Meikkivoide, helppiä!

Vierailija

Eli olen käyttänyt aina ja ikuisesti maybellinen matte mousse meikkivoidetta, johon olen kuitenkin aivan täynnä... Se nimittäin jättää naaman inhottavan näköiseksi, varsinkin hetken päästä naama on ihan lohkeilleen näköinen ja jos naamassa on vaikka jokunen finni, niin hetken päästä finnit näyttävät entistä kauheammilta.. Sitä on kuitenkin ollut helppo levittää kun en oikein tykkää niistä litkuista, sitä ei ole tarvinnut laittaa koko naamaan JA olen hyvin hyvin vaalea iholtani, ja sitä on saanut todella vaaleana. Lisäksi olen ollut laiska kokeilemaan mitään uusia.. eikä sitä viitsisi turhaan ostaa kallista meikkivoidetta josta ei tiedä onko edes hyvää..

Eli auttakaa neitoa hädässä, mikä olisi hyvää meikkivoidetta jolla saisi naaman nätin sileäksi JA jota olisi hyyyvin VAALEAihoisillekin!

Kommentit (10)

Vierailija

Meikkivoiteen laitto on kuin auton maalaus - ilman hyvää pohjatyötä jäljestä ei tule tasaista ja kaunista.

Eli tärkeintä on ihon puhdistus (+ kuoriminen tarvittaessa) sekä kosteusvoide (!).

Anna kosteusvoiteen imeytyä niin ettei se tunnu ihon pinnalla kun silität sitä sormella. Jos käytät pelkkää meikkivoidetta ja puuteria niin ensin meikkivoide, annat sen olla vähän aikaa ja sitten puuteria päälle.

Suosittelen peitepuikon ostamista, koska se on pelastaja kun on finnejä ja sillä saa piiloon punaiset nenänpielet, silmänaluset ja sillä voi pohjustaa silmä- ja huulimeikin.

Jos sinulla on suht hyväkuntoinen sekaiho, niin suosittelen Loreal True Matchiä tai Maybellinen Stay 24h. Ne ovat olleet parhaat "halpis" meikkivoiteet mitä olen käyttänyt : )

Vierailija

minun ihoni on melkein valkoinen kun lakana :D on tosi vaikeaa löytää sopivan värinen meikkivoide, ja esim. maybelinella ei minulle sopivia värejä.

Itse käytän Lumene Natural Code Matt makeup meikkivoidetta ja olen erittän tyytyväinen. Meikkivoide on ohutta ja sopii hyvin iholleni. Finnit ym muut näppylät peittyvät mielestäni hyvin. Sitäpaitsi tämä meikkivoide ei ole kalliskaan

Vierailija

Tosiaan se kuoriminen auttaa ja hyvä päivävoide...jos finnejä tulee paljon niin suosittelen vichyn päivävoiteen ( VICHY NORMADERM KOSTEUSVOIDE 20 €) se estää finnien syntyä ja kosteuttaa samallla
Jos iho on kuvempi niin (VICHY AQUALIA THERMAL LIGHT 20€) ja super kuivalle iholle (VICHY AQUALIA THERMAL RICH 20€) kaikki voiteet todella riittoisia

Meikkivoide kannattaa ottaa se kallis vaihtoehto..eli..Lancomen matta(Lancôme Teint Idôle Silky Mat 43€) (sopii suomalaiselle iholle) ja todella riittoisaa mulla on kestänyt yli vuoden...tietenkin jos meikkaa useammin ni ei kestä niin kauaa..mutta kalliit meikkivoiteet kannattaa sillä ne ovat myös riittoisia pieni löträys päivässä riittää koko päiväksi eikä tarvitse lisätä päivän aikana enempää..sitten toinen ihana matta on Diorin (Diorskin Nude 50€) ja se meikkivoiteen koostumushan myös vaikuttaa ihoon eli..jos käyttää litkumaisia ni ne on paljon kevyempiä kuin taas sellaiset paksut ja pigmenttiset..

jos finnin haluu peittää niin (Joe blasco Red Neutralizer 30 €) tuo pieni purkki on mulla kestänyt kohta yli 3 vuotta :) sitä tarvii erittäin vähän :)

Ja aina tietenkin kannattaa käyttää meikinpohjustusvoidetta päivävoiteen jälkeen

Pahoittelen että tuli näin paljon tekstiä :3

ps. kannattaa ostaa meikkivoiteet edullisesti Parfyymi.fi .stä
itse tilaan sieltä ja on luotettava ^^

Vierailija

Minulla kaikki meikkivoiteet tekevät kunnon kosteusvoiteesta huolimatta saman: naama näyttää ihan ohuenkin meikkivoidekerroksen jäljiltä lohkeilevalta.

Olen käyttänyt itse aika kauan Lorealin mineraalimeikki"voidetta" joka on kuin puuteria. Puteli maksaa n. 20e, mutta kestää todella pitkään, eikä edes tarvitse puuteria sen jälkeen. Vaikka sävyt eivät olekaan ihan maailman vaaleimpia, niin olen kuitenkin itsekkin vaaleaihoisena voinut käyttää sitä. Sitä tarvitsee laittaa niin vähän, joten väri ei oikeastaan jää näkyviin, ja kun sen levittää kunnolla. :) Ja se peittää hyvin punaisuuden ja pienet näpyt.

Vierailija

Moikka!

Matte mousse kuivattaa ikävästi ihoa. Suosittelen kans et panostat siihen pohjaan, puhdistat kasvot, kevyt päivävoide ja anna kuivua n. 1min.

Kannattaa ostaa pohjustusvoide ja meikkivoide. Lumenella heleyttävä primeri ja kannattaa valita litkumainen helposti levittyvä meikkivoide. Jos haluaa satsata meikkivoiteeseen mikä yleensä on sen väärti niin kannattaa käydä kattelee Kanebon meikkivoiteita. (IKINÄ EI OO PETTÄNY)Tulos on hyvä, tasainen ja laadukas.

Toki perus lumenen meikkivoiteella pärjää, mutta mä suosittelen niitä natural coden tuotteita, ne peittää, mutta jättää ihon oman kauneuden näkyviin.

Eli eka nassun pesu, päivävoide (antaa kuivua) Primeri antaa kivaa heleyttä syksyyn eli pohjustus voidetta(ei saa lotrata), sitte lumenelta meikkivoidetta + vähän aurinko puuterii poskipäihin.

JA PEITEPUIKKO TEKEE FINNIT VIELÄ HIRVEEMMÄN NÄKÖISEKSI. Huolehtisin mielummin naaman pesusta. JA peitepuikko kuivattaa ja harmillisen paljon ihmiset pistää nenän pieliin ku talvella punottaa flunssan jäljiltä. (vinkkivinkkinä näkyy vielä enemmän ku sörkkii tahnaa päälle ja koskaa pääse parantumaan, käyttäkää valokynää)

PS. Valokynää vähän luomien alle ja sipaisu aurinko puuterii nii VOLÁ

Vierailija

Omasta mielestä Revlon Colostay-meikkivoide on loistava! Mulla on vaalea keltapohjainen iho, ja käytän sävyä buff ja on justiinsa oikea sävy. Itse laitan ensin Lumenen meikinpohjustusvoidetta ja sen jälkeen tuota meikkivoidetta, eikä iho kiiltele ja pysyy siistinä pitkälle iltaan. Suosittelen tätä.

Vierailija

Suosittelen mineraalimeikkiä, se sopii kaikille ihotyypeille :) itselläni käytössä Mschicin puuterimainen versio ja sieltä löytyy hyvin vaalealle ihollekin :> Ihoni rasvoittuu meikin alla helposti, mutta mineraalimeikillä saan se pidettyä suhkot siistinä!

Vierailija

Mitähän peiteväriä juliettt on käyttänyt ? Minä olen kyllä täysin rakastunut esim. joe blascon peiteväriin. Maybellinen peiteväri on myös hyvä hintaansa nähden. Jos osaa käyttää niin ne näyttävät hyvältä ; )

Jos aloittaja ei tykkää litkuista niin en suosittelisi Natural Code sarjaa. Minun ihollani kyseinen meikkivoide tuntui kuin Aqualan L: ltä (apteekin kosteusvoide) ja peittikin melkein saman verran ; )

Inomus
Seuraa 
Liittynyt5.3.2010

Body shopilla on tosi hyviä mineraalimeikkivoiteita! Ite oon ettimällä ettiny noita perusmerkkejä, maybelline, loreal jne. monet laadut, mut body shopin meikkivoide on kyllä ollu ihan paras! Rakastuin. Puteli maksaa joku 22-25€ mut on kyllä hintansa väärti ja tosi riittosa, raaskii sienellä levitellä. Lämpimät suosittelut! :D

Vierailija

Mary Kayn meikkivoidetta pakko mainostaa täälläkin! Tiedän ton kun jotkut meikkivoiteet tekee finneistä vielä kauheemman näkösiä mutta toi Mary Kayn on ihan unelma, eikä tuki ihoa. Se pysyy tosi hyvin iholla eikä tarvi korjailla päivän mittaan mitenkään :) Maksaa jonku 30e mutta on tosi riittoisaa ja ihan hintansa arvoinen!

http://www.marykay.fi/sub.php?&menu=363

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat