miten parempi itsetunto pienten tissejen osalta?

Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

eli minua ahdistaa usein se että minulla on suurinta osaa pienemmät rinnat. ja varsinkin se että tiedän poikaystävälläni olleen ennen minua yhden illan juttu minua isorintaisemman tytön kanssa... häpeän tissejäni ja mietin että vertaako poikaystäväni minua ko. tyttöön esim. sängyssä tai koskeessaan rintojani?? En kaipaa mitään vittuilevia / näsäviisaita kommentteja sillä itsetuntoni on niin alhaalla taas kerran tästä aiheesta kun satuin katsomaan sen ko. tytön profiilia facebookissa.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Itse joskus kärsin pienistä tisseistä, mutta sitten aloin ajatella, että jos joku jätkä haluaa olla mun kanssa niin sille kelpaa mun tissitkin. Ikää myöten ne kyllä sitten on kasvanut, ei mulla mitään superpalloja vieläkään ole mut isommat, kuin 15 kesäisenä.
Mutta toiset miehet ei ees tykkää oikeasti mistään hirveän isoista tisseistä!
Eikä sun jätkäkaveri varmasti olisi sun kanssa, jos sen kriteerinä olis isorintainen tyttö.
Älä vertaa itseäsi muihin, vaan koita yrittää muistaa, et kaikki me ollaan erilaisia ja meil on omat hyvät ja huonot puolet:)

megara
Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

+ sellainen lisäys vielä että minulla on tästä tytöstä tullut pakkomielle. ajattelen joka päivä sitä mitä hänellä on enem kuin minulla ja mitä mun poikkis hänestä nykyään ajattelee, kaipaako vertaileeko yms. Oon kysyny että mitä poikkikselleni tää yhden illan juttu merkitsee, vastaus oli ''tulipahan tehtyä''.ne ei oo yhteyksissä ja siit on joku 1,5-2,5 vuotta. ollaan ite seurusteltu 9kk ja on ihanaa, mutta mua vaan ahdistaa että sillä ollu seksiä jonkun toisen kanssa ennen mua (ite olin neitsyt, mutta seurustellut ennen nykyistä kultaani pari kertaa kevyesti). en tiedä miten saisin sen tytön ylimielisen hymyn ja isot tissit mun mielestä pyyhittyä, tosi ahdistavaa eikä mikään tunnu auttavan, itsetunto vaan kadoksissa vaikka poikkis sanonu että oon kauniimpi ku 90% naisista, mutta hän myös lipsauttanu että isot tissit on paremmat ku pienet.....mutta sen jlkn ku suutuin tästä sano että tykkää mun tisseistä kuitenki, mut silti paska fiilis

Vierailija

Helppoa, ajattele niitä naisia joilla ei ole ollenkaan rintoja tai sitten kuten minulla hyvin erikokoiset keskenään :P Ja tuskin se mies sitä toista naista sinun kanssa ajattelee. :) Ole vain tyytyväinen rintoihisi joista poikaystäväsikin varmasti tykkää.

Vierailija

Älä suotta murehdi tuollaista... tätä elämää ei kuitenkaan niin kauheasti ehdi elämään, joten miksi suotta käyttää kaikki aika moiseen turhaan murehtimiseen? Nimenomaan turhaan, me ollaan jokainen erilaisia, eikä kaikki pidä samanlaisista asioistakaan. Itselläni on pienet rinnat ja olen erittäin tyytyväinen, eivät ole ainakaan edessä, eivätkä vanhempana rupea roikkumaan =) Pilaat vain suhteesi, jos jatkat tuollaista ajattelutapaa. Kyllä sinä poikaystävällesi kelpaat varmasti paremminkin kuin hyvin, vaikka ehdottomasti hänen olisi pitänyt sanoa "kauniimpi kuin KUKAAN muu!" ;)

Itseäni tällaiset asiat harmittavat kovasti, olin yläasteella hyvin epävarma rintojeni koosta (koska olivat niin pienet, ettei rintsikat sopineet), mutta nyt kun ovat kasvaneet A70-kokoon, se riittää! Mutta ihan oikeasti, älä huolehdi tällaisesta asiasta, jos ei miehelle kelpaa niin se on hänen murheensa! Jos ei hänelle, niin jollekin muulle vartalosi on enemmän kuin täydellinen!

Ja muista, ollaan kaikki erilaisia ja se on ainoastaan hyvä asia =)

Solange
Seuraa 
Liittynyt26.8.2009

Mulla on vähän samankaltainen ongelma. Tosin poikaystävällä ei ole ollut mitään yhden illan juttua/tyttöystävää ennen mua mutta on myöskin lipsauttanut pitävänsä isoista rinnoista. Tai ei edes suoraan lipsauttanut, mutta vihjaissut siihen suuntaan. Itselläni on siis pienet rinnat, eivätkä ne ole edes kovin pyöreät. Ikää on 19v ja olis kiva jos ei tuntuisi siltä että omaa 14-vuotiaan rinnat. No, kaikkea ei voi saada enkä mä onneksi enää jatkuvasti murehdi ja olen oppinu ehkä jopa tykkäämäänkin mun rinnoista aina välillä. :) Mutta siis mä uskon, että sun poikaystävä rakastaa sua ja sun rintoja ihan aidosti, ei se muuten sun kanssa seurustelis. Älä mene enää kattomaan sen toisen tytön fb-profiilia, siitä ei tule ku paha mieli ja sun kannattaa jättää koko tyttö, sen hymy ja rinnat elämään omaa elämäänsä ja keskittyä vaan itsesi arvostamiseen, sun poikaystävään ja teidän suhteeseen. :)

Vierailija

minulla on pienet rinnat, ja mieheni tykkää niistä :) olen joskus läpällä heittänyt että menen rintojen suurennukseen mutta hän haluaa että minulla on tällaiset luonnoliset ja pienet tissit :) ja kokoni on 75A

Olen itsekin tyytväinen. Ainakaan eivät roiku sitten kun olen vanha, eikä tule mitään tulehduksia sinne rintojen alle :D Kysy ihan suoraan vain jos asia häiritsee! Minun miehellä on ollut jotain silikoonitissi naisia, ja sanoi että nämä minun ovat vain paaaaljon paremmat :)

megara
Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

ihania ja piristäviä kommentteja teiltä<3 mutta hiertää vaan se että hän teki vahingossa selväksi että mulla on sinäänsä sen mielest huonommat tissit ku jollain toisella...vaikka käyttäytyy mua kohtaan sillai miten jätkä käyttäytyy ku on hulluna johonki tyttöön ja sanonu että oon paras tyttö mitä on tavannu ja paras kokonaisuus ja että on tyytyväinen jne. ni silti vituttaa ettei se ikin mun tisseist oo itestään sanonu mtn. ja sit sanonu et isot on paremmat , ni miten voin elää täs tilanteessa??

Vierailija

Ehkä fyysisten ominaisuuksien kohdalla voisi olla saman kuin henkistenkin? Ehkä olet huomannut poikaystäväsi luonteessa sellaisia ominaisuuksia ja piirteitä, jotka eivät niin miellytä sinua, mutta silti haluat olla hänen kanssaan? Sama voisi päteä ulkonaisiinkin seikkoihin. Vaikka poikaystäväsi pitäisikin isommista rinnoista, ei todella ole haitaksi, vaikka sinulla pienemmät olisikin. Hän joka tapauksessa pitää sinusta sellaisena kuin olet. :)

Solange
Seuraa 
Liittynyt26.8.2009

Mä niin ymmärrän sua.. :/ Mä olen sitä mieltä, että sun ongelmaa ei luultavasti poistais edes se, vaikka sun poikaystävä ylistäis sun tissejä maasta taivaisiin, koska se ongelma on todellisuudessa vain sun oman pään sisällä. Oon varma, että jos ja kun sä opit oikeasti rakastamaan itsekin omia tissejäs, niin huomaat että samoin tekee sun poikaystäväskin eikä se haikaile isojen tissien perään.

Mulle tuli nyt kompleksi mun reisistä! Poikkis sano läpällä, että en sais syödä niin paljon herkkuja tai käy niin etten mahdu enää mun minifarkkushortseihin. Tiedän ettei ollu ihan tosissaan, mutta nyt ku aloin miettiin niin onhan nuo jotenkin vähän paksunlaiset.. Perkele. :S

Vierailija

Itselläni on kokoa 70B olevat rinnat, ja olen aina ollut niihin tyytyväinen. En oikein osaa antaa mitään kannustavaa vinkkiä, mutta sitä mieltä olen ainakin, että miehet, joille rinnat ovat kaikki kaikessa, eivät ole ihastumisen tai minkään muunkaan arvoisia. Oma poikaystäväni palvoo minua ainakin juuri tälläisenä kuin olen. (ulkonäkööni en silti ole tyytväinen, mutta se on asia erikseen... :) )

Vierailija

Minullakin on pienet rinnat, mutta nykyisin koen päässeeni yli pahimmista tissikomplekseista. Eniten apua on tainnut olla yksinkertaisesti positiivisesta ajattelusta. Keskityn mieluummin kehoni hyviin puoliin kuin huonoihin (eli niihin tisseihin). On totta, etten ole kovin povekas, mutta kropassani on silti monia hyviä piirteitä: minulla on pyöreä peppu, kapea vyötärö, erottuva lantio, paksu tukka ja olen mukava siro, muutamia hyviä piirteitä mainitakseni. Jos rintani olisivat suuremmat, se voisi olla jostain muusta ruumiinosasta pois. On parasta vaan tyytyä siihen, mitä on saanut.

Vierailija

No sen voin ainakin sanoa että jätkä jonka parisuhdekriteerinä on isot tissit niin on joko todella nuori ääliö joka ei ole seurustellut paljoa tai sitten pinnallinen ääliö, joka ei tajua todellisesta elämästä mitään : )

Ei pelkkiä isoja tissejä jaksa katsella kukaan 9kk. Mukavaa luonnetta ja yhdessäoloa jaksaa.

Vierailija

Poikaystäväni on sanonut, että hän on kavereidensa kanssa keskustellut juurikin tästä asiasta, onko isot vain pienet tissit lopulta kivemmat. Ja tulos oli, että heidän mielestään isot tissit on ihan kivat yhden illan jutuissa mutta ihan parisuhteessa pienet tissit ovat paaaaljon paremmat. Itse olen tyytyväinen omiini, ja jos en johonkin ruumiinosaan ole tyytyväinen, mietin sitä tilannetta, jolloin asiat omassa kropassa olis vielä pahemmin, tai jos olis isot tissit niin mistä osasta kroppaa se olis pois. Itseni osalla itsetuntoa myös parantaa huimasti se, että olen oppinut pitämään pienemmistä tisseistä paljon enemmän, koska olen huomannut millaisia ihmisiä isot tissit houkuttelee: usein sellaisia jotka etsivät yhden illan juttuja. Ja pienemmät tissit tuntuvat muutenkin jotenkin helpommilta ja tosiaan, eivät repsahta niin helposti vaan saattavat pysyä ns. nuorekkaan näköisenä pidempään

Vierailija

Alkoi naurattaa. On ollut tänään tosi huono päivä ja ajattelin tulla katselemaan, mistä täällä puhutaan. Tisseistä. Tämähän on kuin miesten foorumi. :D Ei sillä, etteikö itsellänikin olisi kompleksi pienistä rinnoista (jotka muuten ovat melkein samaa kokoluokkaa kuin silloin 15-kesäisenä). Kyllä tässä maailmassa silti jotakin vikaa täytyy olla, jos suhteet syntyvät tissien koon perusteella.

Pienet on paremmat käsiin eivätkä roiku vanhana. Näin on minulle sanottu. Ja kai meille naisille voidaan sanoa mitä vain, tuskin me ikinä sitä kuitenkaan uskotaan. Vika se on aina, on ne sitten pienet, suuret tai siltä väliltä. Sama taitaa päteä jokaiseen muuhunkin ruumiinosaan.

Emmic
Seuraa 
Liittynyt15.1.2011

Hmm.. Ei huolta, itselläni oli ongelmia rintojen kanssa ylä-asteelta asti. Ne olivat huomattavasti eriparia. :D Kyllähän niistä kiusattiin. Ja eivät ne vieläkään kauniit ole toinen on A ja toinen on kasvanut C kokoon joten eroa on, nykyinen avomieheni kuitenkin sai itsetuntoni kohoamaan ja sanoi ettei rinnoilla ole väliä eikä hän pidä isoista rinnoista, muutenkin minulla oli ongelmia ulkomuotojeni kanssa ja nyt jo siedän itseäi.Mieheni ei myöskään haluaisi minun koskaan menevän leikkaukseen missä laitettaisiin implantti toiseen, koska pitää minusta juuri tälläisenä.

Älä murehdi liikaa ja kerro miehellesi että, rintojen koko arveluttaa/harmittaa sinua. Minä mm pyysin miestäni huomioimaan myös pienempää rintaani ja se ei ole koskaan jäänyt huomiotta :) En tiedä oliko apua lainkaan mutta aina voi oppia pitämään itsestään enemmän sen ainakin voin sanoa :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat