Sokerointi Tampereella

Vierailija

Olen jo pitkään harkinnut sokeroinnissa käyntiä. Haluaisin näin ensialkuun kainaloiden ja säärien sokeroinnin (ja ehkä myös käsivarsien ja reisien vaikkei ne nyt minulla mitään huomattavan karvaisia alueita olekaan :D), ehkä joskus myöhemmin uskaltaa kokeilla myös brassisokerointia.

Nyt ongelmana oliskin paikan valinta: Asun Tampereella eli tietysti täällä jossain haluaisin sokerointiin, mutta enpäs tiedä mihin kannattaisi suunnata. Kavereillani ei ole kokemusta sokeroinnista ja jos on niin sitä ei ole tehty Tampereella, eli lähipiiristä ei ole ketään vinkkejä antamaan.

Olen netistä katsellut näitä neljää jotka googlettamalla löysin ensimmäisinä: Beauty and wellness Sarika, Seitsemäs taivas, Studio feel it ja Beauty park. Lähinnä hintavertailua olen tehnyt, ja vaikuttaisi siltä että tuo Beauty park olisi edullinen kun sen lisäksi että siellä kainaloiden sokerointi oli näistä neljästä kaikkein halvin (20 euroa) niin siellä on myös tarjous: 2 eri sokerointia -10prossaa ja 3 tai enemmän -20prossaa. Mutta kun eihän tuo hinta tietenkään ole se ainut ratkaiseva asia, olisi kiva päästä sellaiseen paikkaan jossa on ammattitaitoinen henkilökunta ja ystävällinen palvelu, ettei sitten tulisi huonoja kokemuksia ja paha mieli.

Onko kellään kokemuksia näistä mainitsemistani paikoista? Ja jos ei niin entäs sitten muita sokerointipaikkoja Tampereella joista on hyvät kokemukset (ja edulliset hinnat)? :)

Kommentit (13)

Vierailija

Moikka,

itse olen käynyt Studio Feel itissä Niinalla jo viimeiset 4 vuotta ja en vaihtaisi paikkaa mistään hinnasta Vuosi takaperin kävin yhdessä yllä mainitusta paikasta sokeroinnissa, mutta työn jälki oli huolimatonta ja sattui kamalasti. Tämän kokeilun jälkeen olen vannonut Studio Feel itin ja Niinan nimeen sokeroinnissa.
Ainoa neg. asia Feel itissä on se, että Niinalle on hirmuiset jonot koko ajan ja aika kannattaa varata hyvissä ajoin jos ei ole aikeissa alkaa kasvattamaan puutarhaa.... :D

Vierailija

Day spa studio feel it ehdoton ykkönen!!! Käyn itse Emmalla, hän on todella asiantunteva, aina iloinen ja erinomainen asiakaspalvelija. Ollut myös pitkään alalla. Kaikki muutkin tuntuvat tekevän nykyään brasseja mikä helpottaa aikojen saantia. Ovat nopeita työssään ja todella tarkkaa jälkeä, ei siis tarvitse miettiä mihin rahansa laittaa. Olen ollut vuosia asiakas ja edelleen todella tyytyväinen. Ajan voi varata kätevästi netistä tai puhelimitse! Suosittelen :)

Vierailija
Habibi

Olen jo pitkään harkinnut sokeroinnissa käyntiä. Haluaisin näin ensialkuun kainaloiden ja säärien sokeroinnin (ja ehkä myös käsivarsien ja reisien vaikkei ne nyt minulla mitään huomattavan karvaisia alueita olekaan :D), ehkä joskus myöhemmin uskaltaa kokeilla myös brassisokerointia.

Nyt ongelmana oliskin paikan valinta: Asun Tampereella eli tietysti täällä jossain haluaisin sokerointiin, mutta enpäs tiedä mihin kannattaisi suunnata. Kavereillani ei ole kokemusta sokeroinnista ja jos on niin sitä ei ole tehty Tampereella, eli lähipiiristä ei ole ketään vinkkejä antamaan.

Olen netistä katsellut näitä neljää jotka googlettamalla löysin ensimmäisinä: Beauty and wellness Sarika, Seitsemäs taivas, Studio feel it ja Beauty park. Lähinnä hintavertailua olen tehnyt, ja vaikuttaisi siltä että tuo Beauty park olisi edullinen kun sen lisäksi että siellä kainaloiden sokerointi oli näistä neljästä kaikkein halvin (20 euroa) niin siellä on myös tarjous: 2 eri sokerointia -10prossaa ja 3 tai enemmän -20prossaa. Mutta kun eihän tuo hinta tietenkään ole se ainut ratkaiseva asia, olisi kiva päästä sellaiseen paikkaan jossa on ammattitaitoinen henkilökunta ja ystävällinen palvelu, ettei sitten tulisi huonoja kokemuksia ja paha mieli.

Onko kellään kokemuksia näistä mainitsemistani paikoista? Ja jos ei niin entäs sitten muita sokerointipaikkoja Tampereella joista on hyvät kokemukset (ja edulliset hinnat)? :)

Vierailija

Emma Studio feel itissä osaa homman! Ainoa sokeroija, jonka jäljiltä ihoni pysyy karvattomana monta viikkoa! Uskomattoman huolellinen neiti, en voi muuta kuin kehua. Ilmeisesti osaa hommansa jo liiankin hyvin, koska vapaita aikoja ei meinaa enää löytää...

Vierailija

Kävin itse tänään ensimmäistä kertaa Tampereella sokeroinnissa. Ja valitsin Studio feel itin ja Emman, jota on todella paljon kehuttu. Enkä suotta, voin todella suositella, toimenpide eli brassi oli todella nopea, eikä missään vaiheessa olo tuntunut kiusaantuneelta. Todella asiallinen ja rento ihminen, aivan huippu! :) varaan jatkossakin häneltä ajan ja suosittelen lämpimästi! :)

sekä ensimmäinen paikka jossa todella kaikki karvat lähtivät ja minut ohjeistettiin paremmin kuin hyvin kotihoidon suhteen.

Täällä hinta, laatu ja asiakkaan huomiointi kulkivat käsi kädessä :) 

Vierailija

Ite kävin tampereella asuessani myös Studio Feel Itissä ja voin suositella Jenniä! Emma myöskin hyvä mut Jennille tuli aina varattua ajat jos sattu vapaana olemaan! Mut eiköhän kaikki siinä paikassa osaa hommansa, ja oo kivoja :)

Vierailija

Mariam kirjoitti:
Hei! Itse olen tykännyt hirveästi www.skinsugaring.webnode.fi paikasta! Tekee aina ilmaiseksi kuivaharjauskuorinnan ennen sokerointia ja kosmetologilla on varmat ja hellät otteet. Hintakin on todella halpaa!:)

Itsekin voin suositella tätä paikkaa! joka viides kerta on vielä ilmainen.

Vierailija

Mariam kirjoitti:
Hei! Itse olen tykännyt hirveästi www.skinsugaring.webnode.fi paikasta! Tekee aina ilmaiseksi kuivaharjauskuorinnan ennen sokerointia ja kosmetologilla on varmat ja hellät otteet. Hintakin on todella halpaa!:)

Tykkään kans kovasti. Säännöllisesti käyn sokeroinnit ottamassa ja edullistakin on :) i love it! Jälki todella hyvää ja hellät mutta nopeat otteet.

Vierailija

Etsin Tampereelta kauan aikaa sokeroijaa ja nyt vihdoin olen löytänyt ammattitaitoisen, ihanan ystävällisen ja tarkan tekijän! Kauneushoitola Boutique ja Maiju! Tällä hetkellä liike sijaitsee osoitteessa satakunnankatu 23

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat