Miesten mielipiteitä naisten raskausarvista

Vierailija

Haluaisin tietää, mitä miehet ajattelee naisten raskausrarvista, jotka ovat tulleet lihoamisen tai kasvupyrähsyksen johdosta?

Olen 20-vuotias nainen ja minulla on todella paljon raskausarpia reisissä, pepussa, pohkeissa ja rinnoissa. Ne tulivat murrosiässä, kun naiselliset muodot alkoivat ilmestyä ja paino nousi äkisti. Nykyään olen ihan normaalikokoinen, joskin omaan naiselliset muodot.

Nuo ilkikuriset punaiset juovat harmittavat minua todella paljon. En esimerkiksi käy uimassa, rannalla, ulkomailla (lämpimissä maissa, koska kuumuuden takia lyhyet housut ovat välttämättömät), enkä missään missä pitäisi olla vähissä vaatteissa. Kesällä en käytä shortseja enkä lyhyitä hameita. Entisen miesystäväni kanssa en käynyt koskaan saunassa ja seksiä harrastimme vain pimeässä minun pyynnöstäni, koska pelkäsin miehen mahdollista reaktiota kroppaani.

Haluaisinkin siis nyt kysyä miehiltä tai naisilta, joilla asiasta on kokemusta, mitä miehet ajattelevat naisten raskausarvista, jotka eivät ole tulleet raskauden seurauksena? Onko raskausarvet miesten mielestä vastenmielisiä? Onko raskausarvilla "varustettu" nainen itsestään huolehtimaton?

Myös kokemuksia miesten reaktioista raskausarpiin saa mielellään kertoa:)

Kommentit (11)

Vierailija

Kyllä niitä raskausarpia niin monilla on esim. juuri rinnoissa, että en usko niiden olevan mikään este miehellekään. Omat vaaleahkot arpeni reisissä eivät koskaan ole haitanneet poikaystävääni.

Enemmänkin miettisin sinuna tuota omaa epävarmuuttasi. Ole itsevarma arpinesi kaikkineen, ja olet viehättävä. Sitä eivät mitkään viirut poista.

Vierailija

Pyysit kokemuksia miesten reaktioista raskausarpiin...

Minulla on myös runsaasti vaaleita viiruja reisissä ja kyljissä. Olen hyvin itsekriittinen ja asiaa ei ainakaan helpottanut, kun exäni kerran seksin jälkeen katseli alastonta vartaloani ja äkisti tarttui vatsaani ja sanoi "eikö iho pysy ruokailutottumustesi perässä kun näin käy". Lisäksi hän vielä naurahti perään... No tuosta johtuen hän onkin exäni!! Jos mies toimii näin, niin hän ei ole arvoisesi ja ansaitset parempaa.

Olin tapahtuneen jälkeen erittäin arka miesten suhteen, kunnes löysin nykyisen miesystäväni. Hän hyväksyy minut sellaisena kuin olen. Juttelin kerran hänen kanssaan exäni ilkeästä sutkautuksesta. Hän sanoi minulle, että olen hänestä kaunein kaikkinen jälkineni, eikä häntä kiinnosta edes mitkään arvet. Ne kuuluvat hänestä elettyyn elämään ja tärkeintä on sisäinen kauneus.

Älä siis peittele turhaan itseäsi, ei miehen kiinnostusta vähennä mitkään vähäpätöiset vaaleat ja punaiset juovat. Olet kaunis juuri sellaisena kuin olet:)

Vierailija

niitä on kuule niin monilla naisilla että jos miehet alkais niitten perusteella valikoimaan arvettomia naisia niin alkais valikoima kutistua entisestään..
Ihan luonnollinen seuraus äkillisestä ihon venymisestä, fiksu mies kyllä ymmärtää sen ja muunlaisia ei kannata katsoakaan.

Mullakin on reisissä ja takapuolessa arpia jotka tuli murrosiän äkillisen kasvun seurauksena ja olin yläasteella tosi arka niiden suhteen, en just käyttänyt shortseja sun muita jalat paljastavia vaatteita tai tykännyt käydä rannalla. Arvet on nykysin lähes täydellisesti haalistuneet, ei siis enään punaiset vaan vaaleat mutta näkyy edelleen.
Mutta jotenkin oon vaan päässy niistä yli, ne on osa mua ja kertoo mun elämästä ja niitä ei saa pois joten ne on vaan hyväksyttävä ja sanon et tää on taas niitä asioita jotka itse näkee paljon isompana kuin muut, eli ei kannata tehdä numeroo, suurin osa tuskin ees kiinnittää huomiota, etenkään miehet! :D

Mulla ei ainakaan kukaan oo koskaan kommentoinu asiaa, itse oon ainut joka arpiani on noteerannut.
Ex poikkiskaan ei ikinä kommentoinu vaikka kyllä me harrastettiin nudismia ihan kirkkaassa päivän valossa, se ei nähny mun arpia vaan se näki mut :)
Sitä paitsi ei niillä miehillä ole varaa arvostella tai kellään muullakaan, kukapa meistä olis täydellinen

Vierailija

herranjumala, miehilläkin on hei "raskausarpia"! omallakin miehellä on reisissä ja pohkeissa, kuten myös minulla, eikä ne kiinnosta meitä kumpaakaan. Niitä on niin monella ettei ne erotu massasta. joten lakatkaas häpeemästä ja pistäkää minihameet päälle!

Vierailija

Olen mies ja minulla myös arpia vatsassa. Jos naisella on arpia niin mitäs siitä. Jos nainen vain on sinut itsensä kanssa niin se on pääasia...

HiltoninPariisi
Seuraa 
Liittynyt6.7.2011

Mulla on sellasia haaleita vaaleita raskausarpia pepussa, reisien yläosassa ja lantiolla. Jollain kierolla tavalla pidän niistä. Ne ei näy kovinkaan hyvin, joissain tietyissä asennoissa vain. Yks mies on ne nähny ja ei oo mitään negatiivista sanonu. Raskausarpia on monilla naisilla ja ne kuuluu asiaan!! :)

Vierailija

mulla on vaaleita raskausarpia rinnoissa vähän ja huomasin kun aloitin syömään e-pillereitä ja lihoin niin vatsaani navan ympärille tuli muutama punainen jälki. nää harmitti hirveesti mutta ei niille mitään voi. eksäni ei ollut moksiskaan, vaikka huomautin hänelle että vatsaan on tullut. hänellä on myös itsellään reisiin tullut sen jälkeen kun lopetti urheilun :) en tuon takia harrastaisi seksiä pimeässä, on ihana välillä saada katsekontakti! :)

Vierailija

Kiitos kannustavista palautteista:)
Tämä asia taitaa olla vain omien korvieni välissä ja parasta olisi vain hyväksyä itseni sellaisena kuin olen:)

Vierailija

Olen pienikokoinen nainen ja minulle myös tuli reisiin noita arpia, kun naisellisia muotoja alkoi tulla.. :) Eipä ne minua niin kovin haittaa ja mieheni ei ole niistä sanonut mitään. Myös miehelläni on pakaroissa raskausarpia, koska aikoinaan lihakset kasvoi niin nopeasti, ettei iho pysynyt perässä.. :> Ei huolta noin pienistä asioista. Käy vaan rannalla, ulkomailla, käytä lyhyitä hameita, ei kukaan niitä arpia katso saati huomaa, vaikka itse ne näätkin kamalina. :)

Vierailija

Joo ei raskausarpien takia kannata stressata. Maailmassa on paljon suurempiakin murehtimisen aiheita. Sitä paitsi, jos jotain miestä ne häiritsee, niin sitten hän ei ole sinun arvoisesi:)

Rohkeasti vain bikinit päälle ja rannalle, niin monilla on arpia, että ei ne mitään ihmettelyn aiheita nykyisin ole:)

Vierailija

Oon 164cm ja 71kilonen, mulla on ollu raskaus arpia ala-asteen lopusta lähtien, oon aina ollut sopusuhtanen ja ollu minät arpieni kanssa, tänä vuonna niitä on tillut paikkoihin joista niitä ei kyllä luulisi löytävänsä, esim. Kainaloiden ja käsien taipeessa,taka reisissä,sisäreisissä,rinnoissa,ala selässä, jenkkikseissä mutta sillon ku niitä ei ota osaan persoonaansa, antaa niiiden olla niinku ovat, nii kaikki sujuu hyvin. Mulla yks "känni" seuralainen pääty sängystä munkaa suihkuun , katto mun jenkkakahvoja ja totes arvista että "oonko mä ollu noin raju?!" Olin vähän nolona..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat