suutelu pettämistä?

Seuraa 
Liittynyt30.3.2010

oon seurustellu kolme kuukautta nykyisen poikaystävän kanssa. en uskonut koskaan että voisin pettää häntä mutta suutelin erästä miespuolista kaveriani jokunen viikko sitten ja sama tapahtui pari päivää sitten. pidän häneen yhteyttä päivittäin. suhteessa menee hyvin, seksiä on melkein päivittäin yms.. ongelma on että poikaystävä sai hirveän mustasukkaisuus-kohtauksen luettuaan viestini ja "pahoinpiteli" minua kännissä (piti väkisin ranteista kiinni, retuutti ja läimäisi poskelle, sekä huusi kurkku suorana). kiistin kaiken minun ja kaverini välillä koska pelkäsin mitä hän siihen reagoisi. kuulemani mukaan tämä poikaystäväni on muutenkin ollut ennen väkivaltainen. mitä mun pitäis tehdä?

Kommentit (4)

Vierailija

Pettäminen on huomioideni mukaan lähinnä mielipidekysymys. Itse lasken kyseisessä tilanteessä suutelun pettämiseksi. Ystäväni suhteessa taas kaikki on sallittua.. Rajat suhteelle tulevatkin lähinnä teidän välisistä sopimuksistanne! Ilmeisesti ette kuitenkaan ole puhuneet asiasta ja nyt poikaystäväsi on ilmaissut selkeästi omia mielipiteitään.

Minun mielestäni tässä on kuitenkin turha jäädä miettimään mahdollista pettämistä. Poikaystäväsi on näyttänyt sinulle puolensa jota ei kannata jäädä pidempään katsomaan! Kyseisellä tavalla ei ole oikeutta käyttäytyä missään tilanteessa. Tasapainossa oleva ihminen ei toimi väkivaltaisesti, kaikkein viimeiseksi satuttaa rakkaintaan! Väkivaltainen käytös lisääntyy tunnetusti ajan kuluessa. Tässä vaiheessa pääset vielä helposti pois.

Vierailija

hmmh jaa-a jännä tilanne. Aika rajua käytöstä sun mieheltäsi mutta sillä on mun mielestä kyllä ihan täysi oikeus suuttua sulle. Et sä voi mennä suutelee toisia poikia vaan jos se sun mielestä ei oo pettämistä.

Vierailija

Meillä on avokin kanssa aika tiukat rajat siitä mitä saa tehdä ja mitä ei saa. Meidän parisuhteessa suutelu on pettämistä. Muutenkin kaiken sellaisen tekemistä vältetään mistä itse pahoittaisi mielensä. En esimerkiksi itse istu kenenkään muun miehen sylissä koska en missään nimessä haluaisi että avokkini sylissä istuisi ketä tahansa hempukoita.

En kyllä täysin ymmärrä, mitä enää pettämisrajoja mietit. Itse ainakin olisin sanonut hyvästit heti tuollaisen pahoinpitelykohtauksen jälkeen. Ja samaa suosittelen sinulle.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat