orkku yhdynnässä?

Vierailija

heipsun,
olen seurustellut poikaystäväni kanssa kohta kaksi vuotta ja sinä aikana en ole kertaakaan tullut suoraan yhdynnässä. seksimme on kyllä ihanaa, olen vain miettinyt että onko joitain asentoja missä voisi tulla yhdynnässäkin ilman mitään sormipeliä?

kiitti jo valmiiksi (:

Kommentit (12)

Vierailija

Niimpä, olis kiva ees joskus tietää miltä se tuntuu. Sormipelillä olen saanut varmaan 2-4 kertaa orkun, mutta joskus aikoja sitten. Olemme siis olleet vuoden yhdessä. Olis kiva tietää olisko siihen jotain joka helpottais sen saamista edes sormipelillä, koska alkaa mietityttää toimiiko suhde ollenkaan ku orkkuja ei näy eikä mene lähellekään sitä koskaan.

Vierailija

jos harrastaa seksiä sivuttain, mies voi samalla hyväillä klitorista, hidasta, mutta toimii!
nainen päällä-asennossa mies voi koskea sinuun.
takaapäin sama homma-
paras itselleni on se, että jalkani ovat miehen olkapäillä ja hän samalla koskee muhun :)) toimii!

Vierailija

Itselläni samaa ongelmaa: Saan orgasmin kyllä itsetyydyttämällä ihan hyvin, mutta annas olla kun siihen sotketaan toinen ihminen mukaan niin alkaa jo olla vaikeaa! -.-

Exäni kanssa en tullut koskaan, en yhdynnässä enkä esileikeillä enkä yhtikäs millään. Exä oli ensimmäiseni eikä siinä nyt sitten vajaan kolmen vuoden seurustelun aikana todennut muuta kuin että no enpä saa sitten miehen kanssa, täytyy koko loppuelämä sooloilla itsensä kanssa jos haluaa päästä huipulle asti. Tyydyin vain sitten siihen ja ajattelin että on monia muitakin naisia joilla on sama probleema, ettei se nyt niin vakavaa ole.

Eron jälkeen oli monia fuckbuddyja jotka eivät myöskään saaneet minua tulemaan. Nyt olen seurustellut vajaat 2 vuotta nykyisen poikkikseni kanssa. Hänpä sai ihmeen tapahtumaan: Loistavalla suuseksillä ja ylipäätään esileikillä tulen, sekin on kyllä kovan työn takana mutta kuitenkin! :D Yhdynnässä olen tullut hänen kanssaan muutaman kerran, sekin on ollut jo ihme mutta johtuu varmaan siitä että kun ensin on tullut esileikin aikana niin yhdynnässäkin on helpompi tulla heti siihen perään..?

Oli miten oli mutta se että on ollut paaaaaljon miehiä ja paaaaljon seksiä eikä ole saanut isoa o:ta ei välttämättä ole mikään tuomio vielä. Taitava mieskin voi saada sen aikaan. ;) Ja tietysti se vaikuttaa ainakin itsellä että kun kokee niin suurta himoa tuota ihmistä kohtaan ja pystyy olemaan oma itsensä ja rento seksin suhteen niin ei ihme jos kynnys saada orgasmi madaltuu.

Vierailija

Niin ja sekin että jos liikaa ajattelet että "nyt haluan orkun, kumpa se tulis" niin eihän se sitten tule kun siitä stressaa. :P Pitäisi osata tyhjätä mieli kokonaan ja antaa sen tilanteen viedä. :)

Vierailija

Meillä asia on niin, että en yritä saada orkkua edes oikeastaan, olen lakannut yrittämästä kunnolla ja en siksi myöskään stressaa etten saisi orkkua. Luulisin, että meillä se johtuu olemattomasta esileikista ja mieheni liian kovista otteista (melkein aina seksi sattuu vähän sormipelillä), sekä mieheni itsekkyydestä, eli seksin tavoite on hänen nautintonsa, ja kun hän on valmis, seksi on ohi. ja hän on usein valmis todella nopeasti, kun ite oon just päässy vähän seksin makuun, vaikka mitään ihmeellistä nautintoa ei oo näkynytkään. Tätä on kestäny jo niin kauan etten ees jaksa puhua asiasta ja kertoa parannusehdotuksia, koska joskus niitä kerroin ja hän unohti samantien ja alkoi keskittyä taas vain omaan nautintoonsa.

Vierailija

Mä saan ainakin usein jopa sillon kun mieheni on mun päällä. En ole koskaan varmaan saanut sormlpelillä vaan yhdynnässä mulle helpompaa. Niin se käy että hinkkaamme tavallaan toisiamme vasten jolloin mieheni ( onko se miehilläkin häpyluu?) hieroo samalla klitoristani. Eli ei ollenkaan sellaista perse ylös alas vaan pysytään vaan kiinni toisissamme ja liike tapahtuu ees taas. Tajusitteko? :D enpä osaa paremmin selittää.. Tietysti kaikille toimii vähän eri jutut. Kannattaa ihan rohkeasti vinkata kumppanille jos kaipaa muutosta seksitapoihin, siitä on vaan hyötyä, vaikka aluksi saattaiskin tulla kränää. :)

Vierailija

Itse ajattelin myös kuuluvani niihin naisiin, jotka eivät saa orgasmia yhdynnässä. Pari kertaa saanut suuseksissä, mutta sekin siis tosiaan harvinaista ja yhdynnässä en ollut tullut ikinä. Kunnes tässä ihan tänä keväänä ja kesänä koin sen ihmeen! :D Luulin jo että orgasmi yhdynnässä on suunnilleen joku urbaanilegenda, mutta kyllä, se on mahdollista! :P
Molemmat kerrat kun tämä tapahtui olin päällä, ja uskon että se asento on minulla se avain onneen. En tiedä miksi, ei se sen kummemmin klitorista stimuloi kuin muutkaan asennot.. Liekö kyse sitten siitä itsestään, emätinorgasmista?! :)

On se kyllä kivaa, kun luulin tosiaan etten ikinä saisi. :)

Vierailija

sinä selällään alla, jätkä päällä. jalat jätkän olkapäille, jätkä polvillaan tai sun jalkoihin nojaten. lisätään tähän se ettet MIETI sitä että "mä haluun tulla, voikun saisin, orgasmi olis jees, orkku orkku orkku orkku" vaan oikeesti sanot aivoille että pitää turpansa kiinni & keskityt siihen mieheen ja tunteeseen... toimii.

Vierailija

En minäkään tule kyllä kovin helposti ilman sormipeliä. Silloin tulee aika räjähdysvoimalla kun ollaan makuullaan mies sivuttain takaapäin ja samalla hyväilee toisella kädellä nänniä/tissiä ja toisella alapäätä. Mun lempparini :) Mies saattaa kyllä tulla myös aika äkkiä tässä asennossa..

Marilady

Eikyn mies siveysvyöhön ja lukkoon.
Saa hoidella teidät parhaalla mahdollisella tavalla mutta lukko avataan vain joskus kun teitä huvittaa , ehkä parin kuukauden välein tai jotakin.
Johan alkaa isoa ORKKUA löytumään.
Mies tekee aivan mitä tahansa päästäkseen pukille.
Parinviikon jälkeen orkkuja tulee vaikka monta päivässä
mutta mies jää ilman.
On kokeiltu ja TOIMII...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat