Mitä teen mun poikaystävän kans???

Vierailija

Elikkäs mitä tekisin mun jätkäkaverin kans oikee?? Hän ei oo enää kavereidensa kanssa vaan nykyään niiden kans liikkuu mä ja yks mun kaveri. Silti hän väittää et joku meistä puhuu siitä paskaa, mikä ei oo totta. Eilen hänen piti olla mun ja tän mun kaverin kanssa, mutta eipä sitten ollut vaikka oli sanonut olevansa varma siitä, koska meistä jompi kumpi puhuu hänestä kuulemma paskaa. Sanoin hänelle sitten että me voidaan vaikka soittaa ja sanoa sille molemmat ettei puhuta, hän uskoi ettei me puhuta, mut silti ei sitten tullut. Eilen kysyi sitten että pääsiskö meille huomenna, vastasin että joo pääsee ja sit ihmettelin et sekö tulis meille, koska eipä oo ollu ku kerran meillä, eikä se mua haittaa. Sitten se muuttu et mentäis yhteen keskustas olevaan asuntoon, missä sen mummo asuu mutta on kuulemma jossain mökillä, siihenkin vastasin että käy mulle.
Tänään sitten facessa pyysin sen siskoa herättämään sen ja herätti, mutta jätkästä ei oo vieläkään kuulunut mitään vaikka laitoin viestin et onko se mun kanssa tänään vai ei. Jätkä näyttäis olevan joko xboxilla tai koneella mesessä, mutta ei sielläkään vastaa kun laitoin että koittaisi ilmotella. Soitin sille yhelle kaverillekin tänään ja sanoin että voin olla sen kanssa sitten jos jätkästä ei ala kuulumaan. Hiukan ärsyttää tällänen. Jätkä ei oo varmaan viikkoon vastannu puhelimeensakaan. Sanonko tälle jätkälle jo että hyvästi vai mitä teen?? Turha yrittää soittaa kun ei vastaa ja turha vissiin lähettää viestejäkään...kun ei vastaa.

Ja sanoo vielä tykkäävänsä musta, mutta ei kyllä siltä vaikuta. Eilen sanoin että haluaisin olla hänen kanssaan, mutta ei sanonut mitään että "niin mäkin sun" . Alkaa menemään hermot, oikeasti.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat