Jatkaako vai eikö...?

Vierailija

Tapasin tossa miehen joka pyys mua treffeille. No menin kun ajattelin et eihän sitä koskaan tiedä vaikka nappais tällakertaa.

Mies on kaikin puolin miellyttävä, fiksu, mukava, huumorintajuinen, aikuistunut, pitkä, omaa hyvän ulkonäön (kasvot ja kroppa on kunnossa)ja meillä on samanlaiset arvot ja tulemme todella hyvin juttuun, puhumista siis riittää.

Ensimmäisillä treffeillä mietin kuitenkin heti että tuleeko tästä mitään, kun ei tullut sellaista kiinnostumisen tunnetta vaikka juttu luistikin. Päätin kuitenkin kokeilla vielä kerran ja menimme toisille treffeille.

Edelleen kommunikointimme oli loistavaa, nauroimme paljon ja muutenkin oli mukavaa, mutta edelleen se "jokin" puuttui, en vaan voinut kuvitella meitä kahta yhdessä. Siitä huolimatta päätin kokeilla miltä tuntuisi suudella tätä miestä ja sekin oli ihan mukavaa mutta kipinä minun puolelta puuttui.
Lupasin sen jälkeen vielä nähdä, mutta en tiedä..
Voiko se kiinnostus tästä enään herätä?

Eli treffejä oli tähän mennessä kahdet.

En tajua mikä miehessä olisi muka vikana, sanoisinpa että melkein täydellinen tai kaikkea sitä mitä nainen vain voi toivoa.. mutta minä en tunne mitään :(

Pitäisikö katsoa vielä miten tämä alkaisi sujumaan vai sanoa suoraan heippa?

Kaiken lisäksi minua harmittaa kun mies taisi jo keritä ihastumaan muhun.. :/

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat