Onko nykyinen poikaystäväni minulle exän korvike?

Vierailija

Mielessäni pyörii joka päivä sama kysymys: onko nykyinen poikaystävä minulle vain pelkkä exän korvike?

Erosin pari kuukautta sitten ex-poikaystävästäni, jonka kanssa olin seurustellut neljä vuotta. Rakastin häntä paljon ja eroaminen teki todella kipeää minulle ja ikävöin häntä edelleen joka päivä. Ero oli yksin ex-poikaystäväni päätös, itse olisin halunnut jatkaa suhdetta.

Kuukauden kuluttua erosta aloin seurustelemaan uuden pojan kanssa, ajatellen ettei siitä kai haittaakaan voi olla... Poika vaikuttaa mukavalta ja tunnen viihtyväni hänen seurassa hyvin. Suhteemme on edellyt todella nopeaa vauhtia. Kaverini arvostelivat heti toimintani vääräksi ja pelkäävät, että yritän korvata uudella edellisen. Heidän mielestään rupesin myös seurustelemaan liian nopeasti, koska kuitenkin välitän yhä ex-poikaystävästäni. Kaverini pitivät ex-poikaystävästäni kovasti, mutta uudesta he eivät välitä.

Joka päivä mietin kaikkea mitä muut ihmiset ja kaverini ovat sanoneet uudesta suhteestani ja yritän miettiä, ovatko he oikeassa vai väärässä siinä, että seurustelen väärin perustein. En kuitenkaan päädy mietteissäni lopputulokseen, ennen kunnes taas nään nykyisen poikaystäväni ja huomaan nauttivani ja viihtyväni hänen seurastaan suunnattomasti. Seksi on myös taivaallista. Poikaystäväni ei arvostele minua ja toimintaani. Hän tuntuu ymmärtävän minua ja hyväksyy minut sellaisena kuin olen. Ollessani hänen kanssaan pystyn kumoamaan itselleni kavereiden väitteet.

Kuitenkin mielessäni pyörii kysymykset siitä, että toiminko väärin toista tai itseni kohtaan, väitänkö hänestä oikeasti vai onko kaikki vain yksinäisyyden peittämistä, surun välttelyä tai olenko hänen kanssaan vain seksin takia yms.

Haluaisin kovasti kuulla muiden mietteitä/neuvoja asiasta

Kommentit (2)

Vierailija

Aika karua, kun sanon näin, mutta loppujen lopuksi vain sä itse voit selvittää asian. Mutta mielestäni kaverisi eivät tee oikein tuomitessasi suhdettasi uuden poikaystäväsi kanssa tuolla tavoin. Tärkeintä on kuitenkin, että sä olet onnellinen poikaystäväsi kanssa. Mä ehdotan, että annat ajan kulua ja katsot, millaiseksi suhde osoittautuu. Ole rehellinen nykyisellesi, jos alkaa tuntua, että hän onkin vain vanhan poikakaverisi korvike. Toisaalta ei sekään ole välttämättä katastrofi, vaikka niin aluksi olisikin, sillä jos hän todella on hyvä tyyppi, mielestäni hänestä kannattaa pitää kiinni. Jos itseäsi vain ei asia häiritse. :)

Tällaisia mietteitä mulla.

Vierailija

Hassua miten kaverisi ei tue sua tämmöisessä asiassa. Eikö ne näe, että sulla on hyvä olla sen uuden kundin kanssa. Mun mielestä siinä ei oo mitään väärää, että aloitit uuden suhteen niin nopeasti.. Ethän sä ollut se, joka päätti erosta ex-poikkikses kanssa.
Se taitaa olla ihan normaalia, että tunteet exään säilyy jonkin aikaa, varsinkin sillon kun itse haluaisi jatkaa vielä suhdetta.
Jos sulla on tosi hyvä olla nyt uuden kundin kanssa, edetkää päivä kerrallaan ja katsokaa mihin tie vie : ) Ehkä sen takia sä ajattelet paljon sitä, että onko se vanhan korvike, koska sun ystävät "tuomitsee" asian niin jyrkästi.
Niinkuin sanoin, elä päivä kerrallaan ja katso mihin suuntaan tunteet ja ajatukset muuttuu. Niinkuin sanottu, aika parantaa haavat! : )

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat