Seksi ei vaan onnistu...

Seuraa 
Liittynyt31.7.2011

Olen nuori nainen,ja hiljattain alkanut seurustelemaan ihanan miehen kanssa. Mies on kaikin puolin kiva ja tulemme juttuun. Kuitenkin seksielämämme häiritsee minua hyvin paljon. Yhdyntä ei ole koskaan onnistunut suhteemme aikana. Miehellä seisoo, mutta jos hän yrittää tulla sisääni niin seisominen loppuu samantien. En ole koskaan ollut tälläisessa tilanteessa enkä todellakaan tiedä,miksi asia on näin... Mies tulee kuitenkin "käsipelissä" nopeasti ja seksimme onkin pelkästään suuseksiä yms.
Olen alkanut miettimään,kuinka kauan "kestän" ilman yhdyntää,ja pitääkö minun tyytyä vain suuseksiin ja sormileikkeihin koko suhteemme ajan,jos mies ei kerran yhdyntään pysty... Onko muilla samanlaisia kokemuksia tai tietoa siitä mistä tämä voisi johtua? En tiedä haluanko luopua kumppanistani seksin takia.

Kommentit (5)

Vierailija

Asia vaivaa varmasti miestäsi yhtä paljon (tai enemmän)! Pystyttekö puhumaan asiasta? Ethän ole koskaan "suuttunut" kun mies ei pysty?

Vierailija

Mulla oli sama ongelma poikaystäväni kanssa kun alettiin seurustella mutta ajan kanssa hommat alkoi toimia :) Monta kertaa yritettiin kyllä ennen ku onnistuttiin mutta oli sen arvoista! Me ei puhuttu asiasta sen kummemmmin sillä molemmat tiedosti tilanteen. Tiesin myös että poikaystäväni oli harrastanut seksiä aiemmin onnistuneestikin, joten luotin siihen että kyllä se viel munki kanssa onnistuu :)

Vierailija

omituista.. ei ole ollut samaa tilannetta,kaipa apteekista jokin lääke erektion säilyttämiseen löytyy? Olen alle 18,samoin poikaystäväni,tähän samaan keskusteluun aion tunkea kysymyksen,miksi poikaystävälläni seisoo yhdynnän jälkeen ja hän on valmis uusintaan pienen huohotuksen jälkeen vaikka oli juuri lauennut sisälleni ja saanut voimakkaan orgasmin?

Lenita

Samanlainen tilanne täällä! Uudehkon miehen kanssa yhdyntä ei ole toistaiseksi onnistunut ja itselleni tällainen seisokin "lopahtaminen" oli täysin uusi kokemus. Onneksi olemme pystyneet keskustelemaan asiasta ja kävikin ilmi, että mies on aika kokematon seksin saralla. Puhumisen ansiosta pääsin eroon siitä ajatuksesta, että vika olisi minussa. Hän haluaa minua, minä häntä, joten en halua vaikeuttaa tilannetta entisestään ja annan meille aikaa. Täytyy kyllä myöntää, että kaipaan yhdyntää, sillä itselläni se toimii voimakkaana tunteiden vahvistajana rakastamaani ihmistä kohtaan, ei siis pelkästään fyysisenä suoritteena.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat