Pillereiden unohdus!

Vierailija

Osaisikohan joku auttaa.. syön siis pillereitä ja olen niitä jo kohta vuoden syönyt. Laatassa oli viimeinen viikko meinellään kun nohdin maanantai iltana ottaa pillerin. Otin sen siis tiistaina yli 12h myöhässä (ohjeiden mukaan olisi pitänyt lopettaa laatta heti tai syödä toinen laattaa putkeen, mutta olin jo syönyt 2 laattaa putkeen niin en kolmetta olisi viitsinyt aloittaa..) Otin siis tiistai aamuna muistettuani pillerin ja illalla taas uuden. Tiistai-Keskiviikko välisenä yönä oksensin liian suuren hormooni määrän takia (luulisin, koska näin on tapahtunut ennenkin!) Pillerin ottamisesta silloin kulunut 4h.
Keskiviikko aamuna minulla oli vielä 2 pilleri laatasta jäljellä.
Lähin keskiviikkona reissuun ja unohin tietysti pillerit kotiin!
Lopetin laatan 2 päivää aiemmin, ja yhdynnässä on tullut oltua nyt 1 päivänä.
Vähän pelottaa ettei ehkäisyteho ole toiminut, niinpä kaipaisin hiukan apua mitä tehdä?

Kiitos etukäteen =)(nolottaa tämmöinen unohtelu..)

Kommentit (6)

Vierailija

unohdus se on yksikin...
Aikanaan kun vielä käytin pillereitä, joita tosin pidän nyk. monimutkaisena menetelmänä esim vrt ehkäisylaastariin. Vuosia takaperin, kun olin n.20v, unohdin ottaa juuri sen yhden pillerin, otin sen heti seuraavana aamuna. En ollut aktiivisessa seurustelu tms suhteessa ja kuinkas kävikään. Menkkani tulivat niukempana kuin normaalisti, sitten kesäk tienoilla olo vaikeutui, söin vain appelsiinejä ja olo oli oksettava. Vaistosin oikeasti että nyt olen raskaana, tein pikatestin joka oli positiivinen. Äkkiä terveyskesk ja raskaus todettiin, olin 11vkolla, eli keskeytysaikaa oli vko. Siinä ei ollut aikaa miettiä, elämäntilanteeni oli se että päädyin aborttiin, mutta sen jälkeen en ole ehkäisypillereiden kanssa halunnnut olla tekemisissä. Ehkäisykeinoja on monia, koska unohduksia sattuu jokaiselle, kuvittelin,ettei se yksi unohdus haittaa.. Se haittasi. Olen asian kanssa sujut, mutta se yksi unohdus...mutta tarinani on suoraan siitä miten voi käydä. Se yksi yhdyntä riitti, yksi pillerin unohdus, mutta elämä jatkuu, on jatkunut Evra ehkäisylaastareiden kanssa:)

Vierailija

Kätöset ristiin vaan, itellä kävi just tollanen unohdus ja nyt olis sitten rv. 37+3 menossa :D ei sillä, että pelottelisin mitenkään.... :D

Vierailija

voi apua! menkat alkoi eilen mutta voikohan siihen luottaa ? taidan käydä huomenna apteekin kautta, vai onkohan se vielä liian aikaista :o

Vierailija
bbella

voi apua! menkat alkoi eilen mutta voikohan siihen luottaa ? taidan käydä huomenna apteekin kautta, vai onkohan se vielä liian aikaista :o

Ne menkat ei kerro etteikö olisi raskaana... jokos asia selvisi? :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat