Ulkonäköpaineita !!!

Seuraa 
Liittynyt5.6.2010

Minulla on järkyttävät ulkonäköpaineet tummista silmänalusista ja kuivasta hiuslaadustani :(

Tummat silmänaluset peitän aina peitevoiteella ja valokynällä. Jo olen tyytyväinen.
Ja hiukset vedän aina nutturalle tai jtn, kun ovat niin kuivan ja pörrösen näköiset aukinaisina. Ja tosiaan, en suoristele hiuksiani tai muutakaan. Nämä vain ovat laadultaan tällaiset.

Kysyisinkin nyt teiltä että miten ihmeessä saisin hyväksyttyä itseni tällaisen näköisenä kuin olen? En uskalla edes uudelle säädölleni näyttää todellisia kasvojani, koska pelkään niin paljon hänen reaktiotaan kauheisiin panda silmiini.

Kommentit (6)

Vierailija

Jos jätkä on sun arvonen se ei välitä. Tummiin alusiin kannattaa käyttää viilennys puikkoa. Iltaisin se että peset kasvosi geelillä,maidolla (riippuen ihosi tilasta) ja laitat kasvovettö ja kasvoveden jälkeen silmänympärys tuotetta joka vähentää tummuneita alusia pitäisi auttaa. käytä myös kasvovettä aamusin sekä silmänympäsys voidetta. anna kuitenkin tämän kuivua ennen meikin laittoa.

Hiuksille voit ostaa hius naamioita jotka ovat kosteuttavia. Sinun kannattaa myös ostaa hajuttomia sekä herkälle iholle tarkoitettuja shamppoita sekä hoitoaineita. Esim tuo XY;n tyrni shamppoo kosteuttaa todella hyvin.

Vierailija

ttanya kertoikin loistovinkit, miten voit kosmetiikalla / ihon - / hiustenhoitotuotteilla saada ihmeitä aikaan.

Kannattaa kiinnittää huomiota myös siihen, mitä syöt, eli mistä hiukset ja iho saa ravintoa sisäisesti. Itse muutin ruokatottumuksiani parempaan päin ja lisäsin vedenjuontia. Vaihdoin köyhät energian lähteet kuten valkoisen vehnän ja sokerin rikkaimpiin, kuitupitoisempiin aineisiin. Lisäsin marjojen ja hedelmien syöntiä. Hämmästystä kyllä, mutta painon lisäksi tulokset näkyy kirkkaana ihona, kiiltävinä hiuksina (kuivat ja ohuet minullakin, nyt olen pärjännyt jopa ilman hoitoainetta, vaikka pitkät hiukset!) sekä hyvin nukuttuina yöunina.

Uskon ns. funktionaaliseen lääketieteeseen, jossa onglmien taustoja selvitetään myös perimän, liikunta -ja ruokatottumuksien sekä mielentilan kautta.

Ja ttnayan kanssa olen samaa mieltä, että miehen voi heivata jos et kelpaa sellaisena kuin olet. Kauneus on muutakin kun täydellisyyttä.

Vierailija

Oletko varma että huolesi on ihan aiheellinen?

Kukaan meistä ei ole "täydellinen" , mutta muista omat hyvät puolesi ja ylistä niitä! Ihmiset saattavat herkästi myös suurennella asioita, joten näytätköhän ihan pandalta? Eikös pörröiset hiukset ole söpöt? : )

Vierailija

Jokainen varmasti löytää ulkonäöstään jotain, mistä ei pidä.

Mulla kiukun kohteet vaihtuu lähes päivittäin. Toisena päivänä tekee mieli piilottaa hiukset isoon villapipoon, toisena taas vetää se iso villapipo koko naaman eteen, ettei nenä/kulmakarvat/silmät/huulet/hampaat/finni/iho näy..

On vaan opittava muistamaan kaikki, mikä itsessä on kaunista. Tuskin kukaan huomaa virheitäsi, eikä ainakaan välitä tai kauhistele niitä niinkuin itse teet! :) Ei siinä neuvot tai vippaskonstit auta, oma ulkonäkö on sisäistettävä ja hyväksyttävä jokaisen itse.

Jos säätösi pitää sinusta ja on kiinnostunut nähtyään sinut "naamio" päällä niin en usko, että kiinnostus lakkaa kun todelliset kasvosi paljastat.

Vierailija

Kaikki haluis muuttaa itessään jotain varmastikkin. Mutta toiset harvemmin näkee niitä vikoja kuin sinä! Kun erittäin keskittyy kanssa johonkin tiettyyn asiaan nii se paisuu mielessä hurjasti.
Ota ihan iisisti, jos tunnet itsesi viehättäväksi,se myös huokuu ulospäin!

Vierailija

Kampaamoista löytyy loistavia hiustenhoitotuotteita pörröisille hiuksille. Minulla on shampoota, hoitoainetta ja hiuksiin jätettävää öljyä, jotka kaikki silottavat pörröisiä hiuksia. Käypä kyselemässä! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat