Miespohdintaa

Vierailija

Jälleen miespohdintaa tänne muiden miespohdintojen sekaan...

Tutustuin tähän jätkään intissä, hän oli alaiseni. Laittoi mulle facebookissa kaveripyynnön ja hyväksyin (vaikka periaatteeni olikin etten hyväksy alaisia kaveriksi, koska yksityiselämäni ei heille kuulu, mutta nyt olin jo niin oman palvelukseni lopussa että annoin mennä), jonka jälkeen juteltiin aika aktiivisesti. Aloin vähäsen ihastumaan häneen, mutta annoin olla. Kotiuduin tammikuussa ja hän jäi vielä puoleksi vuodeksi. Kotiutumispäiväni iltana sitten tunnusti, että on ihastunut muhun ja kerroin että sama tilanne. Siitä sitten alkoi juttu, puhelin piippasi koko ajan kolmen viikon ajan ja soiteltiin päivittäin. Näin pelkkää vaaleanpunaista koko sen ajan, olin niiin onnellinen. Sitten menin hänen luokseen yöksi, ja kaikki muuttui seuraavana aamuna. Illalla oli oikein ihanaa ja puhuttiin, että mitä me nyt tässä vatvotaan, eiköhän virallisteta tämä, eli alettiin seurustelemaan. Seuraavana aamuna tämä oli tosi hiljainen, ei oikein saanut mitään kontaktia. Junalle lähtiessä mun ois kaiken järjen mukaan pitänyt leijua mutta ei, lähinnä oli pska ja epävarma fiilis, etenkin kun ennen autosta lähtemistäni jätkä totesi "ei tässä ole mitään järkeä".

Samana iltana oli jo toinen ääni kellossa, tuli niin hellää viestiä että, sama jatkui koko viikon kunnes taas menin hänen luokseen yöksi seuraavana viikonloppuna. Eka ilta oli okei, aamulla tuntui että hän haluaisi vaan pian eroon musta ja olla yksikseen. Viikon päästä oli hävinnyt parisuhdetilanne, siellä ei lukenut mitään. Tekstasin sitten että ei taida olla kaikki nyt ihan kohdallaan meidän jutussa. "Joo no kun ei pitänyt edes mitään parisuhdetta tulla intin aikana, sitäpaitsi on tätä välimatkaakin"... Sovittiin sitten että jatketaan kavereina, kuitenkin vielä tunteita toisiamme kohtaan. Maaliskuun loppuun asti oli ihme säätämistä, en oikein tiennyt halusiko hän olla kaveri, jotain enemmänkin, vai kiinnostiko pelkkä seksi mun kanssa vai ei mikään noista. Aika hmm.. vihjailevia viestejä lenteli ja silloin maaliskuussa sekä kerran huhtikuussa kävin hänen luonaan ja olin yötä. Viimeisimmällä kerralla oltiin kuin pari, maattiin toistemme kainalossa ja pussailtiin telkkarin katsomisen ohessa.

Myöhemmin tuossa kuussa hän suuttui mulle tosi turhasta aiheesta, liittyen futikseen joka on hänelle niin kovin rakasta. Ei oltu pariin viikkoon tekemisissä, poisti mut fb-kavereistakin. Mä mietin ja ikävöin. Sitten yhtäkkiä tuli tekstari ja siitä lähti varovainen tekstailu. Toukokuun lopulla taas puhelin lauloi niinkuin silloin tammikuussa, aika rivoa oli taas teksti. Tuota jatkui viikon, ja loppui taas kuin seinään.

Nyt taas välillä tekstaillaan, sitten vietetään taas hiljaiseloa. Lisäsin sen fb-kaveriksi ja hän hyväksyi pyynnön. Kiireellä kuitenkin poisti sen X ja X X ovat nyt kavereita -ilmoituksen, ja kun äskettäin kommentoin hänen päivitystään, niin poisti sen. Ihan kuin jotenkin yrittäisi piilotella mua muilta?

Kiva jos joku jaksoi lukea ja mahdollisesti sai näkemystä mikä tässä nyt on, tai jos jollain on ollut samanlaisia kokemuksia. Mulla hajoaa pää! Vaikka en enää kiinnostunut ko. jätkästä olekaan niin silti. Oli tosi raskasta aikaa silloin alkukeväästä, kun itse olin niin ihastunut ja tuo oli tuollainen.

Kommentit (3)

Sharannas
Seuraa 
Liittynyt4.8.2011

Ää mistä alottaisin! No siis itse olen puolustusvoimilla töissä ja periaatteeni on aina ollut se, että poikia katsele kasarmialueen sisäpuolella.

Samanlainen tilanne mulla oli tammikuussa. Tosin oltiin tavattu kyseisen pojan kanssa saman harrastuksen parissa jo elokuussa, mutta poika meni inttiin tammikuussa. No elokuusta marraskuun loppuun asti meillä oli viestittelyä ja hempeilyä sun muuta kokoajan. Nähtiin melkein joka päivä jne. Tammikuussa kuitenkin viestittely päättyi, kun seinään ja ko. poika ei edes moikannut minulle kasarmilla. Tammikuun jälkeen sain viestejä aina kun kyseisellä herralla oli puutostiloja. Muuten hän ei enään välittänyt.

Kuulin myös tammikuussa, että herra oli tapaillut koko meidän ''tapailu-/panoajan'' parasta kaveriani, joten mulla meni fiilikset koko kundin suhteen.

Mä luulen, että tuo poika haluaa vain sulta seksiä tai ainakin se siltä kuulostaa mikä kokemus mulla on. Unohda koko ihminen. Tuut saamaan parempaa :)

Vierailija

unohda se jätkä. nnnnyyyttt.

jos joku ei tänä päivänä pysty olemaan kaveri edes facessa & kattelemaan jonkun kommentteja seinällään, niin onhan sillä nyt jo jotain ongelmia. :D ehkä se on niin nuori vielä ettei tiedä mitä se haluaa elämältä tai yleensä yhtään miltään.

mut ihan oikeesti ! ansaitset parempaa ku tollasen ailahtelevan tuuliviirin. poistat sen numeron, etkä enää tän jälkeen mieti sitä tai muutenkaan hukkaa siihen aikaas.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat