Mies ongelma

Vierailija

Mulla on erikoislaatuinen ongelma. Ollaan seurusteltu uuden poikaystäväni kanssa jo puoli vuotta, eikä se vieläkään ole suostunut tulla näytille mun perheelle, mikä jotenki harmittaa mua. sanoo, että sitä jännittää, mutta tuntuu et onkohan se oikee syy. oon siis kyllä tavannu tämän miehen perheen.
muilla samanlaisia ongelmia? tai sitten jos olisi neuvoja mitä tehdä tässä tilanteessa:/

Kommentit (3)

Vierailija

Itselläni ei ole käynyt koskaan noin, mutta niin kyllä, että mies on suostunut esittäytymään perheelleni, mutta minun esitteleminen hänen perheelleen on ollut kiven takana. Hengasimme tuolloin vain minun porukoitteni luona (asuin tuolloin vielä vanhempieni kanssa), mutta hän ei koskaan kutsunut minua hänen vanhempiensa luo (hän asui myös vielä vanhempiensa kanssa). Muistan kuinka asia harmitti minua ja tuntui, ettei hän ole tosissaan, koska ei halunnut esitellä minua perheelleen.

Itsensä esitteleminen seurustelukumppanin perheelle tai seurustelukumppanin esitteleminen omille vanhemmille on mielestäni se viimeinen "siunaus" seurustelulle. Kun esittäytymiset on tehty, niin ikäänkuin viimeinenkin helppo pakoreitti pois suhteesta on suljettu.

Jotkut miehet saattavat olla oikeasti ujoja ja pelkäävät tyttökaverin vanhempien suhtautumista häneen. Usein tällainen pelko on kuitenkin turha ja esittäytymisen jälkeen kaikilla on positiivinen mieli.

Kertomasi mukaan olette seurustelleet jo puolisen vuotta. Mielestäni tuossa vaiheessa olisi miekkosellakin jo syytä rohkaistua ja esittäytyä vanhemmillesi. Neuvoisin sinua juttelemaan poikakaverisi kanssa ja kysymään suoraan pelkääkö hän kenties vanhempiesi suhtautumista suhteeseenne vai eikö hän halua sulkea sitä viimeistä ovea helppoon pakoon suhteesta. Vai onko teillä kenties suuri ikäero ja miekkonen pelkää vanhempiesi suhtautumista asiaan?

Mitä jos vaikka tutustuttaisit poikakaverisi aluksi toiseen vanhempaasi? Poikakaverisikaan ei joutuisi haukkaamaan liian suurta palaa kerralla:) Kun toinen vanhempi olisi tavattu, niin sitten hän voisi tavata molemmat vanhemmat kerralla. Siinä vaiheessa toinen olisi jo tuttu ja sen toisen vanhemman tapaaminen ensimmäistä kertaa ei välttämättä olisi niin pelottavaa:)

Mutta niinkuin sanoin, ota jokin sopiva hetki asia puheeksi ja kysy mistä asia johtuu. Kyllä todellisen miehen pitääisi jo puolen vuoden serurustelun jälkeen uskaltautua tapaamaan vanhempasi!

Vierailija

kiitos, täytyy yrittää sitä suostutella tai sitten vakavasti keskustella että mistä kyse. kiitos kun vastasit, hieman helpotti. kyllä tuo asia ruvennut vaivaamaan aina vaan enemmänn ja enemmän kuitenkin.

Vierailija

Minä olen ollut oman miehen kanssa reilu 1 vuoden, toisin emme seurustele virallisesti. Mutta juttumme on silti vakavaa. Hän ei ole esitellyt minua vanhemilleen enkä minä häntä. Emme välitä siitä etemme ole tavanneet toistemme perheitä.

Itse en tunne tarvetta tavata hänen perhettään. Olen muutenkin niin ujo toisten vanhemmille niin olen ihan tyytyväinen näin :) Enkä pidä siitä kun aletaan kysellä koko minun elämän historiaa, ja sellaista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat