Salitreeni

Vierailija

Oon yrittäny tiputtaa painoa, mutta tuntuu ettei se tipu mihkää. Oon siis alkanu käydä salilla ja oon kiinteytyny selvästi. Käyn n. 3krt/vko. Onko niin ettei salitreeni muka tiputtaisi painoa? Kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija

Thöh.. höppänä. Tietenkään salitreeni ei tiputa painoa! Mutta mitä minkään maailman väliä on mitä se vaaka näyttää jos kerran kroppa kiinteytyy ja alkaa näyttää paremmalta?

Lihas painaa enemmän ku läski ja nyt sun rasva on muuttumassa lihakseks eli kunto kohenee ja kroppa alkaa näytää paremmalta. Suosittelen vaihtaa sen vaa'an peiliin niin huomaat että hyvä on ;)

Vierailija

Miten saisin sitten tiputettua painoa? Millekkään nälkädietille en halua alkaa, eikä siitä pidemmän päälle ole hyötyäkään. Käyn myös pari kertaa viikossa lenkillä ja yritän syödä terveellisesti ja syön todellakin erilailla kun vielä 3kk sitten! Silti painoa ei tipu. Auttakaa!

Vierailija

Miks ihmeessä sun pitää saada painoa pois? Eikö riitä että se läski muuttuu lihakseks ja susta tulee hyvännäkönen? Miksi sen vaa an pitää näyttää luonnottomia lukuja?

Vierailija

Tosiaan miksi sen painon tarttee pudota jos sitä läskiä kuitenkin lähtee, eli tapahtuu tätä kiinteytymistä. Tietenkin jos olet ylipainoinen oikeasti, sun tarttee vahtaa enemmänkin ruokapuolta, karsia sieltä energiaa niin että jäät päivittäin esim. -500kcal kulutuksesta, sillon alkaa paino putoamaan. Ei pelkkä liikunta laihduta ketään (ainakaan painosta) jos ruokailut on mitä sattuu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat