Käyttekö miehen kanssa baareissa?

Vierailija

Miten on? Menettekö samaan baariin miehenne kanssa vai vietättekö iltaanne eri paikoissa? Miten ilta sujuu miehen kanssa samassa baarissa?

En itse käy juuri koskaan samassa baarissa mieheni kanssa, koska hänen entiset ovat usein alkaneet riehumaan ja ilta on mennyt piloille.

Kommentit (7)

Vierailija

Edellisessä suhteessani en koskaan käynyt poikaystäväni kanssa baareissa, hän halusi viettää aikaa erikseen minun ja hänen kavereidensa kanssa. Hän ei halunnut sekottaa niitä keskenän. Mielestäni tämä oli outoa koska olisin mielelläni halunnut lähteä poikaystäväni mukaan ja olisin halunnut tutusta ihmisiin joiden kanssa hän liikkui.

Nykyisen kanssa olen vielä seurustellut niin vähän aikaa etten osaa sanoa, millainen tilanne tässä suhteessa on.. Itse kuitenkin haluaisin, että tilanne olisi eri ja minut hyväksyttäisiin mukaan.

Vierailija

Ollaan oltu samoissa baareissa, mutta yleensä oon viihteellä omien kavereideni kanssa ja hän omiensa. Mikä on mun mielestä ihan ok.
Mutta kussakin suhteessa asiat menee eri tavalla joten sun pitää puhua sun poikaystävälle jos asia vaivaa sua.

Vierailija

Mieheni kanssa käymme baarissa usein yhdessä kavereidemme kanssa ja usein niin, että minä lähden hänen ja hänen kavereidensa mukaan. Tulen todella hyvin juttuun hänen kavereidensa kanssa, joten meillä on aina hauskaa ja lähden mielelläni heidän mukaansa. He näkevät kuitenkin niin harvoin toisiaan, että yritän välillä olla lähtemättä mukaan, jotta he voisivat jutella keskenäänkin ilman naisia. Koska itsekin tykkään joskus olla ihan kahdestaan kavereideni kanssa. Yleensä siis, jos lähdemme baariin, niin menemme samaan paikkaan. Ja joskus myös niin, että toinen jää kotiin, toisen mennessä kavereidensa kanssa.

Vierailija

En oikein tykkää tunkea mieheni mukaan koska en itekään halua että se tunkee miun ja kavereideni mukaan : )

Kaks kertaa ollaan taidettu olla samassa baarissa ja justiinsa tuo eksien näkeminen on kaikkein ärsyttävintä.. Varsinki kun nykyiseni eksät on niin kamalia : D

Vierailija

Eipä oikeastaan käydä, koska ollaan niin erilaisia juhlijoita. Itse tykkään tanssia paljon, mies taas lähinnä istuu kavereittensa kanssa juttelemassa.

Pari kertaa ollaan käyty ja molemmilla on ollut vähän tylsää, parempi tehdä muita juttuja yhdessä.

Vierailija

Käymme yhdessä baareissa ja joskus ihan kahdestaankin tulee lähdettyä, sekä molemmat käy tietenkin omien kavereiden kanssa.

Yleensä baari-iltaa miettiessä jo tulee keskusteltua lähtöporukan kanssa onko ilta vain kaveriporukalla vai tuleeko tyttö- ja poikaystävät mukaan. Joskus on mukavaa viettää ihan vain omien kavereiden kanssa aikaa :)

Ja minullakin on sama kuin minniannalla, että itse tykkään tanssia, mutta mieheni ei ole niin innostunut.

Ja koskaan ei ole ollut exien kanssa ongelmia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat