Apua! En jaksa enää miettiä yksin.. Kellään kokemuksia ulosottovirastosta??

Vierailija

Olen kuullut avopuolisoni kavereilta, että hän on meinneisyydessään valehdellut ja suurennellut asioita. Raha-asiat ovat hänelle kaikkein pahinta. Kun muutimme yhteen, eräänä aamuna tuli posti, selasin kirjeet läpi ja siellä oli kirje ulosottovirastosta. Kysyin, mikä kirje oli ja hän selitti jättäneensä maksamatta yhden puhelinliittymän laskun, koska oli lopettanut liittymän ja lasku oli tullut sen jälkeen. Kehotin häntä maksamaan sen mahdollisimman pian, koska en halunnut mitään ongelmia. Hän sanoi maksavansa sen, mutta taas tuli postista ulosottoviraston kirje. Hän ei ollut maksanut sitä, vaikka toisin minulle sanoi. Ja näitä kirjeitä rupesi tulemaan ovista ja ikkuinoista. Jopa vuonna 2009 maksamatta jätetty hölmöt 40€! Sitten hän jätti melkein puolen vuoden vuokrat maksamatta, eikä kertonut mihin rahansa käytti. (sanoi vain että kaikkeen yleiseen ja turhaan). Hän sitten maksoi ne lopulta pois.

Viimetalvena olimme ulkomailla, kotiin tulutamme kävin automaatilla ja tilitäni oli hävinnyt koko vuokrarahani, minkä kela maksaa. Kävin pankissa ja virkailija sanoi, että korttia ei ole ollut mahdollista kopioida ulkomailla, vaan mahdollisesti seuralaiseni oli käyttänyt rahani. en meinannut uskoa. Mutta lopulta hän jäi kiinni. Vielä tyhmänä sanoi minulle että hän ei voi ymmärtää mihin rahani ovat kadonneet. Hän ei edelleenkään ole maksanut takaisin, koska palasi juuri töihin. Pelkään että hän jättää maksamatta. Olen maksanut ainakin 1000€ edestä hänen laskujaan, ettei hänelle tulisi lisää ongelmia ja samalla olen yrittänyt myös auttaa itseäni joutumasta pulaan.

Tappelemme nykyään kokoajan (viimeksi eilen) koska olen todella stressaantunut ja hänen aseenteesa on vain "joojoo".

MITÄ TE TEKISITTE TÄSSÄ TILANTEESSA/ MITÄ MIELTÄ OLETTE ASIASTA??

Olen kohta eron kannalla, vaikka rakastan häntä yli kaiken. Tunnen sen vain olevan parhaaksi itselleni.

Tarvitsen oikeasti neuvoa :(

Kommentit (4)

Vierailija

Otsikko on hieman harhaanjohtava, sillä eihän tässä ole ongelmana ulosottovirasto vaan miehen vastuuton rahan käyttö. Toisen rahojen käyttö ilman lupaa on sitä paitsi kavallus.

Sinuna miettisin todella tarkkaan, kannattaako suhdetta jatkaa.

Vierailija

Olen tosi huono neuvomaa, kun asiasta tiedä yhtään mitään.

Tuli vain mieleen, jos marssisit pankkiin ja pyydät, että miehesi ei pääse sinun tilille netin kanssa. Eli sinun tilijutut pois hänen nettipankkitunnuksilta. Pyydät vaihtamaan korttisi salasanan. Näin ainakin hetkeksi pystyt pitämään sinun omat rahat omalla tilillä ja mies ei saa niittä sieltä.

Vierailija

Niin ja kolmonen jatkaa.

Onko tietoa mihin hän laittaa kaikki rahat? Jos hän on vaikka peliriippuvainen? Olisiko joku ammattiauttaja tarpeen?

Vierailija

Siitä reissusta lähtien olen tutkinut tiliotteeni tarkasti, eikä hän ole käyttänyt rahaa tililtäni. Tunnukset piti vaihtaa, mutta en vaihtanut koska avopuolisoni lupasi, että muuttaa tapansa.. eikä sen jälkeen kyllä ole rahaa tililtä hävinnyt, vaan jos on tarvinnut, on pyytänyt.

Kauppareissulla joskus se heittää pari euroa pelikoneeseen, muuten en ole nähnyt sen pelaavan. mut tietty jos se tekee sen silloin kun en ole paikalla. Enkä tiedä miten sit ottais asiasta selvää, ettei se hermostu ja rupea huutamaan että luulenko et se on joku peliriippuvainen? Tä on niin outo tilannne.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat