Helsinkiläiset & PK-seutu!

Seuraa 
Liittynyt4.8.2011

Elikkä kaikki tänne jotka etsivät uusia ystäviä Helsingistä ja PK-seudulta sekä vaikkapa lähiympäristöstä (Porvoo-Lahti jne).

Osallistuminen keskusteluun ei velvoita iän suhteen minkään näkösiä esteitä, jos olet -95 tai vaikkapa -75 niin osallistu ihmeessä! :)

Etsimme siis täällä uusia ystäviä, vaikkapa kahvi- tai juttuseuraksi jakamaan elämän ilot ja surut sekä puhumaan miehistä, muodista ja maailmanmenosta. Kaveriksi shoppailureissulle tai vaikkapa juhlimaan sekä kuntosalille!

Kommentit (12)

Vierailija

Tätä ei kyllä vaan voi ohittaa, uudet kaverit ja seuraa kahville höpisemään&shoppailemaan olis just mitä kaipaan! Olen juuri tuota ihanaa 95-mallia, asustelen sekä Vantaalla että Lahdessa :)

Vierailija

Mäki etin kaikennäköisiä uusia tuttavuuksia/kavereita.. Jospa tätä kautta onnistaisi? :)

Olen -94 vuonna syntyny, eli 17vuotta.. Asun keski-uudenmaan alueella, ja opiskelen parturi-kampaajaksi.. Ja sähköpostia voi lähettää jennasofiao@gmail.com.. :)

Vierailija

täältä taas yksi -95 syntynyt, Itä-helsingistä ! mesen saa kysymällä, vain jos kiinnostaa ja tuosta alta jo löytyy muutamia tietoja ^__^

Vierailija

Mullekin kelpais uudet tuttavuudet:)Oon asunu jo Espoossa 8 vuoden ajan, mutta eipä ole sinä aikana tullut kuin muutama hyvä ystävä ja sellaisiahan ei voi koskaan olla liikaa! Oon tosiaan 19-vuotias ja valmistunu amiksesta tänä kesänä.

Viestii saa laittaa: eanette@msn.com

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat