Kaiverrus miehen koruun, ideoita otetaan vastaan :)

Vierailija

Ostin poikaystävälle syntymäpäivälahjaksi kaulaan teräksisen laatan johon nyt kuumeisesti mietin sopivaa kaiverrusta.. En haluaisi laittaa mitään ällösiirappista tekstiä, mutta kuitenkin joku sellainen millä näyttää kiintymykseni..vaikeeta :)

Olen miettinyt sellaista, että kaiverruttaisin etupuolelle M-kirjaimen koska se on meidän molempien nimikirjain. Näin sitä voisi pitää joko hänen nimikkokorunaan tai sitten muistona minusta. Tai vaikka molempina :) Ja takapuolelle voisi laittaa hänen syntymäpäivänsä niin muistaisi sitten, että on saanut korun minulta 23-vuotis syntymäpäivänään... Mitä mieltä olette tällaisesta vaihtoehdosta? Parempia ideoita otetaan mieluusti vastaan :)

Kommentit (1)

Vierailija

itsekin haluaisin poikaystävälleni ostaa jonku korun tai vastaavan johon kaivertaa jotain tekstiä joka viittaisi tunteisiini tai meihin yleisesti. Ongelmana ollut vain että poikaystäväni ei oikein pidä muita koruja kuin korviksia. Korvakoru mahtaa olla hieman liian pieni kaiverrukselle.. Sitten kans mietin hopea/metalli sytkäriä johon kaivertaisi.

Mutta sanoisin tuohon sinun omaasi että se M-kirjain kuullostaa hyvälle! Se ei ole suoraan että "Minä <3 Sinä" mutta vihjaa neuraalisti teihin pariskuntana. Itse ehdottaisin seurustelupäivänne kaivertamista taakse niin se kertoisi ajasta jolloin aloitte rakentamaan suhdetta. Tai voisihan se olla päivämäärä jolloin teille on tapahtunut jotain, minkä muistatte aina.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat