Abortti

Vierailija

Oon vasta 16 vuotta ja raskaana. mietin tekeväni abortin kun ei muuta vaihtoehtoa oikein ole, mutta pelottaa etten voi saada enää ikinä sen jälkeen lapsia. onko se tosiaan totta että abortista voi seurata lapsettomuutta? olisi kiva kuulla kokemuksia muilta jotka on tehnyt abortin ja onko siitä seurannut mitään.

Kommentit (4)

Vierailija

onhan noit monia mistä VOI seurata lapsettomuutta. mutta tiedän montakin jotka ovat tehneet abortin ja tällä hetkellä äitejä. olet hyvin nuori ja elämä edessä. jos et tunne itseäsi valmiiksi äidin rooliin suosittelen aborttia. itse tein vasta muutama kuukausi sitten ja tottakai se kummittelee mielessä, mutta tiedän että toimin oikein :)

Vierailija

Minulla tehtiin abortti sinun iässäsi. En olisi mitenkään ollut valmis äidiksi, joten teko ei aiheuttanut edes äärettömän suurta mielipahaa.

Abortti on mahdollista tehdä niin, ettei kukaan tiedä sinun olleen raskaana, mutta adoptiotapauksessa kaikki saavat tietää sen ennenpitkää. Olet kuitenkin niin nuori, että masun kasvamisesta seuraava supina ja juoruilu voivat tuntua hyvin pahalta; varsinkin jos lapsi ei ole toivottu.

Käsitykseni mukaan kaavinnallinen abortti VOI aiheuttaa lapsettomuutta, mutta vain jos kohdun seinämä vahingoittuu. Yleisempi lääkinnällinen abortti on ihan turvallinen vaihtoehto.
Enkä ole kuullut, että joku ei abortin takia saisi enää lapsia :)

Vierailija

rv 12 asti tekevät lääkinnällisen, mikä on turvallisempi keino.
Itselläni on yksi abortti takana ja todisteena myös yksi lapsi, ettei tuo lapsettomuus tule samantien. Tunnen kyllä henkilön joka on abortteja vuodenkin sisällä viljellyt 4 kpl ja nyt hänellä on normaalia suurempi riski olla saamatta lapsia.
Yhdestä kerrasta ei ole niin suuria haittoja, kun siitä, että tekisit abortteja mielin määrin. Toisin sanoen käyttäisit sitä ehkäisykeinona, kuten tuttavani.
Voimia sulle ! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat