alapään nimi

Seuraa 
Liittynyt3.8.2011

miksikä sä ja sun miehes kutsutte sun alapäätä? mirri, pesä...?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Mun poikkis sanoo vaginaksi. :D Hän on ulkomaalaistaustainen ja kun joskus kysyi että mikä on sellainen lääketieteellinen ja sitä kautta asiallinen nimi naisen alapäälle ja sanoin että no varmaan vaginaksi nimitetään niin sille on jäänyt mieleen. :D Ei sekään mielestäni mikään kiva sana ole, mutta pillu on kamalampi... :P

Vierailija

Ite kutun pilluks ja pimpiks. Pimppi ei nyt oo niin paha mutta pillu on aika kauhee mutta se on vaan jääny.
Mies kuttuu pilluks ja pimpiks kans, mutta myös vaginaksi. Ei sillai miten se lausutaan amerikkalaisittain '' vazaina '' vaan '' vagina '' ! (=
Kaveriporukassa puhutaan välillä myös pesästä, kirkkoveneestä ja tussusta.

Vierailija

haha aloin nauraa ku luin tätä keskustelua, ja on nyt sit pakko kertoa että meillä mulla on vilma ja miehelläni tero :D mies nää joskus keksiny ja niillä nimillä on kiva puhua ja uskokaa tai älkää, nauraa saa! :D
Noiki on vähän niinku salakieltä, ei kukaan oo vielä ymmärtäny jos ollaan miehen kanssa jossain seurassa puhuttu ihan ääneen vilmasta ja terosta ;D kannattaa kokeilla! ;P

Vierailija

Mies puhuu pillusta.

Itse taas en pidä sanoista pillu (ruma), pimppi (tyttölapsilla on tämä ja en ole enää lapsi, joten Ei), vittu (se on kirosana), pesä (minulla ei ole karvoitusta), mirri (se on kissa), tussu (pilluakin rumempi sana) ja kaikki pimpin variaatiot (edelleen puhutaan pikkutyttöjen värkeistä, eli ei).

Puhun "pillusta" siis yleensä alapäänä (kun tarkoitan koko pakettia), klitoriksen sanon ihan klitoriksena. Emättimestä puhuttaessa yleensä riittää, kun puhuu "sisälle tulemisesta" tai "sisällä olemisesta". Mutta muutoin kyllä käytän ihan niitä virallisia nimityksiä, eli vaginaa, emätintä jne.

Vierailija

oikeesti ku mä olin harrastanu seksiä mun poikaystävän kans ekan kerran, niin mulla meni hermo siihen ku koulus sai melki kaikki tietää ja sanottiiin et mun poikaystävä sai pesää... siis ei se mua hävetä et olin sen kans ja näin, mutta toi sana pesää... mmm..en tykkää! :D ollaan nykyäänki yhes onnellisesti?:)!!

Vierailija

pimppi ja pillu, pimppi enemmän leikkimielellä ja pillu yleisenä.
mirri ois kiva , jostain kumman syystä kuulostaa seksikkäältä ; D

joskus poikkis heittää juttua myös "römpsästä" ja se vasta kamala sana onkin : D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat