Mitä yhteistä tekemistä kullan kanssa?

Vierailija

Kultani kanssa emme tee ikinä juuri mitään. Antakaa jotain vinkkejä, mitä tykkäätte tehdä ihan keskenänne? (tietenkin jotain muutakin kuin seksi)?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

niinpä edellinen heitti monta hyvää ehdotusta mitkä on vielä simppeliä toteuttaa:)

-pelit (lautapelit, korttipelit tms.)
-voi käydä ulkona syömässä
-Teatteri/leffa
-lenkki/kävely
-konsertti/festarit/tapahtumat
-lähtekää lintsille tms mestaan.
.käykää kavereilla kylässä
'
käyttää vaan mielikuvitusta niinn kaikkea keksii :)

Vierailija

hmm no me ainakii
-katotaa leffoja
-ollaan vaan
-jutellaan
-pelataan
-urheillaan
-käydään uimassa
-käydään ulkona syömässä
-kokataan/ leivotaan yhdessä

Vierailija

Itse painin saman ongelman kanssa... Suurin osa ehdotuksista aiheuttaa opiskelijan näkökannalta paljon kuluja...olisiko maksuttomia ideoita enemmän? :D

Vierailija

Maksuttomia tai vähäkuluisia:

- Ulkoilu
- Telttailu (teltan voi lainata joltakin)
- Piknik
- Uimahalli ja rannat
- Yhdessä opiskelu
- Pyöräily
- Jätskillä käynti

Vierailija

-käykää kotipaikkakuntanne nettisivuilla ja tutkikaa yhdessä millaisia aktiviteetteja kuntanne/kaupunkinne tarjoaa.

-Lukekaa netistä hauskoja juttuja yhdessä esim. feissarimokat tms. Tai tehkää nettitestejä esim. testimaa.com

-Mikäli juotte alkoholia niin kalsarikännit kotona kaksistaan

-Mikäli on varaa, voitte alkaa harrastaa jotain yhdessä. Tai käydä kokeilemassa jotain lajia. Useilla on paikkakunnilla on erilaisia urheiluhalleja. Esim. keilaus, tennis, sulkapallo.

-Yhdessä voi käydä myös suihkussa, tehdä ruokaa, katsoa leffoja

Tässä nyt vielä lisää mitä mieleen pälkähti:)

-

-

Vierailija

Kannattaa kokeilla vaikkapa frisbee golfia! Mieheni on siinä tosi hyvä ja minä aivan täysi tampio, joten hauskaa on molemmilla =) Lisäksi se ei maksa mitään. Itse heittelen aina perusfrisbeellä, vaikka pitäisihä olla ne kunnon kiekot, mutta hauskempaa näin! Niitä kunnollisia kiekkoja saa kyllä yleensä vuokrattua radoilta, parisen euroa muistaakseni maksaa. (jos sitäkään)

Vierailija

Meilläkin just sama homma, et rahaa ei kauheesti voi yhteiseen aikaan pistää kiinni. mut noi uimahallit on tosi halpoja ja toi frisbeegolf kuullostaa kans mielenkiintoselta! Kait näillä eväillä vähäsen aikaa pärjää ;)

Vierailija

Ja mikäli sellaista frisbeegolf-rataa ei ole lähettyvillä, niin frisbeen heittelyyn riittää vaikka läheinen jalkapallokenttä tms.
Aivan yhtä hauskaa ja käy kuntoilusta! ^^ Tavallinen 2,5€:n arvoinen kaupasta ostettu frisbee on aivan kelpo.

Vierailija

Meillä oli poikkiksen kanssa tapana lainata kirjastosta levyjä artisteilta, joita ei oltu ikinä kuultukaan ja sitte kuunnella niitä sitten himassa yhdessä & arvostella niitä niiku kriitikot jossain hienoissa lehdissä.

& jos himasta löytyy netti niin tekemistä löytyy loputtomasti. esim textsfromlastnight.com viihdyttää aina mein darra-aamuja & Google mapsista ollaan näytelty toisillemme kotiseutujamme, kotikatuja ja koulunpihoja, sieltä ku näkee niiin uskomattoman monii paikkoja niin hyvin.

Vierailija

Geokätköily !! on aivan mahtava keksintö ! http://www.geocaching.com/

Kätköjä löytyy joka puolelta maapalloa..täytyy vain laittaa oma postikoodi ja sieltä löytyvät lähellä olevat kätköt..olen itse löytänyt monia ilman gps laitetta..mutta gps laite auttaa..itselläni ei sitä vielä ole(maksaa liikaa) mutta siis tosi hyvä tekeminen yhdessä kun menee ettimään nuita kätköjä..monesti kätköissä vihjeita seuraavalle kätkölle..ja kätköjä on monenlaisia on pelkkiä vihjeitä sit on mysteerikätköjä :)

Kätköjä voi piilottaa myös itsekkin !!!

yleensä kätköt on jotain rautalaatikoita missä on vihko mihin kirjoitetaan oma nikki minkä on rekisteröinyt geocaching sivulle :)
Sitten löydöt voi laittaa omalle geocaching profiilisivulle ja siitä näkee mitä kaikkea on löytänyt :) !! Suosittelen tätä harrastusta sydämmellä <3

Tifa
Seuraa 
Liittynyt14.8.2011

No aluksi, molemmat ollaan viikonpäivät töissä :) Mutta onneksi molemmilla on viikonloput vapaita! :)

Joten iltaisin ja viikonloppuisin ollaa kimpassa kotona, katselleen tvtä, leffaa tai käydään lenkillä, kavereiden kanssa pelaamassa lentopalloa taikka ihan pyydetää porukkaa meille pelailee jtn ja näin. :)

Vierailija

Tässä jotain esimerkkejä, mitä me tykätään touhuta miehen kanssa usein:

- lenkkeillään
- katsellaan leffoja
- käydään elokuvissa
- käydään festareilla / keikoilla
- hierotaan kylmägeelin kanssa toistemme hartioita (molemmilla usein kipeinä)
- pelataan jotain peliä (korttia, tietopelejä, shakkia, tammea...)
- luetaan yhdessä jotain sarjakuvia/feissarimokia tms. hauskaa
- kokkaillaan
- käydään ravintolassa
- lähdetään reissuun jonnekin ulkomaille tai kotimaahan esim. jonnekin kauempana asuvien kavereiden luo
- järjestetään kavereiden kanssa jotkut illanistujaiset
- kokeillaan toistemme harrastuksia: esim. mä oon ollut miehen mukana moottoripyöräilemässä ja mies on tullut muutaman kerran avantouintiin mun kanssa

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat