HYVIÄ/HALPOJA HYVÄLLÄ PAIKALLA SIJAITSEVIA KIRPPUTOREJA HELSIGISSÄ? + muuta mitä tarvitsisi tietää kirpparilla myymisestä hintatasoo, vinkk...

Vierailija

Tarvitsen tietoa, koska ei ole mitään kokemusta asiasta. :) JOs viisammat vois sitten kertoa. Olen koittanut etsiä hyvää kirpparia, mutta ovat aina joko liian kalliita tai huonolla paikalla. Enkä omista autoa, joten olisi kiva jos kulkuyhteydet olisivat suht. hyvät :D.

Kommentit (3)

Vierailija

Ite käyn aina Helsingin Vallilassa Valtterin Makasiineilla (Pasilasta menee esim. suoraan 9 ratikka siihen viereen) tai sitten Hietsun kirppari jonne pääsee Helsingin keskustasta 6 ratikalla.
Kirpparilla ollessa kantsii aina tinkiä, eli jos haluamastas paidasta sanotaan hinta vaikka 4e, kannattaa AINA yrittää tinkiä vähintään 5ocent, ainakin itselläni on sellainen periaate :D Ja muutenkin aika hyvä hinta sellasista hyväkuntoisista t-paidoista on alle 5e, tietysti riippuu siitä onko merkkivaate tms, mutta esimerkiksi hm:n paidasta en ikinä maksa yli 5e. Kyllä siellä itse osaa vähän zoomailla niitä hintoja, että kuinka paljon käytetystä vaatteesta olisi valmis maksamaan.
Toivottavasti tästä oli nyt jotain apua :-)

Vierailija

H&M paidatha maksaa jotku 5e uutenaki :D että niistä ei kyllä euroa enempää makseta :P Mutta mun mielestä tinkiminen on välillä vähä turhaa, jos myynnissä on täysin siisti ja hyvä vaate en ymmärrä miksi siit pitäs väkisin saada ihan pilkkahinta, ei tuntus mustakaa kivalta sellanen jos myyjänä oon :s
Mä en noihin kirppiksiin osaa kyllä sanoa muita ku noi on just ne missä kävin..
Tai toisaalta, kannattaa kiertää myös kierrätyskeskukset, siellä valikoima on pienempi mutta niin on hinnatki. Ite löysin maanantaina tosi hyvä kuntosen punasen minihameen eurolla <3

Vierailija

Olen siis nimenomaan menossa myymään vaatteitani. Valtteri on tosi kallis ja hietsukin mielestäni, kun katselin hintoja tossa joskus.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat