seksistä

Vierailija

1.Elikkä mikä on erikoisinta/oudointa mitä mies on pyytänyt/halunnut kokeilla kanssanne?

2,Ja ootteko suostuneet?

3.Ja mihin ette missään nimessä suostuisi jos mies sattuisi ehdottamaan.

Kommentit (5)

Emmic
Seuraa 
Liittynyt15.1.2011

1.Mieheni on kovin ujo tälläisissä asioissa, tai en tiedä ujo mutta haluton kokeilemaan jänniä juttuja.. Eikä hänellä ole minkään laisia fantasioita, joten ei ole tullut eteen ainuttakaan erikoista pyyntöä. :(

2.-

3. Kolmannen osapuolen ottamista mukaan ja roolileikkeihin..

Vierailija

1. Voi olla että meillä menee toisin päin että minä ehdottelen ne erikoisimmat jutut. Ollaan kokeiltu roolileikkejä, ihan kilttejä toistaiseksi mutta hieman rajumpaa kuin normaalisti.
2. Välillä mieheni haluaa kakkoseen ja olen suostunutkin. Nykyään harvemmin ja välillä kaduttaa että opetin hänet tuollaisilla tavoille! ;)
3. Juu mäkään en mitään parinvaihtoa tai kolmansia osapuolia halua, onneksi ei miehenikään!

Vierailija

1.Elikkä mikä on erikoisinta/oudointa mitä mies on pyytänyt/halunnut kokeilla kanssanne?
- Seksi työpaikallani sulkemisajan jälkeen. :)

2,Ja ootteko suostuneet?
- Olen. :)

3.Ja mihin ette missään nimessä suostuisi jos mies sattuisi ehdottamaan.
- En suostuis mihkään omituiseen enkä tosi pervoon. Vain luonnollinen normaali sexi käy. :)

Vierailija

Ei oo itseasiassa vielä mitään erikoisia toiveita tullu vastaan :-D Mut toho kolmanteen kysymykseen, että anaali ei kyllä houkuttele niinku yhtää.

Vierailija

Ei meillä vielä mitään erikoisia juttuja oo ku ei olla vuottakaan oltu yhessä niin tavallinen seksi on toistaiseksi riittänyt hekuman saavuttamiseen. Meillä kokeillaan kuitenkin aika paljon erilaisia asentoja. Cosmosutraa ollaan jonkun verran hyödynnetty ja Kamasutra löytyy avokin kakkoskännykästä.

Oon aika notkee ja luonteeltani helposti uusista asioista innostuva niin mukaan houkuttelu ei ole vaatinut houkuttelua :D

Kolmatta pyörää meidän suhteeseen ei mahdu. Itse seksin harrastaminen kolmistaan ei kammoksuta. Enempi jännittää, mitä meidän parisuhteelle sen jälkeen tapahtuis. Enkä haluu tietää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat