Auttakaa, mitä teen?

Vierailija

Olen seurustellut nyt noin kuukauden. Juttua meillä on ollut jo monta kuukautta, mut päätös tehtiin kuun vaihteessa. Ollaan harrastettu seksiä aika usein. Joskus menee päivä, joskus viikko ilman. Aluksi mies ei ollenkaan edes koskenut alapäätäni, eikä yrittänyt edes tehdä asian eteen että kiihottuisin, joten se johti siihen, etten ollut täysin valmis. Silti suostuin siihen, eikä se tuntunut yhtään normaalilta ja sanoin miehelle. Hän lopetti heti. Emme oikeastaan puhunut asiasta enempää. Seuraavina kertoina seksi on alkanut hyvin, mutta juuri kun pääsen kunnon fiilikseen, niin mieheltä "loppuu kunto". Monesti hän väittää kunnon loppuvan, vaikka huomaan seksin loputtua, että nesteet valuu ulos. Kerran mies oli alla ja siinä meni aika kauan, varmaan jopa vartti, kun sanoin tulleensa. Olin aika ihmeissäni koska mitään ei valunut ja seisoikin vielä komeesti. En maininnu asiasta mitään, mut en mä taaskaan ollu päässy edes fiilikseen mukaan. Toissapäivänä sitten taas hän oli ihan fiiliksissä ja sai kunnon orkut, ja mä masennuin niin et se oikeen kysy et mikä on, ku olin loppuillan iha omissa ajatuksissani. Sanoin vaan et jutellaan joskus myöhemmin. En osannu pukee sitä sanoiks. Minkä se sille voi et se on niin nopee.. :( Neuvoja?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat