Onko se ulkonäkö miehille oikeasti niin tosi tärkeetä?

Vierailija

Jotkut väittää että ei sil ulkonäöl oikeesti nii paljon ole väliä, mut musta tuntuu että on. mä oon kohta 19 enkä oo koskaan seurustellu. mä oon aika pyöree tyttö, mut naamaltani olen omasta mielestäni (ja muutki sanonu) nätti. pidän ulkonäöstäni huolta että meikkaan, puhdistan ihoa, laitan hiuksiani, että en ole mikään semmoinen kuvottava rasvatukkainen pallo.

Onko mulla nyt koskaan mitään mahollisuutta semmosiin normaaleihin komeisiin mukaviin miehiin? ootteko törmännyt pariskuntiin jossa mies on sporttinen ja nainen pullukka (enkä tarkota semmosta 5kg ylipainosta, vaan joku 15-30kg ylipainoinen). on nimittäi kiikaris semmonen mies enkä tiedä uskallanko ulkonäköni vuoksi mitään yrittää :(

Sivut

Kommentit (26)

jassuu-
Seuraa 
Liittynyt29.5.2011

täällä on juuri noin että poikaystäväni on sporttinen ja muutenkin hyvässä kunnossa mutta itse oon vähän pyöreempi :) mutta poikaystäväni ei tykkää yhtään langan laihoista naisista niin oon tyytyväinen omaan ulkonäkööni.

voin sanoo suoraan että ihan yhtä hyvät mahdollisuudet sulla on kun meillä muillakin pyöreemmilläkin naisilla, kaikille on se joku jossain ! :) en usko että yhdellekkään miehelle PELKÄSTÄÄN ulkonäko merkkaa, sisäinen kauneus on sitä kaikkein kauneinta!

Vierailija

Moikkelis :)

On ihan totta että miehet kiinnittää enemmän huomiota ulkonäköön kuin naiset, mutta älä missään nimessä uskottele itsellesi että olisit "llian pyöreä" jollekulle! Kunhan menet rennosti tutustumaan tähän mieheen vaan niin eiköhän se kohta huomaa että olet loistotyyppi!

Tsemppiä sulle! :)

Vierailija

Miehet katsovat aluksi ulkonäköä, mutte se ei TODELLAKAAN estä heitä tutustumasta. ;) Minun bestikseni esimerkiksi on aikalailla ylipainoinen ja seurustelee lähes anorektisen laihan jätkän kanssa. Sinuna menisin juttelemaan jätkän kanssa, sinulla ei ole mitään menetettävää!

Sitten pitää vielä sanoa, että jotkut pojat vierastavat vahvaa meikkiä... Itse meikkasin yhteen aikaan todella rajusti... Minulla oli paksut mustat rajaukset, musta/harmaata luomiväriä ja järkyttävä kerros puuteria ja voin sanoa, että miehet vierastivat minua... Nyt olen opetellut käyttämään nestemäistäkajaalia ja vähemmän puuteria ja olen huomattavasti lempeämmän näköinen. Kokeile ihmeessä uusia tyylejä, sekin tepsii usein. ;)

Vierailija

Hmm.. itse sanoisin että jos olet itse tyytyväinen omaan itseesi ja ulkonäköösi niin löydät varmasti miehen, joka tykkää myös molemmista :) Itse aloin seurustella vasta 20v ekan kerran, kun pääsin irti "kotiympyröistä" ja muutin toiselle paikkakunnalle ja tapasin täysin uusia ihmisiä. Toisin sanoen olet VASTA 19, kyllä sulla on aikaa seurustella :D pidä nyt järjettömän kivaa sinkkuilu aikaa ja ota siitä kaikki irti, kunnes se joku kiva löytyy niin siihen jaksaa keskittyä sitten paremmin :)

Miehet tykkää itsevarmoista ja itsensä kanssa viihtyvistä naisista, painolla ei ole mitään tekemistä asian kanssa :)

Vierailija

Riippuu miehestä tosi paljon. Joillekkin ulkonäkö merkkaa kaikkea, toisille se on vain hyvä plussa päälle. Just mun poikaystävän kanssa puhuttiin siitä, kuinka yleensä yhden illan jutuissa haetaan niitä "missejä" mutta tositarkoitukseen haettaessa luonne merkkaa paljon.

Kannustan yrittämään. Omasta itsetunnosta se kaikki lähtee, jos olet epävarma niin se näkyy päällepäin, mutta mikäli itsevarma ja ylpeä itsestäsi, niin sekin näkyy ulospäin hyvällä tavalla - hehkuna. Mitään ei koskaan saa jos ei yritä. En mäkään olis saanu, enkä myöskään hevillä helpota. Kaiken oon myös melkein saanu! Älä huoli niistä kiloista, opettele normaalia ja terveellistä elämäntapaa ja liiku edes 3 kertaa viikossa sillaite hikisesti.

Hyvää kesän jatkoa ! (:

Vierailija

mä en meikkaa mitenkään hulluna, puuteri, aurinkopuuteria poskipäille, ripsari ja nestemäinen kajaali yleensä. tosin paras kaveri aina sanoo että oon paljon suloisempi ja lempeämmän näkönen kun mulla ei oo niitä rajauksia. ja hiustyyliä muutin just viimeviikolla aika rajusti, ja on saanut kavereilta ja vanhemmilta kehuja.. uskallus vaan ei jotenkin riitä mihinkään. en koe olevani niin ruma että kukaan ei kiinnostuis :o kai se tämä ihra on mikä ajaa miehiä pois :D ja asun aika pienellä paikalla ja tääl on tosi pinnallista porukkaa... haluan jonnekkin muualle :p

Vierailija

uskon ja toivon niin, että kaikille kivoille ja järkeville miehille se, että nainen pitää huolta istestään, ja että se näkyy, ja että nainen on itsevarma ja hyväksyy itsensä, sekä nauttii elämästä, ovat tärkeempiä asioita, kuin se, että onko just joku missin mittanen ja näkönen. En mä ainakaan rankkaa miehiä sen mukaan et onko ne jotain huippu jäkispelaajan näkösiä, vaan että onko niillä luonne kohdallaan. yleensä kun ihminen arvostaa itseään niin se myös pitää huolta itsestään niin henkisesti kuin fyysisestikin, ja on elämänhaluinen, jolloin semmosen kanssa olisi ihana olla. uskallus on aluks vaikeeta, mut muista et elämä on lyhyt ja sä saatat katua sitä myöhemmin, jos et oo uskaltanu. ja jos sun on siellä paha olla, ni lähe muualle asumaan!
tiiän että tää asia toimii vähän sillä periaatteella, että "siitä puhe mistä puute", eli kun et oo seurustellu ni se pyörii tietty mielessä paljon. muista kuitenkin vaa olla oma ihana ittes äläkä stressaa siitä sillä se ei auta sua yhtään. kaikki sanoo aina et sillon kun sitä ei etsi niin se tulee sieltä, mut mä sanon että kannattaa olla rohkee ja tutustua uusiin ihmisiin. ei missään seurustelumielessä välttämättä ensimmäiseks, mutta kuitenkin. semmosta pientä itsensä likoonlaittamista, niin voit sanoa itsellles et tulipahan tehtyä ;)
ja jos se sun ihastus sit on joku ihmetyyppi, joka haluu vaan jotain langanlaihoja likkoja, ne sitten se on kyllä niin pinnallinen ihminen että morjens.

Vierailija

Ulkonäöllä ei itseasiassa ole niin paljon väliä, jos ihminen on todella iloinen, nauravainen ja hauska. Tiedän monta ylipainoista naista ja miestä, joista voin ajatella pelkkää hyvää. Yksikin kaveripoika on ylipainoinen, eikä kovin hyvännäköinenkään, mutta hän niin hauska ja mukava, että jos olisin sinkku niin varmasti ottaisin hänet! :)

Jokaisella ihmisellä on kuitenkin omat mies- tai naismakunsa, mutta niitä voi olla todella monta samalla ihmisellä. Ja joillekin tämä tietty mielikuva ei silti ole pakollinen. Ainakin sellainen, joka etsii pitkäaikaista suhdetta, niin varmasti arvostaa eniten sitä, että puolison kanssa viihtyisi hyvin. Nimittäin hymyily lisää kauneutta katsojien silmissä. Ja hyvä itsetunto viehättää.

Vierailija

Itse olen ainakin 18 vuoden lyhyellä kokemuksella huomannut, että ulkonäöllä on väliä aluksi, mutta ei sen tyylin ulkonäöllä mistä puhut. Painolla ei siis ole väliä, vaan sillä, miten kroppaansa "kantaa". Kaiken a ja ö on siis oppia arvostamaan omaa kroppaansa, niin sitä oppii arvostamaan myös muut. Ja tämä on siis todellakin totta, omalta kokemukselta voin sen kertoa. Ja jos pidät esim sun kasvoja nättinä, niin mene tutustumaan kyseiseen mieheen lähietäisyydeltä, että hänkin näkee nätit kasvosi. Korosta ja näytä hyvät puolet. Ja sen sijaan, että ajattelisit itseäsi pyöreänä negatiivisella tavalla, ajattele sitä positiivisesti. Ja tunnen monia miehiä, kuten oma rakas veljeni, jotka nimenomaan etsivät niitä vähän isompikokoisempia, että on vähän lihaa luiden ympärillä:) Ite olen liian alipainoinen, enkä mahda sille mitään vaikka kuinka söisin (voin luvata, että olen yrittänyt lihoa tuloksetta), oma alipainoisuuteni johtuu pitkälti geeneistäni. Mutta siinä vaiheessa kun hyväksyin liiallisen alipainoisuuteni enkä yrittänyt lihottaa itseäni, musta tuli itsevarmempi hiljalleen, peilin edessä yritin aina ajatella " mä olen kaunis, mä olen kaunis". kuulostaa ehkä tyhmältä hokea päässään tuollaista, mutta se toimi omalta osaltani, ja heti kun itsevarmuus kasvoi, löytyi iskuyrityksiä ja lopulta nykyinen poikaystäväni. Eli opi arvostamaan kroppaasi, niin muutkin arvostaa sitä.

Vierailija

Ihanaa saada tänne vähän asiallisempaa vastausta! Demin keskustelupalstalla kerran tein samanlaisen aiheen ja siellä iso osa vastauksista oli "laihuta läski".

Kiitoksia siis kaikille rohkaisusta, toivottavasti vielä tulee lisää vastauksia, mitä enempi kivoja vastauksia niin nostaa itseluottamusta :D

Vierailija

Moi.
Mun mielestä ihmisen arvokkuus ei voi olla sidoksissa ulkoiseen olemukseen tai niin merkityksettömään asiaan kuin paino. Tarkoitan tällä sitä, että olipa standardien mukaan alipainoinen tai vakavasti ylipainoinen -tai siltä väliltä, ei kukaan ole parempi kuin toinen, niin kuin yleensä laihuutta ihannoivassa maailmassa media antaa ymmärtää. Sanoipa sinulle kuka tahansa mitä tahansa, muista sen olevan vain yhden ihmisen mielipide. Ilkeitä ihmisiä maailmassa riittää.
Sanon tämän kokemuksella. Itse olen kokenut kummankin ääripään, olen ollut sairaalloisen lihava ja sairaalassa makaava anorektikko. Jos koitat miellyttää muita tai hakea hyväksyntää muokkaamalla ulkonäköäsi saavuttaaksesi jonkun ihmisen huomion, se ei välttämättä ole koskaan sen kaiken arvoista. Esimerkiksi jos laihdutat muiden mielipiteiden takia, laihduttuasi tavoitteeseesi elämä ei välttämättä muutukaan niin kuin olet kuvitellut. Et saa muiden hyväksyntää kuvittelemallasi tavalla. Saatat päästä hetkellisesti huomionkohteeksi ja ihailemasi kundi kiinnittää sinuun huomiota koulussa, mutta alat miettiä ennen pitkää onko kundi todella kiinnostunut sinusta vai vain ulkomuodostasi, lopulta alat etsiä uusia miellyttämiskeinoja saadaksesi lisää hyväksyntää.
Toisin sanoen, Sinä olet arvokas, kaunis ja täydellinen juuri sellaisena kuin olet. Olit laiha tai lihava, ruma tai kaunis. Yksikään ihminen ei ole toista parempi. Vielä vähemmän ne, jotka toisia arvostelevat. Ole siis ylpeä itsestäsi.
Mene sen pojan luokse ja juttele. Kukapa mies ei häkeltyisi hurmaavasta itsevarmasta tytöstä! Ja jos poika ei osoitakaan kiinnostusta, se ei ole maailmanloppu. Jokainen kokee elämässään todennäköisesti enemmän pakkeja kuin Kyllä kiitos! - kyltin heiluttelijoita. Mutta jokainen kohtaa elämässään myös juuri itselleen sopivan Kyllä kiitos! - kyltin heiluttajan. Jotkut useampia, jotkut sen yhden, mutta sitäkin tärkeämmän.

Vierailija

sehän on selvä et ulkonäöllä on merkitystä, naisilla että miehillä ja kun miehet on yleensä vielä niitä visuaalisempia ihmisiä. Mutta toinen juttu onkin sitten että mistä kukin pitää, sehän vaihtelee ihan laidasta laitaan :D

ite oon kyl nähny monesti kaupungilla sellasen parin mis toinen osa puoli on selvästi toista isompi, oli se sitten mies tai nainen (ja siis miehelläkin se isokokoisuus on ollut myös sitä lihavuutta)

Mun mielestä monet siis monet pyöreemmät naiset on kauniita siinä missä muunkin kokoiset ja sit taas on vähän ei niin nättejä hoikkiakin tyttöjä yms. eli kaikenlaisia mahtuu kaiken kokoisiin!
Tärkeintä on just se klishee et miten kantaa itsensä, itsevarmuus on kaunista. se että edes näyttää siltä et huolehtii itsestään on kaunista. pitää osata olla sinut itsensä kanssa. Lihavuudessa tai laihuudessa ei ole mitään vikaa jos se ei aiheuta ongelmia terveydellisesti ja jos itse tuntee olonsa hyväksi :)

Mun isosisko on vähän kans pyöreempi mut aika kova vienti silläkin ollu, se on aika sellanen iloinen luonne ja ulospäin suuntautunut ja tietty kaunis ku mikä.

Eli pitää vaan tuoda itseään esille positiivisessa valossa, korostaa hyviä puolia (en tiiä mut oon kuullu et pyöreemmillä naisilla olis vähän enempi sitä kuuluisaa kurvia mistä miähet kuulemma tykkää ;) ) ja vaan antaa rohkeesti mennä!

Vierailija

Kyllä mä uskon että ulkonäkö on kaikille tärkeä ja kaikki haluavat kauniin tyttöystävän tai komean poikaystävän. Ei kai kukaa haluu aamulla herätessään ensimmäisenä toisen naaman nähdessään olla sillee "ääää mikä toi on" ja kavahtaa kauemmas.

Mut asiassa on se hyvä puoli et kauneus on katsojan silmissä :)

Vierailija

Sulla voi olla ihan hyvät mahdollisuudet :) Vaikka miehet 'monesti' kattelee mukamas laihojen naisten ja mallejen kuvia netistä, kyllä mun kotiseuduilla monesti seurustelevilla on muotoja, ja ne sinkut on vähä riutuneempia.

Kannattaa jutella sen miehen kanssa, jos sitä ei kiinnosta sun ulkomuodon takia, se ei oo sua varten. Tiestysti kannattaa tapaamishetkellä katsoa ettei oo liian paljastavia vaatteita päällä jne, mutta siis niin.:)

ja niinku sanottu ^, kauneus on katsojan silmissä. Ei munkaan mielestä kaikki miehet ota oman arvoistaan naista ja naiset miestä, mutta musta on aivan ihanaa silti että ne on löytäny toisensa, koska sehän kertoo siitä tosirakkaudesta :)

ps, sitäpaitsi yleensähän se menee nii että on joko laiha mies ja pyöreämpi nainen, tai molemmat pyöreitä:)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat