ihastunut kaveriin!

Vierailija

Koitan nyt selittää tämän monimutakisen tilanteen mahdollisimman lyhyesti. Arvostaisin todella, jos joku osaisi antaa mulle neuvoja, koska tuntuu, että olen ihan räjähtämispisteessä tämän asian kanssa.

Eli, olen erittäin kiinnostunut miehestä, joka sattuu olemaan kaverini. Ollaan tunnettu muutaman vuoden mutta välimatkamme takia tapaamme harvoin ja yhteydenpitommekin on aika kausittaista. Kaveruutemme alkoi miehen aloitteesta. Kävimme kahvilla ja tällöin mies vaikutti aika kiinnostuneelta ja kahvittelun jälkeen pommitti noin puolen vuoden ajan tekstareilla ja puhui mulle jatkuvasti myös koneella. Itse en tässä vaiheessa ollut aivan varma omista tunteistani. Aika pian tämän miehenkin kiinnostus tuntui lopahtavan mutta pidimme kuitenkin yhteyttä edelleen, koska tulimme niin hyvin juttuun.

Pari kuukautta sitten päätin hetken mielijohteesta ottaa mieheen yhteyttä ekaa kertaa melkein vuoteen - ja kaverimielessä. Siitä alkoi taas aika tiivis yhteydenpito ja hän ehdotti tapaamista. Odotin, että pitkän tauon jälkeen tapaamisemme saattaisi olla vähän jäätävä mutta se olikin kaikkea muuta. Koska mulla ei ollut suuria odotuksia, en myöskään osannut stressata ja huomaamatta sainkin miekkoseen aika hyvän otteen! Hän ei meinannut saada silmiään irti minusta ja tuntui välillä jopa vähän ujostelevan. Juttuakin riitti loputtomiin ja naurettiin paljon. Olin aivan myyty, ihastuin hetkessä uudestaan. Parin viikon kuluttua tapasimme taas - tällä kertaa minun ehdotuksestani ja meillä oli hauskaa, tosin tunnelma ei ollut ihan samanlainen kuin edellisellä kerralla. Pari viikkoa sitten hän joutui perumaan tapaamisemme ekaa kertaa ikinä. Syy oli kyllä hyvä mutta jokin mua epäilytti silti. Nyt tilanne vaikuttaa aika jäätyneeltä. Minä olen aina se, joka laittaa viestiä tai aloittaa keskustelun facebookissa. Keskustelumme ovat pääasiassa erittäin kaveritasoisia mutta välillä jompi kumpi saattaa heittää väliin jonkun hämmentävän söpön jutun, enkä itsekään tiedä pitäisikö se tulkita vain hyväksi kaveruudeksi vai miksi. Mies vastaa viesteihini aina välittömästi, oli kyse sitten tekstarista tai koneella juttelemisesta ja ainakin vaikuttaa siltä, että hänestä on kivaa puhua kanssani. Nykyään hän on itse aloitteellinen ainoastaan humalassa. Silloin minulle satelee söpöjä viestejä ja välillä aika härskiäkin läppää, tosin en tiedä miten se pitäisi tulkita, koska huumorintajuni on tytöksi aika raju ja mies tietää sen kyllä. Mies myös kyselee jatkuvasti miesasioitani ja tahtoo tietää viikonloppujen jälkeen onko minulla ollut yhden illan juttuja. En tiedä pitäsikö se tulkita kiinnostuksen merkkinä vai ainoastaan merkkinä siitä, että ollaan kavereita ja voidaan puhua kaikesta. Olen tosi huolestunut siitä, että joudun nykysin aina itse olemaan aloitteellinen. Pelkään, etten kiinnosta miestä enää edes kaverina. Mitä ihmettä tästä tilanteesta pitäisi ajatella?

Kommentit (2)

Vierailija

Kysy silloin kun hän on selvinpäin tai sitten lähtekää baariin ja vetäkää perseet ja jutelkaa syvällisiä loppuyöstä : D Molemmat toimii ja saat (luultavasti) suoran vastauksen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat