mieheni kutsui minua väärällä nimellä

Vierailija

viime yönä, täysin selvinpäin mutta puoliunessa, hän sanoi hei kulta oot ihana rakastan sua tosi paljon janette!!! eikä nimeni ole lähelläkään janettea, kysyin että kuka ja sitten mieheni sanoi painu ..... MITÄ IHMETTÄ? aamulla puhuttiin ja mies sanoi sen olleen vahinko ja että tarkoitti minua, tiedän jopa kyseisen janeten, hän on mieheni vanha ystävä ja mies on joskus ollut ihastunut tähän mutta ei kuulemma enää moneen vuoteen. tämä janettekin seurustelee... mistäs nyt on kyse?? ja miten pitäisi suhtautua??

Kommentit (3)

Vierailija

Kun aloimme seurustelemaan mieheni kutsui minua exänsä nimellä :P Se oli aikamoinen kolaus mutta kaveritkin lohduttelivat että tapahtuu aika usein. Lyön vetoa että olet itsekkin joskus sotkenut ihmisten nimet :) Mutta älä ajattele asiaa liikaa vaan anna olla koska vahinkoja sattuu...

Vierailija

Niin, ihemettelen vaan kun olemme seurustelleet jo vuoden ja nyt vasta kävi ekan kerran... eikä tää janette ees oo hänen eksä..

Vierailija

Kun olin seurustellut nykyiseni kanssa jonkun hieman yli puoli vuotta niin poikkis kutsui minua vahingossa väärällä nimellä joka ei ole lähelläkään omaa nimeäni. Oltiin luistelemasta lähdössä ja poikkis selitti kavereilleni jotakin tekemääni hölmöä juttua ja sitten sieltä lipsahti se väärä nimi. Tämä nimi oli sellaisen tytön nimi jota poikkiseni oli tapaillut aiemmin mutta homma ei vakavemmaksi päässyt tytön perheen vastustelujen takia, ja joka yritti seurustelumme alussa sabotoida suhdettamme pommittamalla vihjaavilla tekstiviesteillä ym. Suutuin ihan silmittömästi, dramatisoija ja ylireagoija kun olen, ja kotiinmatka kävellen menikin mököttäessä. Poikkiseni kyllä selitteli tilannetta, ettei hän ajattele sitä tyttöä enää ja että se vain tulikin jostakin takaraivon uumenista. Mietin vain että olikohan siinä tilanteessa vain jotakin sellaista jota oli joskus ollut sen tytön kanssa.

Itsekin olen kutsunut poikkistani entisen kesäheilani nimellä vahingossa, en kylläkään poikkiksen kuullen vaan kun kavereiden kanssa oli jotakin puhetta poikakaveristani. Nykyiselläni ja kesäheilallani on hyvin samantyyppiset nimet, ja kesäheilan heivaamisesta oli kulunut joitakin kuukausia kun aloin seukkaamaan nykyiseni kanssa. Itse kauhistuin tätä mutta kaverit sanoivat että ei kai tuo nyt mitään meinaa että muka se tyyppi olisi vielä ajatuksissani. Ei se ollutkaan, jotenkin vain sekoitin ne nimet.

Tuo nyt tuntuu varmaan aika pahalta että kun toinen puoliunessa vannoo rakkauttaan niin tulee joku väärä nimi, vieläpä sellaisen ihmisen joka on ihan tuttu. Varmaan näki jotakin unia? Unillehan ei mahda mitään, se on ihan varmaa että miehet näkevät unia toisista naisista vaikka olisivat omaan kumppaniinsa kuinka umpirakastuneita tahansa. Itsekin näen joskus joistain puolitutuista miehistä jotakin epämääräisiä unia, en kylläkään koskaan existä sun muista joiden kanssa tosielämässä on ollut jotakin vääntöä. Ehkä alitajunnallisesti jotenkin on halunnut unohtaa ne ihmiset ja ne ei sitten tule uniinkaan. Itsellä jos olisi ollut tuollainen tilanne kun sinulla niin varmaan olisin lyödä mojauttanut poikkistani, koska ihan tosissaan olen mustasukkainen ja helposti tulistuva luonne. :D Jos asia on jäänyt vaivaamaan niin kannattaisi varmaan keskustella että mikä tämän Janeten rooli miehesi elämässä nykyään on kun tuollaisia sammakoita lipsahtelee. Unethan kuitenkin jollain tavalla heijastavat omia ajatuksia ja elämää ym. vaikka ovatkin joskus ihan höpöjä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat