vuosipäivä ?

Vierailija

Kertokaas ideoita/kokemuksia, mitä vuosipäivänä voisi tehdä? Minulla ja poikaystävälläni tulee vuosi täyteen vajaan kuukauden päästä, ja haluaisin tehdä muutakin kun mennä elokuviin ja syömään. Ja lahjaideoitakin saa ehdoittaa. Kiitos jo etukäteen :-)

Kommentit (4)

Vierailija

Sama juttu mulla, vuosi täyteen parin päivän päästä. Oma poikaystäväni tosin on armeijassa tuolloin, joten vuosipäivää pitää juhlia vähän myöhemmin. Ite oon suunnitellut lähinnä sellaista pientä, että teetän pusukuvia, mitä joku on meistä joskus ottanut tai yleensäkkin sellaisia kuvia, joissa molemmat olemme, ja pistän niitä kirjekuoriin poikaystäväni armeijalaukkuun, ja kenties kirjoitan niihin minä päivänä saa avata minkäkin kuoren, niin kestää tämä pieni lahja vähän kauemman. Lisäksi olen miettinyt, että teen pieniä viestiä hänelle, romanttisia, vitsikkäitä, muistutuksia kivoista muistoista yhdessä ym, ja livautan ne jotenki salassa poikaystäväni takin taskuun tai minne vaan. Lisäksi voin kertoa hyvän "lahja"idean, jonka toteutin joskus aikaisemmin merkkipäivänä. Ostin oikein seksikkäitä vaatteita ja järjestin kynttilöitä palamaan ja yllätin poikaystäväni riisumalla suoraa kaikki muut vaatteet paitsi ne seksikkäät vaatteet, ja voi sitä yllätyksen ja ihailun määrää, ja tulevan seksin laatua;) Että suosittelen.

Vierailija

lahjan siis ei välttämättä tarvitse olla mikään tavara, vaan se voi olla teko, ainakin itse olen huono keksimään tavaroita lahjaideoiksi, teot on helpompi keksiä ja toteuttaa

Vierailija

Itse tein hyvää ruokaa ja ostin uudet bokserit :) alkaa ideat jo loppumaan itselläkin kun kaikki on jo tehty, mutta ruoka on varma ja toimiva ratkaisu ;D

Vierailija

Meilläkin tuli jokin aika sitten ensimmäinen vuosi täyteen.. juhlittu ei kylläkään mitenkään :D

Tein meille kyllä ensimmäisestä vuodesta leikekirjan muistoksi, johon kokosin kuvia, lippuja ym. muistoja ja kirjoitin tapahtumista tekstit.

Huomioimme toisiamme arjessa ja muutenkin, niin en koe että vuosia varsinaisesti tarvitsee ylipaljon korostaa tai juhlia.. ellei se tule sitten itsestään jonkun hyvän idean tullessa mieleen :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat