Avoliitossa oleva nainen tarvitsee pikaista apua

Vierailija

Heippa,

Olen 19-vuotias tyttö ja olen kohta asunut poikaystäväni kanssa yhdessä vuoden. Rakastan poikaystävääni, mutta yhteenmuuton jälkeen seksielämämme on mennyt huonompaan suuntaan.. Joskus kerran viikossa, joskus jopa kuukauden verran väliä. Syynä on minun haluttomuuteni. Ensin ajattelin että se johtuu e-pillereistä, jotka lopetin pari kuukautta sitten. Mutta eroa ei näy.. Minua ei oikeestaan ole oikeasti panettanut 8kuukauteen lähes ollenkaan. Mitä tehdä? Tarvitsen pikaista apua.. Mistä tämä voi johtua? :/

Kommentit (4)

Vierailija

Oletko huomannut itsessäsi muita muutoksia yhteenmuuton jälkeen? Jaksatko enää laittautua samalla tavalla kuin ennen? Onko ihastumisesi mieheesi muuttunut jollain tasolla?

Yrittääkö miehesi koskaan sinua tai yritätkö itse "antautua esileikkiin" ja tunnustella haluatko sitä vai et.

Vierailija

Tuntuuko seksi susta jotenkin vastenmieliseltä, etkö jaksa töiden/opiskeluiden takia tai ootko vielä kunnolla sopeutunut yhteenmuuttoon? Koetko asian itse ongelmaksi, vai painostaako poikaystäväsi sinua? Voisitko itse kuvitella olla harrastamatta seksiä jopa vuoteen? Tarvitsetko itse sitä?

Vierailija

Jos pillereiden lopetuksesta vasta pari kuukautta nii asia voi vielä muuttua. Malttia siis :) Ja muista miettiä toinen ehkäisykeino pillereiden tilalle jos niistä luovuit kokonaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat