Uusia ystäviä,kavereita,tuttuja Lahdesta

Vierailija

Toivoisin saavani lisää kavereita lahden seudulta, joiden kanssa voisi jutella, käydä kahvilla, leffassa, shoppailemassa, baarissa tai ihan missä vaan vaikka lenkillä :)

Onko ketään muuta joka kaipaa kaveria lahdesta? :)

Kommentit (10)

Vierailija

Terve

Olis mukava tutustua vähän paremmin, olen 24 vuotias pirkanmaalla asusteleva nuorimies ja etsiskelen uusia kavereita lahden sekä pirkanmaan alueelta.

Minusta saisi kaverin lenkille tai leffaan !
Vois jakaa elämän ilot sekä murheet :)

fatea86@gmail.com

Vierailija

Itse en ole Lahdesta vaan Orimattilasta mutta se on tosi lähellä Lahtea :) Uusia kavereita itsekin haen :) Tykkään käydä leffassa ja harrastan sambaa, lenkkeilyä ja uintia :)

Vierailija

Heippa!
Olen varsin perusmimmi alunperin Helsingistä. Kaipaisin kavereita Lahden alueelta, kun parhaimmat kaverit jäivät Helsinkiin. Olen 22 -vuotias rento amk-opiskelija. Ei tarvii pelätä, että olisin se friikkityyppi tääl netissä :D

Ite tykkään kans käydä niin kahvilla kuin baareissa, lisäks tulee vietettyy aikaa salilla. Kävelylle tai shoppaakki vois mennä. Kaikkee olis kivempaa tehdä jonku kanssa! :)

Mailia vois laittaa osoitteeseen: kuulasomena@gmail.com

Vierailija

Heippa : ) mä olen 20-vuotias, Lahteen takaisin muuttava nainen. Asun siis tällä hetkellä Helsingissä ja muutin tänne kesän jälkeen Lahdesta, mutta nyt tosiaan LAMK:iin pääsin opiskelemaan ja muutto takaisin kutsuu. Tykkään kans bilettää ja pyöriä ihan yleisesti kaupungilla, olipa se sitten shoppailua, kahvittelua tai muuta hengailua. Ois kiva saada taas uusia kavereita kun muuttaa sinne päin!

rivet-doll@hotmail.com, yhteyttä voi ottaa jos haluaa (myös muut tätä lukevat!) :)

Vierailija
Vierailija

Toivoisin saavani lisää kavereita lahden seudulta, joiden kanssa voisi jutella, käydä kahvilla, leffassa, shoppailemassa, baarissa tai ihan missä vaan vaikka lenkillä :)

Onko ketään muuta joka kaipaa kaveria lahdesta? :)

Moikka! 

Vieläkös kavereita etsiskelet? Kaipailisin seuraa oikeastaan mihin vaan: kahville, lenkille, kuntosalille tai vaikka baarikierrokselle.

Laita viestiä, niin jutellaan lisää :)

Vierailija

Olen 19v nuori mies lahdesta jolla ei ole yhtäkään ystävää. Ois kiva löytää joku jonka kanssa jutella. Tykkään pohdiskella ja miettiä asioita. Oon ihan mukava huumorintajuinen ja positiivinen mutta minulla ei silti ole kuin hyvänpäivän tuttuja.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat