Mielipidettä tästä miehestä

Vierailija

Kysyisin tedän mielipidettä, mitä tekisitte ja mitä ajattelisitte tässä tilanteessa:

Eli minulla on ollut pientä juttua joskus 3-4vuotta sitten itseäni 2 vuotta vanhemman pojan kanssa. Siitä ei silloin kumminkaan syntynyt suurempaa kun molemmat seurustelimme eri henkilöiden kanssa.

Emme ole olleet yhteyksissä pariin vuoteen. Nyt kuukausi sitten hän yhtäkkiä aloitti keskustelun facebookissa. Ihan niitä näitä puhuttiin, kuulumisista ja opiskelusta, töistä kaikesta. Juteltiin melkein joka ilta, aina kun satuttiin yhtäaikaa koneelle.

Tämä mies itse aloittaa aina kaikki keskustelut. En edes muista milloin oisin viimeksi aloittanut keskustelun. Pientä flirttiä on välillä, ollaan puhuttu omista mieltymyksistä ja tulevaisuuden suunnitelmista ja ne on vastannut aika lailla yksiin. Tämä mies on myös lupautunut olemaan minulle kuskina kun vain tarvitsen. Ja nythän huomenna minulla olisi meno jonne tämän kyytiä tarvitsen. Aikaisemmin tämä kyseli että meinaankos juoda jne.

Tänään sitten soitin ja kyselin että mitenkä on. Sanoi että vaikkei tahdokaan kuskiksi niin mielellään lähtee jos vain ehtii, oli nyt menossa mökille. Ja aikoi soittaa huomenna miten on.

Mitä siis ajattelisitte tästä, voisiko olla kiinnostunut? Koneella ollessaan aloittaa aina keskustelun ja juttelee kauan, sitten joko sanoo että lähtee tai vain häipyy mitään sanomatta. Miten te jatkaisitte tätä juttua? Toivon, että hän lähtee minulle huomenna kuskiksi jotta voin tarkkailla tätä enemmän, mutta haluaisin mielipiteitä.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat