 20€ koko lysti, kun muistaakseni ifolorilta mukin tilasin =)

Vierailija

Meilläkin tulee avokin kanssa vuosi täyteen samoihin aikoihin! :)

Itse tein leikekirjan menneestä vuodestamme.. kokosin kaikki tekemiset kansien väliin kuvien, elokuvalippujen, festarirannekkeiden, laivan ovikorttien yms. muisto jäämistön kera :)
En tiedä mitä herra tykkää, mutta onpahan muistona ^^

Tätä tosin on vaikea tehdä jos ei ole säästänyt kaikkea tietäen että niille tulee vielä käyttöä.

Vierailija

Mun (ex)ukolle olin ajatellut lahjakortin hierontaan, sillä hänellä oli usein kipeä selkä ja valitteli, niinpä ajattelin passiittaa hierojalle.

Toinen hyvä on baarilompakko eli korttikotelo :) mies käyttää sitä paljon ja on olemmassa paljon kivoja koteloita :) hintakin on 9-30€ riippuen minkälaisen kotelon ostaa!

Vierailija

Mulla on sama ongelma, että pitäs joku vuosipäivälahja keksiä. Oon ihan sikahuono keksimään lahjoja ni apu ois kyllä tervetullutta :D Tuo kuvamuki ois kiva idea, mutta nuita kahvimukeja on kertyny sen verran paljo, että kaikki ei ole edes kaapeissa vaan laatikossa piilossa :D

Vierailija

vinkeistä kiitos. päädyin lopulta tilaamaan ifolorilta jättikortin ja sitten kirjoitin pitkän tekstin jossa kerron mistä olen poikaystävälleni kiitollinen, mitä arvostan hänessä ja miksi olen niin rakastunut häneen ja mitä haluan tulevaisuudelta. luulen että ajatus on tärkein ja hän varmasti pitää tästä (:

Vierailija

Minäkin olen koonnut poikaystävälle leikekirjakansioon mm. vanhoja lippuja, rannekkeita, kuitteja, tapahtumien mainoksia, yhteisiä valokuvia, karkkipapereita, reseptejä, sarjakuvia (Viivi ja Wagner kuvaa usein parisuhdetta niiiin hyvin)ja omia piirroksiani. Lisäksi olen kirjoitellut juttuja yhteisistä hetkistä tai laittanut ylös joitain hassuja lausahduksia.

Poikaystävä tykkäsi todella paljon, ja nykyään täydennämme kansiota yhdessä :)

Vierailija

Mitäs mieltä olette kuvamukista poikaystävälle hänen syntymäpäivänään? Mukissa olisi yhteinen kuvamme ja jokin osuva viesti, joka kertoo miten paljon välitän hänestä. :) Vai olisiko enemmin parempi vuosipäivänämme?? :))

Vierailija

Kyseinen muki ehdotus sopii nii syntymäpäivälle kuin vuosipäivään, mutta jos sellainen pitäisi hankkia, nii se olisi syntymäpäivälle.

Vuosipäivälle pitäisi olla aika ikimuistoinen lahja ja muutenkin koko ilta. Niin ainakin itse haluaisin kun reilu 1kk päästä tulee vuosi täyteen meillä<3 Ikimuistoinen ilta ja mahdollisesti jokin pieni lahja miehelle<3

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat