Sheivaatteko alapäänne?

Vierailija

otsikko^

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Kyllä. Posliini sen ei tarvitse koko aikaa olla, itse asiassa 5-10 mm pituinen kevyt karvoitus näyttää ainakin oman värisessäni (vaalea) karvassa viehättävältä itseni ja poikaystäväni mielestä.

Vierailija

Kyllä sheivaan, nyt varsinkin tarkemmin näin kesäisin ja sen takia että olen parisuhteessa, se on poikaystävällekin mukavempaa. (:
Yleensä ihan posliiniksi sheivailen.

Vierailija

Mitä nyt siistin, talvella tuskin sitäkään. On niin mahtava mies, jolle on yks ja sama onko karvaa vai ei (kuulemma kivan pehmeää :D)! En ota paineita moisesta, kesällä ajelen ehkä kerran viikossa (häppäreitä ja bikinirajaa), kun tulee käytettyä vähemmän vaatetta ja käytyä uimassa. Sen verran, ettei pöksyistä tunge hirveää puskaa (ei kyllä puske muutenkaan, puskeekohan kellään?).

Vierailija

Sheivaan, aina posliiniksi. Ennemmin itseni takia, mulla on jotenkin paljon siistimpi olo ilman karvoitusta. Mutta plussaa toki myös se, että mies tykkää.

Vierailija

Kyllä, säännöllisesti. Hetki sitten vaan hajos (tai toimii se vielä, mutta repii ikävästi välillä) mun sheiveri ja oon nyt ihan pulassa :( Oon käyttäny tuota samaa 5 vuotta ja nyt pitäs ettiä uus.

Vierailija

En sheivaa, koska mulla tulee sheivaamisesta punaisia näppyjä, karvatupet ärsyyntyy tai jotain. Trimmaan semmoisella "ladytrimmerillä", joka jättää ehkä millin sängen. Jos haluan ihan siloiseksi, niin käyn ottamassa brassin sokeroinnilla. Kiva kun se pysyykin muutaman viikon. :)

Itse tykkään että on puhtaampi ja hygienisempi olo karvattomana, ja toki miehelle miellyttävämpää. Samoin tykkään että mies on trimmaillut omansa. Ei kokonaan karvattomaksi, mutta esim. muutaman millin sänkeen. Luonnontilassa rehottava kiharapilvi ei kyllä hirveesti kiihota.. :P

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat