Miten saan tämän miehen itselleni?

Vierailija

Tästä tulee pitkä ja monimutkanen stoori, mut yrittäkää kestää :)
Siis: kaikki alkoi pari kuukautta sitten kun tapasin miehen eräissä juhlissa.Hän oli upein ikinä näkemäni mies ja tiesin tässä olevan jotain erityistä.Pidimme silmäpeliä koko illan ja vaihdoimme lopulta puhelinnumeroita.
Aloin masentua koska soittoa ei kuulunut, enkä itsekään uskaltanut tehdä mitään.Lopulta lisäsin miehen facebook kaverikseni.
Kului pari viikkoa ja hän tuli vihdoin juttelemaan kanssani.Flirttailimme ja hän ehdotti treffejä. Harmikseni minulla oli silloin menoa, ja tämä oli ainoa viikonloppu kun hän oli samassa kaupungissa kanssani pitkään aikaan.(hän asuu siis kaukana minusta)
Kului tosi pitkä aika kunnes juttelimme taas. Ei siinä mitään sen kummempaa sitten, ihan perus keskustelua. Siinä sitten tykkäiltiin toistemme tiloista ja muuta tylsää.
Minusta tuntuu myös että mies jotenkin pelkää minua..Tai siis jos puhun flirttailevasti ja rohkeasti,hän perääntyy.Ja kun olen välinpitämätön,hän perääntyy.Kun olen ''normaali'',hän innostuu ja alkaa hurmaamaan.Tuntuu etten voi siis olla oma itseni.
Lopulta päätin antaa olla ja siirtyä muille apajille.Siinä kävikin sitten niin että kun lähdin samana iltana juhlimaan,törmäsin kyseiseen mieheen, ja heräsin aamulla hänen kainalostaan. Mitään sellaista ei tosin kyllä tapahtunut koska molemmat olivat aivan liian kännissä :D
Kun hän häippäsi, emme sitten pitäneet yhteyttä pariin päivään.Tässä pari päivää sitten juteltiin taas, ja sain selville hänen muuttavan samaan kaupunkiin pian kuin minä. Nyt hän on sitten alkanut juttelemaan ystävälleni facebookissa,vaikka ystäväni on varattu. Miksi hän juttelee ystävälleni,kun ei juttele minullekaan?Minä olen aina se joka aloittaa keskustelut. :(
En tiedä mitä tapahtuu, enkä tiedä miten toimisin.Ongelmani kuulostaa tyhmältä ja lapselliselta,mutta jos joku kiltti tahtoisi antaa viisaan neuvon?

Kommentit (3)

Vierailija

Mielenkiintonen stoori :D aika tuollanen perustilanne, vastaavanlaista oon itekin kokenu, ja mä vaan totean, että kuka hitto näistä miehistä tajuaa yhtään mitään. Mut siis joo, voin ihan omasta kokemuksesta sanoa että turha sitä on ruveta skitsoomaan mistään sellasesta että "nyt se juttelee mun varatulle kaverille facessa". ite aattelen aina vaan että kaveruudesta kaikki lähtee, eli näytät sille kuinka hyvä tyyppi oot aina ku oot jossain samassa paikassa kuin se, etkä enää alota puhumaan sille, jos oot aina oikeest tähän asti alottanu. kyllä se sulle jotain juttelee jos se on oikeesti kiinnostunu. se on raakaa mut sekin on tullu koettua. ite oon meinaa ollu ihan samassa tilanteessa, jossa kaveri ei vaan alota ite mitään, mut vastaa kyllä ystävällisesti yms. jos mä puhun sille. silloin teen tyypille keinolla tai toisella selväksi että oon siitä kiinnostunu, ja pallo on sillä. keino voi olla vaikka joku flirtti-juttu tai jotain. voi tietty olla, että hän ei uskalla ehdottaa treffejä uudestaan, vaan toivoisi sinun ehdottavan että näkisitte, mikä mun mielestä ois kyllä aika nössöä siltä pojalta, mut ei nyt ihan kiellettyäkään, jos hän on vain ujo. ja ole oma itsesi, tuntuu tyhmältä esittää jotain muuta, eikä se mitään auta.

Vierailija

Näin minäkin sen ajattelin, että kyllä hän juttelee jos on kiinnostunut. Mutta eipäs tämän näinkään yksinkertaista voi olla! Mies oli mennyt kyselemään ystävältäni,että mitä mieltä minä olen hänestä,koska hän ei saa selvyyttä kun en oikein juttele hänelle..Että näinpä näin, onko mies päästään hieman vajakki vai mitä ihmettä täällä oikein tapahtuu? Vaikeita nuo miehet.Pitää kokeilla tota flirttijuttua. Mutta kiitos vastauksesta! :)

Vierailija

joo täällä yövuoroissa kukkuilen et tosi selkeetä neuvoo tulee multa :D nauran ite täällä jälkeen päin "flirttijuttu"... ei hitto :D mut nonii katos vaan, olihan se sitten kiinnostunu ku kyselee tollasia. onnee flirtin kanssa! joskus täytyy vaa ottaa ohjat omiin käsiin, mut sit pitäs kans tietää koska lopettaa... kantapään kautta viimeistään. :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat