Kavereita Porvoo/Hämeenlinna/Pääkaupunkiseutu?

Vierailija

Moikka! Oon 20-vuotias tyttö Porvoosta ja tarkoitus olisi syksyllä/talvella muuttaa Hämeenlinnaan. Näiden vuosien aikana monet kaverit on jääny matkan varrelle ja nyt kaipaisin uusia kavereita bilettämään, leffaan, kahville, lenkille, shoppailemaan yms. Laittakaa sähköpostejanne niin vastailen sitten :)

Kommentit (11)

Vierailija

Täällä olisi 21-vuotias tyttö Hämeenlinnasta, joka kaipais uusia tuttavuuksia kenen kanssa puhua asioista kun asioista ja lähteä vaikka kiertään Hml:n baareja sillon tällön. :)

Muutkin kuin alottaja voi laittaa sähköpostia jos tahtoo. :)

piiaah_(at)_gmail.com
(poista alaviivat!)

Vierailija

Täältäkin löytyis yksi 2-kymppinen tyttö Hämeenlinnasta, joka kaipailis kavereita. N. puolisen vuotta tullut täällä asusteltua ja nyt ois kiva sitten saada samanikäisiä kavereita tältäki suunnalta :)

jenna.hama (at) gmail.com

Vierailija

Täällä on näköjään enemmänkin kavereita kaipaavia :) Itse olen 24-vuotias opiskelijatyttönen ja muutin syksyllä Hämeenlinnaan. En tunne täältä oikein ketään, ja olisi mukava saada uusia kavereita ja vaikka tutustua kaupunkiin yhdessä.

Sähköpostini: vrykolka@luukku.com

Vierailija

Moi! Mä oon kans 20v syksyllä Hämeenlinnaan muuttanut tyttö. Olisin kans kavereita vailla :) Kaikki saa ottaa yhteyttä, mutta en oo kiinnostunut ihmisistä, joilla niitä kavereita on jo älyttömästi, eikä oikeesti aikaa uusille. Olis kiva löytää samanhenkistä seuraa eli; eläimistä ja luonnosta pitävää, huumorintajuista, luotettavaa eikä mitään liian "hienohelmaa" :D Olis kiva käydä leffassa, syömässä, baareissa, laivalla, uimassa, lenkillä, shoppailemassa, kesäsin festareilla ja nähdä vaikka maailmaakin :)

jenna_jokinen (at) suomi24.fi

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat