Arvostele blogini

Vierailija

Hei! Olen tässä vähän aikaa sitten aloittanut kirjottamaan blogia, en ole ennen kirjoittanut mutta nyt rupesin kirjottamaan semmosta ns."inttileski-blogia" kun tulee paljon jouten oloa yksin kotosalla.

Ja tahtoisin mieluusti kuulla, että miltä tuo blogi noin niin kuin kokonaisuudessaan vaikuttaa, kun en itse ole niin perehtynyt aikaisemmin blogeihin ylipäänsä. Kehu & kriitiikki, kaikki tervetulleita!

KIITOS, niille ketkä viitsii vastata! :)

Blogini löytyy tästä: http://myblog-pullli.blogspot.com/

Kommentit (15)

Vierailija

En ole mikää paras neuvpja, kun itselläkin bloggaus vähän hakusessa.

Muutaman asia joka pisti silmää. Missä ottamasi kuvat on, vai eikö sinulla ole kameraa? Jos blogissa on itseotettuja kuvia, lisää se heti enemmän kiinnostusta. Missä lukijaksi liittyjä nappi on? Blogiisi ei voi liittyä lukijaksi ilman sitä. Tai minä en ainakaan osaa liittyä. Itse tykkään, että blogissa on tunnisteet. Ulkonäkö ei ole yhtään persoonallinen. Valmispohjan muuttaisin heti pois. Eli tässä muutaman parannusehdotus. Teksitisi on ihanan selkeää.

Minullekki saa laittaa kehittämisehdotuksia. http://kardemumma-t.blogspot.com/

Vierailija

Kiitos kiitos.

En tiedä mikä se semmoinen nappi edes on kun en oikeen sillee täydellisesti vielä handlaa tota blogi juttua? :D

Ei ole kameraa omistuksessa, siel ei oo ku muutama vanha kuva sejassa mitkä on otettu joskus itse.. Ja valmispohjakin on sen vuoksi kun en oikeen ossaa ite tehä semmosta.. :D

Mutta kiitos kuitenkin viitseliäisyydestäsi! :)

Vierailija

Hei, vaikutat mukavalta tyypiltä, itse olen myös inttileski, joten voin samaistua tilanteeseen:) Kirjoitat hyvin ja koska olen sellainen ihminen, joka pitää syvällisistä jutuista, pidin myös siitä kun pohdit rakkautta ym syvällistä, että niitä vain lisää, niitä on kaikkein mielenkiintoisin lukea:)

Vierailija

hobbit >> kiitos palautteestasi! :)

Juu, mä toisinaan ku rupeen pohtii ni tosiaan pohdin :D Ei niitä aina tuu mut joskus kyllä..

Ja kiva jos vaikutan myös hyvältä tyypiltä :D

Vierailija

Mielestäni inttileski-blogit ovat täyttä kuraa. Oma äijä oli myös äskön intissä mutta en kyllä yhtään samaistu mihinkään näistä. Kuulostaa ällöltä siirappilepertelyltä jota en itse koskaan kirjottelisi nettiin. Kullittelu ja muruttelu .. voi luoja

Mutta tämähän on vain oma mielipiteeni.

Vierailija

Hei !

Kuvat piristäisivät ulkoasua huomattavasti.

Olen suhteellisen samaa mieltä toisen Anonyymin kanssa siitä, että ei sen oman miehekkeen intissä oleminen nyt niin ihmeellinen juttu ole. Omani on paraikaa, enkä koe sen vaikuttavan suhteeseemme juuri mitenkään.

Mutta siitä huolimatta hauska idea kirjotella siitä, koska varmasti on myös niitä ihmisiä jotka samaistuvat tilanteeseesi ja kokevat inttileskeyden vaikeana.

Mutta niitä kuvia ! Tekstin lukeminen helpottuu huomattavasti kun sitä tasapainottaa vähän kuvilla =) Pirä lippu korkealla.

Ulkoasu kaipaisi ehkä jotain piristystä, esimerkiksi suuremman bannerin joka vie huomion ensimmäisenä siihen. Värimaailma on mukavan neutraali, siitä plussaa.

http://sinitys.blogspot.com/

Vierailija

Anonyymi >> kiitos kiitos! :)

Juu, tosiaan mä oon tosi huono ton ulkoasun tekemisessä enkä edes tiedä mitä toi sana "banneri" tarkoittaa..? 0___o

Et siin mieles oon vähän kömpelö ton blogin kanssa, ja kuvia en aina jaksa laittaa ku ei oo semmosia kelpuutettavia omia kuvia eikä kameraa millä ottaa ite kuvia, ja nuo kuvat mitä netistä löytyy ni ne ei oo kovin omaperäisiä, mutta kyllä niitä kuvia tulloo aina ku jaksaa laittaa.. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat